Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.08.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.05.2009

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Grafica / Webdesign / DTP, Administrativ / Logistica, IT Software, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2015 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: regional sales manager

Responsabilitati:

- activitatile de secretariat;
- intocmirea, primirea, verificarea si arhivarea documentele interne si externe ale companiei ;
- preluarea comenzilor de la clienti;
- transmiterea comenzilor furnizorilor si relationeaza cu acestia;
- operarea facturilor furnizori
- intocmirea de avize, facturi clienti etc
- dezvoltarea retelei de clienti;
- recrutarea reprezentantilor de vanzari;
- instruirea si coordonarea reprezentantilor de vanzari subordonati.

01.05.2015 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

– Efectuarea inregistrarilor contabile;
– Elaborarea si controlul aplicarii regulilor si procedurilor administrative;
– Mentinerea relatiilor cu organele administratiei publice;
– Efectuarea de situatii si rapoarte catre managementul companiei;
– Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila,
– Colectarea si inregistrarea in contabilitate a chitantelor, dispozitiilor de plata sau incasare, deconturilor si documentelor aferente platilor efectuate de firma, completarea si inchiderea zilnica a Registrului de casa.
– Tinerea la zi a evidentelor pe furnizori si urmarirea efectuarii platilor la scadenta.

01.11.2014 - 31.05.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: junior accountant

Responsabilitati:

- Intocmirea, verificarea si gestionarea tuturor documentelor legale necesare -facturi, chitante, avize,etc;
- Verificarea plafonul de credit disponibil , modalitatea de plata si termenul de plata;
- Raspunderea de intocmirea si emiterea facturilor de stornare;
- Emiterea de chitante,incasarea ,intocmirea zilnica a monetarului, raportului Z, jurnalului de casa si predarea banilor;
- Preluarea si verificarea filelor CEC si Ordinelor de Plata
- Arhivarea documentelor in ordine cronologica(facturi,chitante,etc)

01.06.2010 - 31.05.2014

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: sales reprezentative and customer care; data sales advisor; store mager

Responsabilitati:

- Promovarea produselor si serviciilor Vodafone
- Oferirea de consiliere si raspunderea promta la solicitarilor clientilor
- Verificarea documentelor pentru incheierea contractelor cu clientii Vodafone
- Gestionarea stocurile de marfa
- Arhivarea documentelor financiar – contabile
- Realizarea inventarului general (o data pe luna)
- Efectuarea de demonstratii pentru telefoane , laptopuri si servicii de date
- Inregistrarea corecta a operatiunilor efectuate ca urmare a solicitarilor clientilor

01.12.2009 - 31.05.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: junior accountant

Responsabilitati:

- Colectarea, verificarea si inregistrarea documentelor financiar-contabile;
- Organizarea si arhivarea documentelor;
- Intocmirea unor situatii si raportari specific departamentului contabil.

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Sistem Informational Contabil in Asistarea Deciziilor Manageriale la Universitatea 1 Decembrie 1918 Alba Iulia din Alba Iulia.
2004 - 2008 Facultate / Colegiu: Informatica la Universitatea Petru Maior Targu Mures din Alba Iulia.

Premii

Certificari
Sep 2008 - Dec 2008: Certificat de formator
program de perfectionare/specializare pentru ocupatia de formator

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close