Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 05.03.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.12.1999

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Publicitate, Turism / Hotel staff, Transport / Distributie, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2012 - 31.12.2013

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: consultant turism

01.03.2011 - prezent

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Activităţi principale:
• preluarea şi nregistrarea rezervărilor de la clienţi;
• primirea şi cazarea clienţilor;
• intocmirea actelor necesare cazării clienţilor (contracte de turism, urmărirea şi ncasarea plăţilor);
• promovarea serviciilor oferite clienţilor;
• soluţionarea eficientă a tuturor solicitărilor nregistrate;
• medierea conflictelor şi rezolvarea reclamaţiilor clienţilor.

Sarcini şi ndatoriri specifice:
• stabilirea unor relaţii optime cu clienţii, pentru rezolvarea n timp util şi n bune condiţii a tuturor problemelor ocazionale.

Responsabilităţi ale postului:
• răspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare şi cazare oferite clienţilor hotelului
• răspunde pentru rezolvarea eficientă a problemelor apărute pe parcursul desfăşurării activităţii

Autoritatea postului:
• este autorizat să preia rezervările, să ofere cazare clienţilor, să rezolve formalităţile administrative ale acestora..

01.10.2005 - 01.03.2011

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: director agentie - manager

Responsabilitati:

- contactarea si obtinerea unor contracte avantajoase cu agentii de turism, hotelieri si din domeniul tranporturilor (terestru, aerian, naval, sa.) din tara si strainatate
- elaborarea si punera in practica a strategiilor de atragere a clientilor noi si pastrarea celor existenti (colaborare cu agentia de publicitate - campanii publicitare)
- elaborarea şi implementarea strategiei de dezvoltare a societatii
- elaborarea deconturilor cu furnizorii si clientii
- relatii cu clientii
- asistenta telefonica turisti
- prezentarea detaliata a ofertelor specifice activitatii de tuism
- operarea in sistemele de rezervari on-line turistice, ticketing (bilete de avion), vouchere, sa. si emiterea acestora
- întocmirea unei baze de date cu agenţii economici din Romania implicaţi în turism şi cu punctele de atracţie turistică din tara
- participarea la targuri nationale si internationale de turism
- mentinerea contactului cu Ministerul Turismului prin reprezentantii acestuia
- actualizarea periodica prin suport informatic a noilor reglementari in domeniu
- obtinerea si furnizarea de informaţii administratorului paginii de internet a societatii pentru îmbunătăţirea şi actualizarea permanentă a acesteia
- recrutarea de noi colaboratori şi păstrarea legăturii cu actualii colaboratori
- gestionarea corespondenţei societatii
- atragerea de programe şi finanţări în vederea creşterii calităţii serviciilor turistice oferite de catre societate;
- iniţierea şi desfăşurarea de proiecte în domeniul turismului si marketingului;
- elaborarea de studii şi analize pe domeniile de interes turistic;
- promovarea schimbului de date, informaţii, publicaţii, specialişti, cooperarea cu socetati, organisme similare de profil din ţară şi străinătate
- crearea unor parteneriate cu societati din ţară şi străinătate, care promovează scopul societatii;
- organizarea şi desfăşurarea de activităţi de promovare a societatii in cadrul turismului judeţean ;
- iniţierea şi desfăşurarea unor programe atractive şi utile în domeniul turismului;
- organizarea de mese rotunde, seminarii conferinţe;
- colaborarea cu agenţii de turism naţionale, regionale şi afiliate şi alte organizaţii pentru promovarea judeţului Cluj, ca obiectiv turistic;
- conceperea, imprimarea şi distribuirea unor materiale promoţionale, broşuri, pliante, ghiduri turistice;
- organizarea unor studii şi anchete privind gradul de satisfacţie al consumatorilor (nivelul de cunoaştere a zonelor/punctelor de atracţie turistică, motivaţia de a călătorii în zona, imaginea destinaţiei turistice, nivelul serviciilor, intentia de a revenii cu o alta ocazie, etc);
- elaborarea detaliata a ofertelor de turism
- asigura confidentialitatea datelor cu care intra in contact in cadrul atributiilor sale de serviciu

studii

 

Facultati:

2001 - 2006 Facultate / Colegiu: Economia Comertului Turismului si Serviciilor la Facultetea de Stiinte Economice, Universitatea Dimitrie Cantemir din Cluj-Napoca.

Premii

Manager in activitatea de turism
Brevet de Turism
Licentiat in stiinte economice
Atestat limba engleza de afaceri
Diploma de bacalaureat

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close