de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.12.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:18.10.2013

obiectiv

 

Experiența profesională de 10 ani avută în diferite domenii mi-a dat posibilitatea de dezvoltare a abilităților personale, fiind o persoană eficientă, responsabilă, organizată, creativă și orientată spre găsirea soluțiilor.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Administrativ / Logistica, Cercetare - dezvoltare, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2016 - prezent

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: quality manager

Responsabilitati:

- Responsabil cu documentația SMC conform standardelor ISO 9001:2015 și ISO 17025:2005.
- Efectuarea analizei periodice a gradul de implementare a procedurilor.
- Planificarea, coordonarea și efectuarea auditurilor interne.
- Efectuarea analizei periodice a indicatorilor de performanță și propunerea soluțiilor de îmbunătățire a sistemului de management.
- Elaborarea procedurilor necesare pentru îmbunătățirea sistemului.
- Responsabil cu monitorizarea reclamațiile primite din partea clienților și evaluarea satisfacției clienților.
- Menținerea și îmbunătațirea comunicării și relațiilor între departamentele companiei.
- Asigurarea comunicării cu firma mama Testo SE & Co. KgaA.
- Responsabil cu buna fucționare a sistemului de operare SAP Business One și oferirea de suport departamentelor implicate în utilizarea acestuia, în scopul soluționării problemelor/modificărilor apărute.
- Responsabil cu implementarea măsurilor necesare pentru protecția datelor cu caracter personal.

01.03.2014 - 31.01.2016

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: sales & marketing assistant

Responsabilitati:

- Asigurarea suportului necesar echipei de vânzări prin oferirea informațiilor complete și corecte.
- Procesarea comenzilor primite de la echipa de vânzări și asigurarea unui proces cât mai scurt și eficient de livrare a acestora.
- Dezvoltarea și întocmirea rapoartele necesare desfășurării și îmbunătățiiri activității firmei.
- Activități administrative și de contabilitate primară.
- Responsabil cu buna fucționare a sistemului de operare SAP Business One și oferirea de suport departamentelor implicate în utilizarea acestuia, în scopul soluționării problemelor/modificărilor apărute.
- Menținerea și îmbunătațirea comunicării și relațiilor între departamentele companiei.
- Asigurarea comunicării cu firma mama Testo SE & Co. KgaA.
- Crearea campaniilor/newsletters în sistemul Microsoft Dynamics.

01.10.2011 - 31.03.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: ship & go advisor

Responsabilitati:

- Customer Service (oferirea unui serviciu eficient, promt şi orientat spre vânzare tuturor clienţilor în conformitate cu cerinţele şi procedurile companiei, îndeplinirea sarcinilor în mod corect şi la timp, stabilirea şi menţinerea unei relaţii excelente în raport cu clienţii, tratarea cu amabilitate si profesionalism a cerinţelor şi/sau reclamaţiilor clienţilor, etc).
- Realizarea cu succes a obiectivelor stabilite, menținerea unei relații excelente atât în raport cu clienții, cât și în cadru companiei.

01.03.2008 - 31.10.2011

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretară

Responsabilitati:

Lucrări de secretariat (redactare contracte, contactare clienţi, formare bază de date, contabilitate primară, verificare texte traduceri, traduceri, etc.)
Dezvoltarea abilităților legate de folosirea Microsoft Office, cunoștințelor legate de contabilitate primară și traduceri în diferite domenii

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate: Comunicare și relații publice la Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării din Cluj-Napoca.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Matematică-Informatică, engleză intensiv la Liceul Teoretic Gheorghe Șincai din Cluj-Napoca.

Premii

Calificari
Jun 2018: Certificat auditor ISO 17025:2018

Dec 2016: Certificat auditor sisteme de management al calității

Traininguri
May 2017 - May 2017: Tranziția de la ISO 9001:2008 la ISO 9001:2015

Jul 2016 - Jul 2016: Workshop de vânzări



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close