Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 20.07.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.10.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Asumarea unui rol important intr-o companie in plina dezvoltare care sa aprecieze calitatile angajatilor sai, si totodata sa ofere confortul unui job stabil, in cadrul careia as putea sa ma dezvolt profesional si sa acumulez cunostinte noi.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Achizitii, Inginerie, Protectia mediului, IT Software, IT Hardware, Auto / Echipamente

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2012 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: property manager

Responsabilitati:

*Deplasarea in teren pentru identificarea si validarea de noi locati necesare pentru amplasarea turnurilor de telefonie mobila/ antenelor GSM.
*Gestionarea proiectelor alocate pe locatiile noi identificate/existente.
*Identificarea proprietarilor in vederea incheierii contractelor de inchiriere spatiu
pentru locatiile noi identificate.
*Verificarea actelor pentru locatiile noi in vederea stabilirii daca este/nu este
posibila incheierea contractelor de inchiriere.
*Participare la negocieri(discutie preliminara, prezentare oferta/proiect);
*Clarificarea eventualelor neclaritati aparute la interpretarea contractelor de catre
proprietari (juridice, de interpretare, contractuale privind anumite clauze, financiare,
etc).
*Semnarea contractelor de inchiriere/ actelor aditionale/ actelor de dezmembrare.
*Mentinerea relatiilor cat mai bune cu proprietarii (corespondenta, telefonic sau prin
e-mail).
*Demararea procedurilor pentru intocmirea actelor de proprietate, acolo unde nu exista, plasare comanda pentru prima intabulare/dezmembrare/ridicare topografica.
*Autorizarea proiectelor alocate.
*Depunerea de documente in vederea obtinerii certificatelor de urbanism.
*Mentinerea relatiilor cu institutiile pentru verificarea si eliberarea documentelor
necesare autorizarii.
*Intocmirea si depunerea dosarelor pentru obtinerea avizelor necesare autorizari.
*Intocmirea de evaluari si rapoarte pentru lucrarile aflate in desfasurare.
*Urmarirea si verificarea documentatilor depuse.
*Intocmirea si depunerea dosarelor pentru obtinerea autorizatiilor de constructie.
*Mentinerea relatilor cu partenerii pentru relizarea dezmembrarilor de teren,
obtinere planuri cadastrale vizate OCPI, solicitate la unele proiecte.
*Obtinerea autorizatiei de constructie pentru proiect si predarea acestora in
vederea inceperii constructiei.
*Intocmirea documentatilor necesare pentru participarea la licitatii in cazul in care inchirierea se face prin licitatie publica.

01.06.2010 - 31.03.2012

Departament: achizitii

Titlu Job: property coordinator - account manager

Responsabilitati:

*Plasare comenzi pentru proiecte
*Procesare facturi/emitere PA -uri (payment approval) in B&I
*Intretinerea relatilor cu proprietarii, corespondenta, clarificari
contractuale,financiare, legate de proiecte si durata acestora.
*Verificare documentatie proiecte (contract, certificat urbanism, avize, autorizatie construire, etc)
*Mentinerea relatiilor cu firmele contractoare, verificare stadiu proiecte, asigurarea suportului in rezolvarea eventualelor situatii aparute pe parcursul proiectului.
*Verificare/corectare contracte LMS(lease management system), (verificare scadentar, plati efectuate, termene de plata, acte aditionale, modificari aparute pe parcursul contractului, etc)
*Plasare PO-uri pentru comenzi (payment order plasat la efectuarea comenzilor catre contractorii Vodafone)
*Verificare/actualizare stadiu site-uri in diverse programe(celltracker, remedy), verificarea perioadica a amplasamentelor Vodafone in diverse programe de monitorizare, pentru actualizarea datelor privind spatiul ocupat, tipul de amplasament, lucrari efectuate/urmeaza sa fie efectuate pe site.
*Inregistrare solicitari/plangeri clienti in SharePoint, inregistarea solicitarilor aparute de la proprietarii de terenuri/cladiri pentru rezolvarea anumitor probleme aparute (chirie, durata, prelungiri contractuale, deteriorari provocate de echipamentele Vodafone, etc)
*Urmarirea si rezolvarea eventualelor divergente aparute cu proprietari/clienti;
*Realizarea de oferte pentru inchirierea de spatii/terenuri.
*Realizarea ofertelor pentru plati in avans, intocmire rapoarte cu NetPresentValue;
*Mentinerea contractelor intr-un stadiu cat mai actualizat privind toate datele existente pe fiecare locatie in parte.
*Intocmirea de rapoarte cu privire la proiectele aflate in lucru (autorizatii de construire, semnari de contracte), contractele aflate in derulare, contractele noi semnate.
* Participarea la sedinte pentru stabilirea proiectelor anuale;
* Facilitarea unui flux continuu de informatie intre Client si Companie

studii

 

Facultati:

2006 - 2010 Facultate / Colegiu: Inginerie la Facultatea de Mediu din Petrosani.
2002 - 2006 Liceu: Matematica/Informatica intensiv la Liceul Teoretic Novaci din Novaci.

Premii

Calificari
May 2014: Calificarea ca Mediator Autorizat

Mar 2013: Asistent in Brokeraj Autorizat

Feb 2013: Atestat pentru lucru la inaltime si alpinism utilitar

Jul 2006: Atestat pentru operator calculator

Traininguri
Sep 2009 - Jun 2014: Cunostinte Dobandite
*Cunostinte operare/depanare pc
*Cunostinte avansate de lucru cu internetul
*Cunostinte de lucru in LMS, ORACLE, B&I, Remedy, SharePoint, CellTracker - nivel
mediu
*Cunostinte instalare/configurare/administrare Windows xp/7/8/vista
*Cunostinte retelistica, config imprimante, administrare/configurare routere, etc.
*Cunostinte pachet Office 2007/2010/2013 (avansat)
*Cunostinte operare/configurare outlook 2007/2010/2013 (setari pop/imap)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close