de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.03.1986

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Practică / Voluntariat

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Constructii / Instalatii, Grafica / Webdesign / DTP, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Achizitii, Merchandising / Promoteri, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2015 - 30.11.2018

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil achizitii

Responsabilitati:

Asigurare activitate de aprovizionare cu produse si servicii conexe de la furnizori interni/externi
Analizare, evaluare si negociere conditii de aprovizionare/livrare, in vederea obtinerii celor mai bune preturi, calitate, termen de livrare; in limita bugetului aprobat
Gestionare acuratete baza de date informatice specifice achizitiilor si relatia cu furnizorii
Centralizare, analizare nevoi/ necesar de aprovizionare
Intocmire, lansare si urmarire comenzi de aprovizionare catre furnizorii interni/externi
Urmarire optimizare costuri si timpi de aprovizionare
Verificare concordanta comanda/receptie, facturi emise de furnizorii interni/externi, facturi emise de comisionari si transportatori conform negocierii, respectarea conditiilor comerciale agreate pentru achizitie
Intocmire, furnizare, la termenele stabilite, diverse analize, rapoarte catre conducerea companiei
Monitorizare nivel stocuri si mentinere in limitele impuse de indicatorii financiari
Centralizare, analizare, evaluare cereri de oferta, comenzi primite de la punctele de lucru
Intocmire si analizare cereri de oferta adresate furnizorilor interni/externi
Urmarire derulare contracte si comenzi: pret achizitie, discount-uri, modalitati de plata, termene de plata, termene si conditii de livrare, respectarea standardelor si procedurilor Companiei

01.03.2012 - 30.06.2015

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: coordonator site access

Responsabilitati:

Obtinere acces (general & special) pentru toate lucrarile necesare retelei Vodafone, contractori Huawei, Vodafone, parteneri, conform contractelor in derulare, pentru toate locatiile din tara
Inregistrare in baza de date interna (Share Point) a cererilor/confirmarilor de acces Verificarea tuturor documentelor insotitoare pentru toate solicitarile de acces; proiect tehnic, acord lucrare proprietar (spatiu inchiriat), acord Vodafone
Obtinere/ solutionare acces pentru toate departamentele tehnice/ parteneri, la site-urile Vodafone, cand/ unde este necesar, conform lucrarilor/ contractelor in derulare
Procesare cerere de acces catre proprietari (fax, e-mai, cereri scanate, telefonic), conform procedurilor interne
Gestionarea/ solutionarea, situatiilor dintre proprietari/ echipele din teren
Gestionarea contactului permanent alaturi de proprietari, pentru a solution/ redirectiona (catre alte departamente) orice solicitare/ eventuale neclaritati, probleme
Obtinere acces anual in site-urile Vodafone pentru personalul tehnic de interventii/ verificari Health & Safety
Oferirea de suport departamentelor Vodafone in vederea integrarii site-urilor noi
Actualizare/ transmitere saptamanala/ lunara, a listei de site-uri necesare pentru access
Raportare periodica pentru activitatea de site acces
Training/ suport
Intocmire documentatie pentru crearea de proceduri interne
Emitere Acceptante (comenzi interne – in cadrul Huawei) pentru alocarea platii lucrarilor, contractorilor Huawei
Elaborare rapoarte interne

01.08.2011 - 30.09.2012

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: asistent comercial

Responsabilitati:

Incarcare, urmarire si actualizare ”Document Library” (arhiva electronica)
Analizare documente de proiectare, autorizare si expertizare constructii
Urmarirea conformitatii datelor cu alte baze de date interne
Solutionare probleme identificate conform procedurilor interne
Verificare/ emitere Purchase Orders, conform limitelor de buget aprobat, conform procedurilor interne, pentru contractorii Vodafone (pentru lucrari civile, electrice, instalari, proiectare, etc.)
Analizare periodica a bugetului
Verificarea tuturor documentelor insotitoare, sa fie complete si corecte, in vederea emiterii
Urmarirea procesului de aprobare in baza de date interna, si solutionarea eventualelor probleme aparute
Furnizare de informatii aditionale in timp real privind statusul comenzilor
Transmiterea comenzilor aprobate personalului necesar
Updatarea zilnica a bazei de date
Transmitere de informatii departamentului Finance privind comenzile in lucru/ facturilor
Obtinere acces (general) pentru lucrarile necesare retelei Vodafone, conform contractelor in derulare pentru toate locatiile din tara
Elaborare rapoarte interne

01.04.2008 - 30.09.2011

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Intocmire rapoarte, situatii, centralizari date
Mentinere evidenta proiecte, contracte
Rezervari cazare
Activitati de primire/ expediere corespondenta
Update informatii in bazele de date
Asigurarea legaturii intre Managerul Regional si celelalte departamente
Elaborarea si redactarea documentelor solicitate de catre Managerul Regional
Asigurarea suportului administrativ pentru departamentului tehnic
Raportare

studii

 

Facultati:

2011 - 2014 Facultate / Colegiu: Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii la Universitatea “Babes-Bolyai” Cluj-Napoca, Facultatea de Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii, Comunicare si relatii publice din Cluj-Napoca.
2005 - 2007 Scoala Postliceala: Constructii la Colegiul Tehnic de Constructii “Anghel Saligny” din Cluj-Napoca. Atestat profesional: Proiectant Decoratiuni Interioare
2001 - 2005 Liceu: Arte la Liceul de Arte Plastice “Romulus Ladea” din Cluj-Napoca. Atestat profesional: Pictura Monumentala

Premii

Atestat profesional: Pictura monumentala
Atestat profesional: Proiectant decoratiuni interioare

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)

spaniolă(incepator,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close