Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.11.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.12.2008

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Functii publice, Turism / Hotel staff, Financiar / Contabilitate, Banci, Sport / Wellness, Medicina alternativa, Management

Oras de lucru: Tirgu-Mures, Alba Iulia, Sebes

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2017 - prezent

Departament: medicina umana

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

Dezvoltarea portofoliului de clienti si a zonei Alba in scopul realizarii indicatorilor de performanta si a bugetului de vanzari;
Initierea apelurilor telefonice catre persoane din baza de date in vederea promovarii si vanzarii serviciilor si produselor companiei;
Prospectarea pietei stoma si identificarea de noi clienti in scopul vanzarii echipamentelor si serviciilor companiei;
Analizarea cerintelor clientilor si oferirea de consultanta privind caracteristicile produselor si serviciilor companiei;
Intocmirea documentatiei premergatoare intalnirilor;
Stabilirea si participarea la intalnirile cu clientii si/sau cu furnizorii;
Procesarea si introducerea in sistemul Salesforce a datele/informatiilor;
Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor/echipamentelor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
Urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual.

01.03.2017 - 31.07.2017

Departament: medicina umana

Titlu Job: manager cabinet stomatologic

Responsabilitati:

Asigurarea funcționarii eficiente a cabinetului, în conformitate cu procedurile interne ;
Stabilirea programelor de plată cu pacienții;
Recrutarea si selectarea personalului cabinetului;
Instruirea si dezvoltarea personalului pentru a îndeplini standardele de performanța;
Gestionarea relațiilor cu angajații și asigurarea ca angajatii au resursele și sprijinul necesar;
Monitorizarea și mentinerea bugetului cabinetului;
Organizarea si supravegherea aprovizionarii cabinetului;
Mentinerea relatiilor cu furnizorii de materiale medicale si asigurarea stocurilor de materiale;
Mentinerea relatiei cu banca in ceea ce priveste depozitele bancare, extrasele de cont și evidenta platii facturilor;
Supravegherea incasarilor si creantelor de incasat ale pacientilor pe manoperele si tratamentele stomatologice;
Asigurarea marketingului si promovarea cabinetului;
Intocmirea documentelor de contabilitate primara a cabinetului;
Mentinerea evidentei datelor pacienților în conformitate cu reglementările și politicile companiei.

01.05.2015 - 30.09.2015

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: lector practica - formator -pentru cursul de calificare „agent de turism”

Responsabilitati:

Asigurarea pregatirii practice a formarii pe baza programei elaborate, elaborarea proiectelor didactice la fiecare modul;
Realizarea efectiva a activitatilor de formare, elaborarea/completarea documentelor specifice solicitate de coordonatorul de formare;
Urmarirea parcurgerii programei aprobate si insusirea de catre cursanti a materiei predate;
Verificarea modului de insusire a cunostintelor practice prin evaluarea participantilor la activitatea de formare;
Intocmirea rapoartelor lunare de activitate dupa modelele solicitate in cadrul proiectului.

01.02.2015 - 28.02.2017

Departament: import - export

Titlu Job: logistician

Responsabilitati:

Intocmirea documentelor si efectuarea livrarilor de la compania mama SATROTEC AG Elvetia la SATROTEC SRL Romania;
Intocmirea documentelor si efectuarea livrarilor la clientii externi;
Introducerea comenzilor de la partenerii externi in programele companiei si confirmarea acestora;
Efectuarea actelor de vama Germania prin Portal Expovit cu/fara certificat EUR 1;
Organizare transport catre clientii externi;
Centralizarea comenzilor cu termene de livrare pentru clienti;
Solicitarea pieselor produse de productie si planificarea termenlor de livrare catre clienti;
Introducerea declaratiilor de import si export in Intrastat

01.04.2012 - 28.02.2015

Departament: banci

Titlu Job: manager relatii clienti – persoane juridice

Responsabilitati:

Prospectarea pietei pentru identificarea potentialilor clienti;
Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor bancii, persoanelor juridice;
Consilierea clientilor existenti si potentiali;
Dezvoltarea si administrarea propriului portofoliu de clienti;
Identificarea cerintelor clientilor si oportunitatile de vanzare prin activitati de cross-selling;
Monitorizarea portofoliului de produse pentru clienti si mentinerea unei bune relatii cu clientii;
Atributii constand in efectuarea evaluarilor pentru nevoile clientilor, analizele pe baza bilantului si balantei, managementul companiei, actionarii societatii, etc.

01.04.2011 - 30.04.2012

Departament: banci

Titlu Job: coordonator servicii clienti

Responsabilitati:

Asigurarea coordonarii, verificarii si supervizariii activitatii de clientela, casierie, operatiuni, credite in conformitatea cu normele interne ale bancii;
Asigurarea activitatii de promovare a produselor si serviciilor oferite de banca si urmarirea atingerii unui numar maximal de produse si servicii pe client (vanzare incrucisata) ,precum si implementarea actiunilor de retentie a clientilor;
Asigurarea consultantei clientilor prin oferirea informatiilor referitoare la produsele si serviciile bancii;
Obligatia de informare continua asupra potentialului pietei, activitatii concurentei, situatiei economice a zonei in care se desfasoara activitatea;
Responsabil cu urmarirea raportarii saptamanale de la salariatii din subordine a stadiului realizarii actiunilor intreprinse prin programul stabilit pentru vanzarea de produse;
Responsabil cu planificarea si organizarea, impreuna cu salariatii din subordine a unui proces sustinut de vanzare prin stabilirea programului saptamanal de vanzare produse in scopul realizarii obiectivelor de vanzare;
Inlocuitorul conducatorului unitatii cu preluarea tuturor responsabilitatilor acestuia in cazul absentei sau indisponibilitatii acestuia.

01.10.2010 - 30.04.2011

Departament: banci

Titlu Job: sef agentie

Responsabilitati:

Asigurarea conducerii si coordonarii unitatii pentru buna functionare a acesteia;
Promovarea produselor si serviciilor bancare prin diferite cai de promovare;
Responsabil cu planificarea si organizarea, impreuna cu salariatii din subordine a unui proces sustinut de vanzare prin stabilirea programului saptamanal de vanzare produse in scopul realizarii obiectivelor de vanzare;
Responsabil cu urmarirea raportarii saptamanale de la salariatii din subordine a stadiului realizarii actiunilor intreprinse prin programul stabilit pentru vanzarea de produse;
Indeplinirea atributiilor din perspectiva activitatii de vanzare, a operatiunilor curente ale clientilor, a operatiunilor cu numerar, activitatii de creditare;
Obligatia de informare continua asupra potentialului pietei, activitatii concurentei, situatiei economice a zonei in care se desfasoara activitatea;
Reprezentarea bancii in relatiile cu tertii, etc.

01.03.2008 - 31.10.2010

Departament: banci

Titlu Job: manager relatii clienti – persoane juridice

Responsabilitati:

Prospectarea pietei pentru identificarea potentialilor clienti, promovarea si vanzarea produselor si servicilor bancii persoanelor juridice;
Consilierea clientilor existenti si potentiali;
Dezvoltarea si administrarea propriului portofoliu de clienti- persoane juridice;
Identificarea cerintelor clientilor si oportunitatile de vanzare prin activitati de cross-selling;
Mentinerea unei bune relatii cu clientii bancii - persoane juridice.

01.12.2006 - 31.03.2008

Departament: banci

Titlu Job: specialist de cont

Responsabilitati:

Efectuarea platilor interne (cecuri, bilete la ordin) ,efectuarea platilor externe, etc;
Pregatirea documentelor pentru sedintele de compensare BNR a instrumentelor de debit pe suport hartie;
Deschiderea de conturi pe persoane fizice si juridice; Oferirea de servicii si produse clientilor bancii: ex.internet banking, carduri de debit si credit, depozite;
Furnizarea de informatii minime clientilor, despre creditele de consum si ipotecare destinate persoanelor fizice.

01.03.2005 - 31.12.2006

Departament: banci

Titlu Job: operator ghiseu universal

Responsabilitati:

Deschiderea/gestionarea/inchiderea conturilor persoane fizice si juridice, fectuarea operatiunii de schimb valutar, serviciul de Western Union;
Efectuarea operatiunilor privind constituirea depozitelor bancare in lei si alte valute;
Promovarea si vanzarea produselor bancii si a serviciilor : ex. internet banking, carduri de debit si credit, depozite;
Indrumarea si consilierea clientilor persoane fizice.

01.07.2000 - 31.07.2005

Departament: banci

Titlu Job: inspector de asigurari

Responsabilitati:

Dezvoltarea si gestionarea portofoliului de clienti persoane fizice si juridice
Elaborarea ofertelor pentru clienti si incheierea contractelor de asigurare

studii

 

Facultati:

2006 - 2007 Masterat: Bănci şi Pieţe de capital la Universitatea ”Babeş – Bolyai ” Cluj – Napoca din Cluj Napoca.
2000 - 2004 Facultate / Colegiu: Finante si Asigurari la Facultatea de Ştiinţe Economice, Universitatea ”Babes –Bolyai” , Cluj Napoca din Cluj Napoca.

Premii

Certificari
Apr 2016 - May 2016: Evaluator in sistemul formarii profesionale
Certificat de absolvire pentru ocupatia de evaluator in sistemul formarii profesionale continue
Nov 2011 - Jan 2012: Manager de proiect
Certificat de absolvire cursuri manager de proiect
Feb 2011 - Mar 2011: Formator de formare profesionala
Certificat de absolvire cursuri formator de formare profesionala
Premii si Distinctii
Dec 2014: Locul I acordat de Alpha Bank la categoria "Cele mai bune realizari obtinute in vanzari de catre un Consilier IMM"la nivelul regiunii

Dec 2013: Locul I acordat de Alpha Bank - "Cea mai buna performanta in vanzari la nivelul retelei teritoriale in luna Octombrie 2013"

Dec 2012: Locul I acordat de Alpha Bank la categoria la categoria "Cele mai bune realizari obtinute in vanzari de catre un Consilier IMM"la nivelul regiunii

Traininguri
Jan 2012 - Jan 2012: Telesales

Feb 2011 - Feb 2011: Management performant

Sep 2010 - Sep 2010: Coaching pentru performanta

Hobby-uri
Calatoriile, Sportul, Lectura, medicina si nutritie



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close