Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.09.1985

obiectiv

 

Doresc sa acumulez experienta si sa lucrez alaturi de o echipa de profesionisti.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie

Oras de lucru: Bucuresti, Constanta

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2013 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: renewals sales italia

Responsabilitati:

Reprezentant vanzari - echipamente Software si Hardware produse de Oracle oferite spre vanzare catre clientii Oracle din Italia (hoteluri, retail)
Crearea si procesarea contractelor in vederea semnarii de catre client. Se colabora cu departamentul Legal din Italia pentru revizuirea aspectelor mai delicate prevazute in contracte.
Supervizarea procesului final al vanzarii - incepand cu negocierea pana la semnarea contractului si inchiderea tranzactiei.

01.10.2011 - 30.11.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: supervisor

Responsabilitati:

Suport telefonic si prin e-mail pentru sistemul SAP.
Coordonarea unei echipe de 20 de persoane - in gestionarea cererilor si rezolvarii problemelor clientilor aparute in sistemul SAP - modulele MM - PS - BW - PP
• Raportare zilnica (numar apeluri preluate, tickete deschise in ziua respectiva).
• Planificarea, organizarea si monitorizarea activitatii operationale a agentilor, prin monitorizarea
permanenta a activitatii acestora, coordonarea intalnirilor de lucru si acordarea de feedback in timp real dar si in cadrul intalnirilor lunare.
• Monitorizarea indicatorilor de performanta pentru proiect, cat si pentru fiecare agent si raportarea acestora catre Call Center Manager.
• Efectuarea periodica de sesiuni de training, feedback, share best practices cu agentii,
in vederea imbunatatirii performantei
Bonuri de masa

01.07.2010 - 31.08.2011

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: consultant hr

Responsabilitati:

- Asigurarea intocmirii contractelor de munca ale angajatilor unei mari companii internationale.
- Gestionarea documentelor de evidenta a contractelor de munca
- Gestionarea registrului de evidenta a salariatilor- PeopleSoft si Vurv
- Intocmirea de adeverinte si acte aditionale

Daniela Rosu - manager proiect
Bonuri de masa

06.01.2010 - 01.07.2010

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

- Asigurarea intocmirii contractelor de munca precum si arhivarea acestora
- Gestionarea documentelor de evidenta a contractelor de munca
- Gestionarea registrului de evidenta a salariatilor- REVISAL
- Mentinerea relatiei cu institutiile de stat acreditate (ITM, ANOFM, CASS, Casa de Pensii etc.)
- Intocmirea dosarelor de pensionare
- Asigurarea necesarului de carnete de munca si operarea inregistrarilor necesare

18.08.2009 - 01.07.2010

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent ticketing

Responsabilitati:

- Rezervarea si vanzarea biletelor de avion
- oferirea de informatii clientilor
- Vanzarea biletelor de cazare in tara si strainatate
- Vanzarea asigurarilor medicale

01.10.2008 - 31.08.2009

Departament: marketing

Titlu Job: operator call-center lb. italiana

Responsabilitati:

Vanzarea de produse din domeniul telecomunicatiior.

18.06.2007 - 01.01.2008

Departament: mlm / vanzari directe

Titlu Job: operator call center lb. italiana

Responsabilitati:

Contactarea telefonica a persoanelor aflate in baza de date pentru realizarea unor sondaje de opinie asistate de calculator, pe anumite teme de actualitate ( politica, cunostinte de produse, media)

19.02.2007 - 11.05.2007

Departament: mlm / vanzari directe

Titlu Job: call center lb. italiana

Responsabilitati:

Vanzarea telefonica a anumitor produse, dar si realizarea de sondaje de opinie clientilor din Italia

15.03.2006 - 01.08.2006

Departament: mlm / vanzari directe

Titlu Job: operator call center lb.italiana

Responsabilitati:

Vanzarea prin telefon catre marile companii din Italia a anumitor produse oferite de compania de telecomunicatii ENEL-WIND

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Comunicare la SNSPA - Facultatea de Comunicare si Resurse Umane din Bucuresti.
2005 - 2008 Facultate: Sociologie la Universitatea Bucuresti - Facultatea de Asistenta Sociala si Sociologie din Bucuresti.
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: Socio-Uman la Colegiul National Mircea cel Batran din Constanta.

Premii

Traininguri
Aug 2011 - Oct 2011: Training perfectionare program SAP in italia
Training de perfectionare in Italia - Torino - in cadrul companiei Fiat in vederea invatarii spre a oferi suport clientilor companiei, cat si training colegilor din Bucuresti in programul SAP.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

italiană(avansat,avansat,avansat)

engleză(mediu,mediu,mediu)

spaniolă(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close