 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 03.02.1986 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:19.09.2007
|
|
obiectiv | |
|
Indeplinirea obiectivelor companiei pe baza cunostintelor cat si o perfectionarea rapida si continua in cadrul acesteia.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Asigurari, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Financiar / Contabilitate Oras de lucru: Timisoara Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.03.2015 - prezent Departament: vanzari Titlu Job: reprezentant comercial Responsabilitati: - Administrarea clientilor din portofoliul alocat;
- Acordarea de suport pentru agentul de vanzari de pe teren si pentru clientii din portofoliul acestuia;
- Structurarea ofertelor impreuna cu agentul de vanzari conform conditiilor comerciale negociate cu fiecare client;
- Procesarea comenziilor primate de la client/agent de vanzari si emiterea confirmarilor de comanda, facturilor si avizelor de marfa;
- Predarea BO-urilor si CEC-urilor (primite de la clienti) in baza unui borderou catre departamentul controlling;
- Raportarea catre coordonatorul de vanzari/coordinator filiala exceptiile de la conditiile comerciale standard ale clientilor (discounturi suplimentare, termen de plata extins, etc.);
- Transmiterea catre coordonatorul de vanzari informari referitoare la lipsa marfii pe stoc alaturi de cererile de oferta detaliate in vederea obtinerii unui raspuns;
- Informarea departamentului de achizitii/deschiderea unui commision/solicitarea tranferului marfii din depozitele altor filiale Holver in situatiile in care stocul este zero;
- Lansarea notei de livrare ce urmeaza sa fie procesata de departamentul depozit;
- Emiterea avizelor de retur si efectuarea stornarilor de marfa in baza unor rezolutii date de catre coordonatorul de vanzari/coordinator de filiala;
- Informarea telefonica si in scris a clientilor/agentului de vanzari in legatura cu atingerea limitei interne a clientiilor precum si blocarea acestora in sistem;
- Asigur suport clientilor prin punerea la dispozitie telefonic sau prin e-mail a informatiilor despre produse, disponibilitatea unui produs in stoc, informatii despre preturi si conditii comerciale, termene de livrare, promotii si lichidari de stocuri;
- Inregistrarea in sistem a conditiilor comeciale conform anexelor semnate de catre agentul de vanzari cu clientii;
- Arhivarea si indosarierea tuturor contractelor si anexelor comerciale in original;
- Inlocuirea pe perioada concediului a agentului de vanzari, preluand atributiile acestuia;
- Ofer consultanta clientilor si acord suport pentru agentul de vanzari in negocierea cu clientii;
- Particip impreuna cu agentul de vanzari la intalnirile cu clientii noi sau cei de sistem planificate in showroom-ul Holver;
- Monitorizarea permanenta a anexelor comerciale, ma asigur ca acestea sunt actualizate, semnate si correlate cu potentialul clientilor;
- Propunerea de solutii in vederea rezolvarii eventualelor reclamatii survenite in urma livrarilor/vanzarilor. |
|
01.08.2013 - 01.03.2015 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: secretar economic Responsabilitati: - Contabilizarea si inregistrarea registrului de casa in lei si valuta;
- Contabilizarea si inregistrarea deconturilor;
- Intocmirea receptiilor si listelor valorizate;
- Intocmire avize de insotire a marfii;
- Centralizare pontaj (administrare cereri concediu de odihna, certificate concediu medical);
- Evidenta tuturor documentelor contabile;
- Pastrarea legaturii cu clientii si furnizorii;
- Tinerea la zi a evidentei clientilor si furnizorilor;
- Asigur operarea, introducerea, prelucrarea si validarea datelor in calculator;
- Arhivarea documentelor;
- Diverse atributii zilnice cu privire la activitatea curenta. |
|
15.02.2011 - 02.08.2013 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: secretara Responsabilitati: - Asigurarea comunicarii in interiorul si exteriorul companiei(preluarea apelurilor telefonice, mesaje fax, e-mail);
- Asigurarea activitatilor de protocol in cadrul companiei;
- Preluarea, selectarea, distributia si expedierea corespondentei scrise si electronice;
- Asigurarea suportului necesar angajatiilor companiei;
- Evidenta stocurilor de materiale publicitare, birotica si papetarie;
- Intocmirea rapoartelor pentru evidenta consumabilelor;
- Lansarea si urmarirea comenziilor catre furnizori diversi;
- Indeplinirea oricaror altor sarcini care au legatura directa cu obiectivul postului ocupat. |
|
09.05.2008 - prezent Departament: asigurari Titlu Job: agent asigurari Responsabilitati: - Evidenta ratelor de prima urmatoare celei dintai, la contractele de asigurare incheiate;
- Incasarea la scadenta a ratelor de prima, urmatoare celei dintai, in vederea continuarii raporturilor de asigurare;
- Elaborarea ofertelor de asigurare in concordanta cu cerintele asiguratilor;
- Arhivarea copiilor contractelor de asigurare si pastrarea lor in conditii de siguranta si protectie corespunzatoare;
- Sesizarea operativa a conducerii sucursalei despre problemele aparute. |
|
15.05.2007 - 11.02.2011 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: secretar economic Responsabilitati: - Efectuarea activitatilor administrative de rutina in scopul eficientizarii timpului de lucru al directorului;
- Tehnoredactarea documentelor, clasarea si tinerea evidentei stricte a acestora;
- Inregistrarea hotararilor si deciziilor administratorului societatii;
- Primirea, tinerea evidentei si repartizarea corespondentei in cadrul firmei;
- Pastrarea evidentei numelor, adreselor si numerelor telefonice ale persoanelor si institutiilor cu care administratorul are relatii de serviciu;
- Intocmirea facturilor, registrului de casa, receptiilor si a bonurilor de consum;
- Evidenta clientilor si urmarirea incasarii facturilor emise;
- Evidenta furnizorilor si pregatirea instrumentelor de plata necesare;
- Diverse atributii zilnice cu privire la activitatea curenta. |
| studii | |
|
Facultati: 2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Economia comertului la Universitatea Crestina "Dimitrie Cantemir"Facultatea de Management Turistic si Comercial din Timisoara.
2001 - 2005 Liceu: Tehnician electrotehnist la Grup Scolar Energetic din Timisoara.
Premii Hobby-uri
Inotul,Lectura,Calatoriile
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|