de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.07.1990

obiectiv

 

Îmi doresc să lucrez într-o firmă de prestigiu, cu echipa bine formată, alcătuită din persoane energice și pozitive, în cadrul căreia să pot să îmi definesc calitățile și unde să pot învăța lucruri noi, care să ajute la dezvoltarea mea profesională.

Salariu: 3.000,00 USD / luna

Beneficii: bonuri de masa, decontare transport

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Altele, Administrativ / Logistica, Achizitii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2018 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vânzări

Responsabilitati:

-mentinerea relației cu clienții din proiectul alocat și rezolvarea problemelor pe care aceștia le întâmpină.
-discutii periodice cu reprezentanții direcți ai proiectului alocat.
- completarea declarațiilor F4102, F4103 și încărcarea acestora in portalul ANAF.
- completarea dosarelor pentru obținerea certificatului cu număr de atribuire pentru aparatele fiscale vândute.
- activitate de vânzare: preluarea clienților din sediu cât și din comenzi online, apeluri telefonice, leaduri online.
- consilierea clienților în alegerea soluției optime pentru business-ul pe care îl reprezintă.
- crearea de oferte personalizate in funcție de nevoile clienților.
- facturarea produselor și serviciilor vândute: sisteme complete de vânzare și gestiune, contracte de service, consumabile, etc
- efectuarea tichetelor online pentru clienții care întâmpină probleme de software și alocarea lor departamentelor competente.
- efectuare plati către furnizori și alte plăți ce intervin pe parcursul unei luni.
- urmărirea plăților efectuate prin transfer bancar și platformele eu plătesc.ro și mobilpay.ro.
- menținerea relației cu portofoliul de clienți creat și ajutarea lor în rezolvarea diferitelor probleme pe care le pot întâmpina.
- trimiterea contractelor prin curier către clienți.
- utilizarea platformei de livrare informații al principalului distribuitor de produse.
- prezenta la expoziții și târguri de profil.




01.09.2013 - 31.08.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent vanzari

Responsabilitati:

- comercializarea produselor de iluminat cu LED
- alegerea soluției optime împreună cu clientul pentru spațiul pe care il amenajează: clădiri de birouri, spații comerciale,case,grădini,etc, în funcție de necesitățile sale
- negocierea condițiilor de plată împreună cu clienții importanți ai firmei
- menținerea unei bune relații cu clienții mari ai firmei
- vânzarea produselor prin intermediul magazinului online și prin telefon
- consilierea telefonică a clientilor
- trimiterea coletelor pentru comenzile online
- crearea ofertelor pentru proiecte mari, comenzi importante
- întocmirea actelor zilnice
- gestionarea magazinului online
- emitere facturi
- efectuare NIR
- întocmirea comenzii de produse către furnizori
- efectuare acte pentru închiderea de zi (raport Z, registrul de casa, monetar)
- depunerea banilor la banca
- gestionarea vânzărilor pe platforma eMag Marketplace
- efectuare colete și trimiterea lor prin firmele de curierat

01.07.2012 - 30.09.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: vanzator

Responsabilitati:

- prezentarea şi vânzarea produselor din categoria confecţii şi atunci când era nevoie şi pe raionul de electrocasnice.
- oferirea celei mai bune soluţii pentru nevoile clientului.
- aşezarea produselor pe rafturi.
- modificarea preţurilor atunci când era nevoie (ex. promoţii noi, modificări de preţ venite prin e-mail din partea superiorilor).
- încasarea produselor prin modalităţile de plată acceptate de către magazin.
- recepţia zilnică a mărfii.
- retur.
- asistarea şefului de magazin în diverse activităţi(ex. modificări în magazin, rearanjarea produselor pentru a putea fi mai bine promovate, schimbarea hainelor de pe manechini şi diverse alte modificări în magazin pentru a avea un aspect cât mai frumos şi îngrijit).
- creşterea vânzarii magazinului.
Salariu fix lunar.
Comision din vânzări.
Bonuri de masa.

01.01.2012 - 30.06.2012

Departament: relatii publice

Titlu Job: operator interviu

Responsabilitati:

Efectuarea apelurilor telefonice către persoane din baza de date pentru a participa la studiile de piață aflate in desfășurare
salariu
bonuri de masa

01.02.2011 - 31.10.2011

Departament: altele

Titlu Job: asistent magazin

Responsabilitati:

- încasarea corectă a banilor și a modalităților de plată

- Recepția mărfii

- întocmirea notelor de casare pentru produse expirate, deteriorate, legume și fructe

- Verificarea zilnică a produselor pentru a nu exista produse expirate sau deteriorate
- Verificarea zilnică și scoaterea de la raft a legumelor și fructelor deteriorate

- întocmirea zilnică a returului la categoria ziare

- întocmirea foii de vărsământ și a bordeoului însoțitor către firma de securitate care transporta zilnic banii de la magazin la banca

- Predarea actelor saptamanale catre aceeasi firma de securitate spre predare la sediul firmei

- Scoaterea zilnica a rapoartelor finale de inchidere de zi

- Intocmirea foii de varsamant pentru casa payzone ( incasare facturi)
Am crescut vanzarile si am adus noi idei de imbunatatire a aspectului magazinului unde imi desfasuram activitatea.
Romeo Popescu - sef magazin
Bonuri de masa
Ore suplimentare platite
Bonus la calificativ maxim din partea auditului
Vouchere pentru taxi

06.09.2010 - 15.11.2010

Departament: altele

Titlu Job: operator case de marcat

Responsabilitati:

Scanarea produselor si incasarea banilor de la clienti.

01.06.2008 - 30.09.2008

Departament: relatii publice

Titlu Job: receptioneră

Responsabilitati:

Preluarea apelurilor telefonice
Primirea corespondenței
Predarea cheilor de acces către sălile de training personalului calificat și preluarea acestora după terminarea activității în sală de către aceștia
Efectuarea procesului verbal de predare primire a tuturor echipamentelor si cheilor la predarea și primirea turei
Bonuri de masă, decontare transport

studii

 

Facultati:

2013 - 2015 Masterat: Psihodiagnoza cognitiva si consiliere psihologica la Universitatea Ecologica Bucuresti din Bucuresti.
2009 - 2012 Facultate / Colegiu: Psihologie la Universitatea Ecologica din Bucuresti.
2005 - 2009 Liceu: Filologie la Liceul Waldorf din Bucuresti.

Premii

Calificari
Jan 2013: Diploma Make-up Artist - Academia Christyne Valmy, Bucuresti

Hobby-uri
Cărți, Călătorii, Fotografie

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close