de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.02.1988

obiectiv

 

Avand 9 ani experienta lucrand cu oamenii in diferite domenii ;ambitia mea este sa ma dezvolt profesional ca locul de munca pe care o sa-l profesez sa prospere cu ajutorul meu.

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Saloane / Clinici frumusete, Management

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2016 - prezent

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti,agentii de turism,companii;atat telefonic cat si prin email
Primirea si cazarea clientilor; repartizearea clienţiilor conform cerintelor lor
Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (urmarirea si incasarea
platilor);emiterea facturilor la cerere
Promovarea serviciilor oferite clientilor;
Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate;
Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor in cel mai scurt timp posibil;pastrand legatura cu departamentul technic si housekeeping
Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor
problemelor ocazionale.
Pregatirea postei pentru facturile virament;incarcarea evenimentelor din ziua respectiva in programul Fidelio V8;archivarea documentelor
Informarea oaspetilor despre obiectivele turistice atat in limba romana cat si in limba engleza;germana;maghiara
Indeplinirea serviciilor speciale la cerere cum ar fi apelurile telefonice pentru trezirea oaspetilor,transmiterea de mesaje;asigurarea transferurilor de la aeroport la hotel

01.12.2013 - 30.09.2016

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: housekeeping supervisor

Responsabilitati:

Repartizarea pe etaje numarul de cameriste necesare in functie de numarul de camere ocupate, numarul de sosiri sau plecari ale oaspetilor, pastrand legatura cu receptia hotelului pentru a comunica cat mai rapid camerele curate
Organizarea activitatilor de curatenie pe etaje in functie de prioritatile zilnice
Inspectia camerelor impreuna cu Managerul Hotelului pentru a asigura respectarea normelor si standardelor de curatenie ale hotelului
Verificarea si raportarea catre departamentul tehnic toate defectiunile tehnice intalnite in spatiul hotelier
Raspunderea la orice solicitare sau nemultumire a oaspetilor intr-o maniera profesionista
Prezentarea la meetinguri,oferirea unor solutii s au a imbunatatiriilor luand parte activ in viata hotelului

01.09.2013 - 31.12.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: casier-vanzator,casier incasator

Responsabilitati:

Incasarea produselor achitate de clienti,întocmirea facturilor emise către client la cerere,preluarea produselor,intocmirea garantiilor pentru diferite produse,rezolvarea reclamatiilor.

01.10.2012 - 31.07.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: casier-vanzator,responsabil magazin

Responsabilitati:

Receptia marfurilor,aprovizionarea marfii,incasarea produselor achizitionate de client,intocmirea facturilor emise catre client la cerere,
Prezentarea si consilierea directa a produselor comercializate in magazin
Participarea la viata comerciala a magazinului
Gestiunea magazinului
Urmarirea produselor expuse la raft sa aiba afisat pretul corect,
Urmarirea termenului de valabilitate a produselor,
Participarea la inventare
Atingerea targetului in magazin,
Aducerea de noi clienti,
Mentinerea relatiilor cu clientii
Orientare spre client
Clienti fideli si multumiti
Dupa numai 3 luni de activitate ca casier-vanzator,casier-incasator am fost promovata pe postul de responsabil magazin datorita devotamentului si efortului pentru munca depusa.Am o deosebita pasiune pentru munca mea, sunt deschisa la noi provocari si am abilitatea de a invata repede,sunt adaptabila.Sunt o persoana punctuala,perseverenta,sincera,sunt rezistenta la stres.Am capacitatea de a organiza.
Imi place sa lucrez in echipa si cu clientii.
Am dobandit experienta si acum sunt deschisa pentru noile provocari.Vreau sa ma dezvolt pe plan profesional.

01.10.2008 - 31.07.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: casier, casier serviciul clienti

Responsabilitati:

Respectarea regulilor de intampinare si comunicare cu clientii
Incasarea produselor achitate de clienti
Amabil ,calm,cooperant in relatia cu clientii adopt o atitudine politicoasa
Cunoasterea magazinului,raspuns prompt la intrebarile clientilor,indrumare pentru a satisface exigentele
Inmanearea clientilor dispozitia de plata retur/cash informandu-i de perioada de valabilitate
Completarea certificatelor de garantie
Completarea si eliberarea facturilor fiscale
Gestionarea fluxului de numerar si celelalte mijloace de plata
Tratarea anomaliilor
Rezolvarea problemelor aparute in magazin.
Gestionarea retururilor,sortand si returnand in locurile desemnate in cel mai scurt timp
Gestionarea spatiului de lucru,instrumentele de munca si necesarul de consumabile pentru a evita rupturile de stoc
Clienti multumiti
Dupa o perioada relativ scurta am fost promovata pentru postul de casier serviciul clienti datorita interesului meu fata de munca,datorita orientarii mele catre cerintele pietei si ale clientilor,abilitatii de a stabili contacte sociale,datorita atentiei ,eficientei si spiritului de echipa
.

studii

 

Facultati:

2007 - 2011 Facultate / Colegiu: Geografia Turismului la Facultatea de Geografie din Cluj-Napoca. Crearea, administrarea si vanzarea de produse turistice
Comunicarea, și negocierea cu partenerii de afaceri și cu clienții din turism.Comunicarea într-un context profesional.Capacitatea pentru a organiza și de a informa grupurile de turiști la nivel local si national.Identificarea ofertei turistice și găsirea unor soluții.

Premii

Certificari
Jan 2010 - Jan 2010: Alpha language certificate
Certificat in limba engleza B1-C1



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close