Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 22.06.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:18.06.2002

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Imi doresc o noua provocare profesionala, care sa-mi permita o mai buna utilizare a cunostintelor si experientei mele. Dorinta mea cea mai puternica este sa lucrez intr-o echipa entuziasta, cu initiativa si care sa-mi ofere posibilitatea de a-mi imbogati experienta in domeniu, invatand noi lucruri si aplicandu-le in proiecte in desfasurare. Imi doresc o cariera solida, stabila, si care sa creasca treapta cu treapta.

Beneficii:  - Bonuri de masa; - Decontarea abonamentelor RATB/Metrorex; - Clinica de consultatii gratuite; - Asigurare medicala.

Tip job: Full time

Departament: Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2017 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: referent financiar contabil

Responsabilitati:

Inregistrarea in contabilitate a operatiunile curente ale societatii pe baza documentelor primare;
- Intocmirea situatiilor financiare, furnizarea informatiilor necesare, din punct de vedere contabil, in relatiile cu partenerii, clientii, administratia statului;
- Verificarea facturilor primite spre plata sa fie in conformitate cu prevederile legale(forma si fond);
- Tine evidenta analitica a conturilor de debitori, creditori, taxe si impozite, a conturilor curente si de depozit deschise la banci, conturilor de imobilizari corporale si necorporale;
- Asigura evidenta mijloacelor fixe si calculul amortizarii acestora;
- Tine evidenta conturilor de cheltuieli in avans;
- Raspunde cerintelor auditorilor interni si externi ai societatii;
- Asigura corecta intocmire a declaratiilor fiscale catre administratia fiscala, precum si depunerea/transmiterea acestora in termenele prevazute prin reglementarile in vigoare;
- Emiterea facturilor catre furnizorii interni si externi;
- Efectueaza si analizeaza notele contabile de reevaluare a pozitiei de schimb la sarsitul fiecarei luni;
- Introduce in sitemul de on-line banking ordinele de plata pentru furnizori, plata primelor de asigurare catre societatile de asigurare cu care UCFin are incheiate contracte, plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si bugetele locale;

01.03.2015 - 31.03.2017

Departament: banci

Titlu Job: ofiter plati

Responsabilitati:

Genereaza raportul cu aplicatiile de credit autorizate care trebuie sa fie disbursate
- Arata colegilor din departamentul Operatiuni dosarele de credit care trebuie sa fie verificate inainte de disbursare
- Efectueaza debursarea creditului
- Reconciliaza dosarele de plati generate de Credilogic cu raportul cu aplicatii de credit autorizate pentru a fi sigur ca toate creditele din raport ai fost finantate
- Reconciliaza fisierul de plati cu extrasul de cont al UCFin
- Efectueaza anularea penalitatilor daca au fost generate restante din cauza unor greseli operationale la nivelul contului clientului in conformitate cu procedurile aferente;
- Intocmeste raportul de activitate referitor la sumele platite/incasate
- Participa activ la activitatea de emitere a procedurilor
- Informeaza departamentele interne ale UCFin in cazul in care apar erori pe parcursul procesului de procesare a platilor
- Efectueaza platile aferente datoriilor in functie de necesitati
- Informeaza imediat Managerul Operatiuni si Asigurari Bancare despre problemele legate de plati

01.09.2013 - 31.03.2015

Departament: banci

Titlu Job: cards personalization officer

Responsabilitati:

Procesarea, encodarea, transferul fisierelor aferente personalizarii Pin/Card catre furnizorul de servicii specializate de personalizare si monitorizarea activitatii;
Setari si actualizari de oferte speciale aferente cardurilor;
Generarea fisierelor de productie pe baza informatiilor importate din aplicatia Card issuing si QMS;
Monitorizarea zilnica a fisierelor de raspuns primite de la furnizorul de servicii specializate de personalizare si incarcarea acestora in aplicatia Cards Trace;
Monitorizarea lunara a consumului si a stocului de plastice aflat in gestiunea furnizorului;
Acordarea de asistenta sucursalelor cu privire la situatia cererilor de emitere de carduri si PIN-uri;
Efectuarea operatiunii de distrugere a cardurilor returnate de catre clientii;
Reemiterea cardurilor/pin-urilor conform QMS-uri primite de la sucursala;
Acordarea de suport departamentelor din HO cu privire la postarea taxelor la nivel de card;
Actualizarea permanenta a bazei de date continand ofertele acordate de catre banca;
Crearea, intretinerea si actualizarea procedurilor de lucru ale departamentului conform cu schimbarile aparute in reglementari interne sau externe;
Responsabil pentru desfasurarea activitatii in conformtate cu normele BNR, cu normele si reglementarile interne ale Bancii precum si cu legislatia in vigoare;
Cooperare cu: ICT CardsAplications; ICT Cards Administration; Cards Call Center; Cards Disputes&Compliance; Cards Personalisation; Cards Fraud&Risk; sucursalele UCT; Accounting.
Gabriela Oleteanu - Cards Operation
Bogdan Ioan Nemes - Cards Operation
-bonuri de masa;
-clinica de consultatii gratuite;
-asigurare medicala.

10.08.2007 - 13.09.2013

Departament: banci

Titlu Job: cards maintenance officer

Responsabilitati:

Procesarea modificarilor pentru debit, charge si credit carduri (interactiuni ca reemiteri de card/PIN, schimbare date statice, inchideri de carduri, modificari limite, blocari temporare);
Emiteri de charge carduri, completarea aplicatiilor si scanarea documentelor;
Procesare ajustari financiare (reversari, aduceri la 0 a cardurilor de credit, postari/reversari de taxe);
Verificarea si printarea extraselor;
Emiterea de adrese de confirmare inchidere carduri, confirmare de limita disponibila/aprobata, de refinantare;
Anulari de carduri de credit, debit, charge si inregistrarea cererilor de la clienti sau altor departamente(Colectare&Frauda);
Procesare cereri conform Programului Enjoy, completarea si verificarrea datelor, trimiterea rapoartelor si printarea scrisorilor de confirmare;
Reconciliere si verificare rapoarte;
Suport pentru alte departamente: Call Center, HR, Colectare, Popriri, Acc Admin, Reclamatii&Plangeri, Sucursale, Analiza Credite;
Activitati administrative: monitorizare fax, arhivare zilnica/saptamanala, prelucrare posta, distrugere plastice;

Cards delivery officer
Responsabilitati :
Monitorizarea zilnica a cardurilor aprobate, a cardurilor si PIN-urilor produse, a cardurilor si Pin-urilor livrate atat pentru cardurile de credit cat si pentru cele de debit
Reconcilierea cardurilor livrate cu rapoartele de embosare pentru cardurile de credit si debit
Reconcilierea rapoartelor de embosare cu cardurile si Pin-urile produse fizic
Reconcilierea cardurilor si Pin-urilor livrate si monitorizarea cardurilor si PIN-urilor nelivrate
Mentinerea relatiei cu vendorii externi implicati in procesul de livrare a cardurilor de debit si credit, inclusiv in ceea ce priveste livrarea Pin urilor

Data Input Officer - Back up pentru Team Leader
Responsabilitati :
Primirea si verificarea, din punct de vedere al acuratetei si consistentei datelor, aplicatiile de imprumut/deschidere cont, impreuna cu documentele atasate; Asigurarea ca aplicatiile sunt procesate in limitele de timp agreate prin procedura;
Verificarea tuturor aplicantilor (inclusiv co-debitorii) in CRB, Biroul de credit, Compliance List si Arhiva Electronica;
Procesarea datelor statice ale clinetilor in sistemul de analiza si gestionare a creditelor, urmarind ca fiecare aplicatie sa contina toate datele necesare pentru sistem, astfel incat sa nu se rejecteze din punct de vedere al unei omiteri de input;
Selectarea rezolutiilor din rapoartele generate in : CRB, Biroul de Credite, Arhiva Electronica, World Check, Compliance List in sistemul de analiza si gestionare a creditelor;
Transmiterea zilnica a raportului cu aplicatiile aflate in pending la Data Input catre Departamentul Vanzari;
Asigurarea comunicarii cu brokerii externi, oferind detalii in legatura cu aplicatiile incomplete primite la Data Input; transmiterea zilnica a raportului cu statusul aplicatiilor aflate in flux ;
Asigurarea completarii dosarelor aflate in pending cu documentele aditionale primite de la agentii de vanzari/brokeri;
Furnizarea de informatii suplimentare, legate de motivul de pending al aplicatiilor aflate in acest status la Data Input;
Respectarea procedurilor si valorile bancii, inclusiv participarea la training-urile online obligatorii;
Respectarea procedurilor si regulilor de Compliance, in concordanta cu training-urile efectuate si cu cerintele Dep. Compliance;
Asigurarea ca toate rapoartele zilnice sunt generate conform orelor limita;
Suport pentru alte departamente: Product Management, Compliance, HR, Policy, Acc Admin, Popriri, Audit, Sales Support, Call Center, Colectare, Reclamatii&Plangeri, Sucursale, Analiza Credite(carduri/nevoi personale/ipotecare);
Activitati administrative: monitorizare fax, arhivare zilnica/saptamanala, prelucrare posta;

Realizari:

Implicarea in realizarea unei coeziuni in cadrul echipei de livrari carduri, mentinerea unui climat de cooperare la toate nivelurile.
Simplificarea calcularii cursurilor BNR

01.06.2006 - 10.08.2007

Departament: banci

Titlu Job: analist recuperare credite

Responsabilitati:

Preluarea dosarelor de credit de la Back Office pentru clientii care au inregistrat a doua rata scadenta;
Mentinerea relatiei cu clientii si urmarirea recuperarii pe cale amiabila a ratelor scadente de la acestia;
Supravegherea clientilor care au inregistrat mai mult de doua rate scadente
Realizarea si gestionarea documentelor aferente operatiunilor bancare de blocare sau deblocare a conturilor clientilor restantieri;
Urmarirea promisiunilor de plata, a reesalonarilor si a popririlor pe salariu;
Oferirea de suport consilierilor de clientela din agentii si clientilor cu privire la datele contractului si datele personale ale imprumutatului.

Realizari:

Atingerea planului lunar si trimestrial;
Suport si consiliere pentru colegii noi din departament.

studii

 

Facultati:

2002- 2006: Universitatii Spiru Haret,Bucuresti - Facultatea de Contabilitate si Finante, Specializarea Contabilitate si Informatica de Gestiune
1998-2002: Colegiul National Dinicu Golescu - Campulung Muscel, Sectia Matematica - Fizica

Activitati extracurriculare

Cunostinte temeinice operarea pe calculator (hardware si software ):
- cunostinte hardware: calculatoare (asamblare, configurare, depanare & diagnosticare probleme),
- cunostinte soft: sisteme de operare (instalare, configurare, instalare drivere & soft, utilizare, diagnosticare).

Premii

Certificat de competenta lingvistica pentru comunicarea de specialitate in limba ENGLEZA
Certificat de absolvire psiho-pedagogic
Cursuri de Phone SKills - EUROCOACHING
Cursuri de negociere - EUROCOACHING

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close