Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.09.1990

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:07.07.2010

obiectiv

 

Desfasurarea activitatii profesionale intr-un mediu profesionist si competitiv, vizand interesul general si cel cognitiv. Punerea in evidenta a capacitatilor dobandite de-a lungul experientei profesionale si educationale. Indeplinirea sarcinilor specifice fisei postului intr-o maniera optima si benefica firmei angajatoare.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, ONG / Voluntariat, Turism / Hotel staff, Cercetare - dezvoltare

Oras de lucru: Bucuresti, Constanta

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2019 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant comercial

Responsabilitati:

-Implementarea planul lunar de vânzări în concordanta cu prioritățile companiei;
-Stabilirea unei relații pe termen lung cu clienții și crearea unei imagini bune pentru Nestle;
-Dezvoltarea de noi oportunati de vânzare în cadrul zonei/canalului alocat- Traditional Trade și Modern Trade (IKA);
-Aranjarea produselor la raft conform soluțiilor recomandate pentru fiecare tip de magazin;
-Plasarea unui număr cât mai mare de materiale de comunicare/vizibilitate la raft, în magazinele alocate;
-Verificarea stocului.

01.10.2017 - 30.04.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: agent comercial (pre-seller)

Responsabilitati:

*Gestionarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi;
* Vizitarea clienţilor arondaţi, conform rutei desemnate;
* Realizarea obiectivelor de vânzări setate în zona repartizată;
* Închiderea procesului de vânzare prin recuperarea în întregime a contravalorii facturilor la toţi clienţii din portofoliu.

01.02.2017 - 31.08.2017

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Stabileam intalnirile dintre partenerii firmei si potentialii clienti,
- stabilieam programului fiecaruia,
- tineam legatura cu clientii si partenerii de afaceri.
- primeam, directionam si gestionam corespondenta;
- tehnoredactam diverse materiale;
- intocmeam rapoarte si situatii operative in Excel;
- gestionam, centralizam si arhivam documentele;
- atributii administrative;
- furnizam informatii si acordam suporti in orice probleme.

01.06.2016 - 31.12.2016

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

-Preluarea si inregistrarea rezervarilor clientilor
-Primirea si cazarea clientilor
-Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor)
-Promovarea serviciilor clientilor
-Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrarea
-Medierea conflictelor si solutionarea reclamatiilor clientilor
-Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale
-Responsabilitatea pentru calitatea serviciilor de informare, rezervarea si cazare oferite clientilor pensiunii.

01.10.2015 - 30.04.2016

Departament: relatii publice

Titlu Job: public relations

Responsabilitati:

* Monitorizam modalitatea de cheltuire a bugetului de PR pentru firma.
* Implementam strategia de comunicare agreata cu managementul companiei si
masuram eficienta activitatii de PR.
* Comandam materiale promotionale pentru diverse evenimente, organizam conferinte impreuna cu diversi parteneri.
* Elaboram instrumente si modalitati de monitorizare a imaginii firmei in comunitate (chestionare, sondaje etc.).
* Executam orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei.
*Diverse atributii administrative.

01.05.2015 - 30.09.2015

Departament: relatii publice

Titlu Job: public relations

Responsabilitati:

* Monitorizam modalitatea de cheltuire a bugetului de PR pentru firma.
* Implementam strategia de comunicare agreata cu managementul companiei si
masuram eficienta activitatii de PR.
* Comandam materiale promotionale pentru diverse evenimente, organizam conferinte impreuna cu diversi parteneri.
* Elaboram instrumente si modalitati de monitorizare a imaginii firmei in comunitate (chestionare, sondaje etc.).
* Executam orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei.
*Diverse atributii administrative.

01.05.2014 - 31.08.2014

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Stabileam intalnirile dintre partenerii firmei si potentialii clienti,
- stabilieam programului fiecaruia,
- tineam legatura cu clientii si partenerii de afaceri.
- primeam, directionam si gestionam corespondenta;
- tehnoredactam diverse materiale;
- intocmeam rapoarte si situatii operative in Excel;
- gestionam, centralizam si arhivam documentele;
- atributii administrative;
- furnizam informatii si acordam suporti in orice probleme

01.07.2010 - 01.04.2012

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

-Preluarea si inregistrarea rezervarilor clientilor
-Primirea si cazarea clientilor
-Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor)
-Promovarea serviciilor clientilor
-Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrarea
-Medierea conflictelor si solutionarea reclamatiilor clientilor
-Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale
-Responsabilitatea pentru calitatea serviciilor de informare, rezervarea si cazare oferite clientilor hotelului

Realizari:

In timpul sezonului de vara am fost detasata la Phoenicia Holiday Resort, situat in statiunea Mamaia, Constanta, de asemenea pe postul de Receptioner.

01.07.2008 - 01.09.2009

Departament: marketing

Titlu Job: operator interviu

Responsabilitati:

Aplicare sondajelor de opinie categoriilor de persoane indicate de firma solicitanta.

studii

 

Facultati:

2009 - prezent Facultate / Colegiu: Facultatea stiinte economice la Universitatea Ovidius din Constanta. Specialiarea Economia Comertului, Turismului si Serviciilor
2005 - 2009 Liceu: Matematica/Informatica la Liceul teoretic Decebal din Constanta.

Activitati extracurriculare

Rezistenta la stres; disponibilitate la program prelungit; abilitati pentru lucru în echipa; usurinta in comunicare; gândire si capacitate de analiza si sinteza; preocupare pentru ridicarea nivelului profesional; putere de decizie si asumarea responsabilitatii; spirit de ordine si disciplina; diplomatie; toleranta; usurinta in adaptarea la diferite conditii de munca.

Premii

2012 - Certificat de absolvire al cursului de receptioner de hotel
2009 – Atestat de competente profesionale,
specializarea matematica-informatica
2008 - Atestat de limba franceza “DELF B1”



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close