Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.07.1958

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:03.07.2001

obiectiv

 

Promovarea in mod creativ, pe baza aptitudinilor si experienţei profesionale, a obiectivelor propuse de firma.

Beneficii: -Prime -Transport gratuit - Bonuri de masa

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice

Oras de lucru: Ploiesti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2006 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil import

Responsabilitati:

Ma ocup de aprovizionarea cu materii prime si materiale din import – Europa,
S.U.A. si ASIA;
- activitatea de responsabil import pe care o desfaşor in prezent, implică
o buna cunoaşterea limbii engleze şi cunoaşterea programelor Word şi
Excel;
- toate documentele le redactez in limba engleză şi le transmit prin Fax sau
Internet ( Outlook Express ) la furnizorii nostrii externi;
- analizez necesarele de materii prime şi materiale, identific furnizorii externi şi
trimit cel putin trei cereri de ofertă pentru fiecare comanda;
- dupa primirea ofertelor, identific oferta optimă avand in vedere raportul
calitate /pret, dupa care redactez şi trimit comanda fermă la furnizori;
- rezolv toate problemele legate de comandă: negociere preţ, termen de livrare,
clarificare date tehnice, prin convorbiri telefonice cu furnizorul, prin e-mail sau
Fax;

- contactez transportatorul nostru atunci cand produsele sunt gata de livrare si
transmit toate datele necesare pentru transport: adresa de incarcare,
dimensiunile si greutatea coletului, programul de livrare al furnizorului si
persoana de contact de la furnizorul nostru extern;
- particip la receptia materialelor dupa sosirea lor in societate;
- urmăresc efectuarea plăţilor pentru materialele importate de mine

17.08.1997 - 23.05.2006

Departament: productie

Titlu Job: sef sectie adjunct,

Responsabilitati:

- Sectia betoane refractare (1990-prezent) - Sef sectie adjunct -post pe care l-am ocupat prin concurs.
Sectie cu 46 salariati (2 ingineri, 2 maistri, 42 muncitori)
Coordonare activitate din punct de vedere tehnologic:
- relatia cu departamentul de programare productie si lansare fabricatie;
-relatia cu departamentul aprovizionare;
- elaborare retete de fabricatie;
- relatia cu departamentul de vanzari, caruia ii predam produsele;
- urmarire consumuri de materii prime si materiale, previzionari ale
productiei;
Coordonare activitate de mentenanta a utilajelor tehnologice:
- elaborare si implementare programe mentenanta;
- responsabilii electric si mecanic erau subordonatiii mei;
Responsabil AQ pe sectie(management calitate)
- elaborarea instructiunilor de lucru si procedurilor conform ISO 9001 /2000;
-m-am ocupat de instruirea personalului din sectie, in vederea insusirii si aplicarii in practica a instructiunilor de lucru si procedurilor ;
-am participat la implementarea sistemului managerial de calitate si obtinerea certificarii societatii;
Colaborarea cu Serviciul Resurse Umane:
-elaborarea fiselor post pentru personalul din sectie;
-elaborarea programului anual de instruire si scolarizare a personalului din sectie;
-asigurarea instruirii si autorizarii interne a personalului (exemplu: am instruit si autorizat intern legatorii de sarcina pentru podurile rulante);
Implicata in managementul oamenilor.

Realizari:

- Am condus o echipa de 46 oameni.
- Prin implicarea mea in procesul de implementare a sistemului managerial de calitate ISO 9001/2000, am contribuit la imbunatatirea calitatii produselor si reducerea cu 90% a refuzurilor.
- Am coordonat fabricarea, ambalarea si expedierea unor produse exportate in Israel si Filipine, contribuind astfel la realizarea unui profit ce reprezenta 50% din profitul anual realizat de societate.
- Am participat la modernizarea actionarilor hidraulice la prese, contribuind astfel la cresterea de 2 ori a productivitatii.
- Am asimilat diverse echipamente din vechea generatie, cu noua generatie.
- Am negociat contractele de achizitii si servicii in cele mai avantajoase conditii, reducand astfel cheltuielile de mentenanta.

30.07.1990 - 17.08.1997

Departament: productie

Titlu Job: tehnolog sectie

Responsabilitati:

- am realizat tehnologiile si retetele de fabricatie pentru produsele sectiei;
- am stabilit consumurile de materiale si materii prime;
- m-am ocupat de evidentierea si raportarea zilnica a productiei realizate in sectie
- am urmarit respectarea procedurilor si intructiunilor de lucru de catre personalul sectiei;

17.09.1980 - 30.07.1990

Departament: productie

Titlu Job: responsabil cu mentenanta

Responsabilitati:

- Biroul mecano-energetic(1980-1990) - Responsabil cu mentenanta -- m-am ocupat cu probleme de mentenanta pentru utilajele din intraga societate;
- am elaborat programul anual de reparatii pentru utilajele din societate;
- am elaborat procedurile si intructiunile intretinere si reparatii;
- am efectuat receptia reparatiilor;
- m-am ocupat de reparatiile efectuate la terti;
- m-am ocupat de realizarea necesarului de piese de schimb.

studii

 

Facultati:

Facultatea de Mecanica –Institutul Politehnic Bucuresti (1977-1980)

Activitati extracurriculare

- activitatea desfasurata de mine a fost in continua crester
- cunostinte contabilitate primara;
- simt dezvoltat al organizării si coordonarii,
- capacitati dezvoltate de negociere si comunicare,
- abilitaţi de analiza si sinteza,
- conştiinciozitate si responsabilitate in îndeplinirea sarcinilor,
- flexibilitate si adaptabilitate,
- spirit de echipa,
- capacitate de lucru in condiţii de stres


Premii

• Curs de management-marketing, Institutul de Management si Marketing “International Manager “SRL -prof.univ.dr.Ovidiu Nicolescu.
• Curs de microcalculatoare IBM-PC, ART SOFT SRL Ploiesti.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close