Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.02.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.11.2009

obiectiv

 

Dezvoltarea profesionala intr-o societate tanara si dinamica. Munca intr-un domeniu de actualitate si de perspectiva, la un nivel corespunzator Dobandirea de noi cunostinte si optima lor conjugare cu aptitudinile personale

Salariu: nespecificat

Beneficii: Bonuri de masa, Asigurare medicala ,alte benefici.

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Marketing, Publicitate, Internet / e-Commerce, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

11.02.2008 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: responsabil monitorizare agentii externe

Responsabilitati:

Aprilie 2013 – prezent
Responsabil Monitorizare Agentii Externe
Monitorizeaza actiunile efectuate de agentiile de recuperare si ofera feedback acestora referitor la corectitudinea actiunilor;
Asigura suportul intern si extern pentru efectuarea tuturor actiunilor necesare in procesul de colectare prin agentii de recuperare;
Asigura prin verificarea rapoartelor si solicitarea de feedback, respectarea contractelor incheiate de agentiile de colectare cu banca;
Aloca portofoliile selectate pe baza strategiei actuale de catre Risc, catre agentiile de recuperare;
Trimiterea rapoartelor zilnice/saptamanale/lunare catre agentiile de colectare, conform contractului semnat cu acestea si procedurilor interne;
Propune imbunatatiri pentru procesele de care este responsabil, in scopul cresterii ratei de recuperare pe portofoliul;
Executa orice alta sarcina legata de fluxul firesc al activitatii si misiunea postului;
Gestionarea discutiilor in cadrul intalnirilor periodice cu reprezentantii agentiilor externe.

Ianuarie 2013 – Martie 2013
Analist calitatea datelor
Evalueaza apelurile pe baza Call script-ului si a formularului de Call Monitoring in scopul oferirii feed-back-ului catre ofiterii colectare si calculatiei bonusului lunar pentru acestia;
Pregateste rapoarte de analiza lunare cu privire la evolutia/involutia ofiterilor de colectare in ceea ce priveste calitatea apelurilor;
Propune superiorului direct sesiuni de training la nivel de user sau echipa, in functie de problemele observate in cadrul procesului de monitorizare/evaluare;
Verifica modul de lucru din portofoliul de conturi alocat si pe baza criteriilor de selectie stabilite;
Identifica erori/probleme in procesele evaluate si le raporteaza coordonatorului, impreuna cu propuneri de imbunatatire;
Urmareste evolutia/involutia ofiterilor din portofoliul desemnat la fiecare inceput de luna si emite un punct de vedere in privinta prelungirii sau nu a contractelor de munca;
Centralizeaza toate formularele de Call Monitoring impreuna cu feed-back-ul lunar oferit si pastreaza confidentialitatea asupra activitatii desfasurate;
Pune la dispozitia Coordonatorilor din Colectare informatii pentru evaluarile semestriale/anuale.

Februarie 2012 – Ianuarie 2013
Trainer
Asigura feed-back si propune solutii pentru imbunatatirea procesului de Colectare;
Asigura suport in implementarea procedurilor si proceselor noi din colectare;
Propune, dezvolta si asigura sesiuni de training pentru noii angajati si pentru membrii existenti in departament, in scopul imbunatatirii rezultatelor;
Asigura permanent suportul informational pentru noii angajati si faciliteaza acccesul intregului departament la noile proceduri cu impact asupra procesului de colectare;
Acorda suport in procesul de selectare si recrutare a noilor angajati din Departamentul Colectare
Pregatirea materialelor si a suporturilor de curs;
Design prezentare si structura programului de training;
Sustinerea meterialului de training pe intelesul cursantilor;
Evaluarea programului de training / sesiune de feedback.

Octombrie 2011 – Februarie 2012
Ofiter Suport
Gestionarea conturilor din portofoliul alocat;
Efectuarea actiunilor de colectarea in scopul recuperarii debitelor inregistarea.( debitarea conturilor clientilor restanti in vederea acoperirii restantelor).

Aprilie 2011 – Octombrie 2011
Back-up Coordonator Grup Incoming
Rapoarte, analize de capacitare;
Identificarea clientilor cu probleme, acordare suport clientilor si rezolvarea problemelor acestora;
Solutionarea cazurilor speciale ale clientilor preluati/apelati de ofiterii de colectare;
Responsabila cu training-ul noilor angajati;
Efectuare call-monitoring in scopul oferirii feed-back-ului catre ofiteri (recomandari care conduc la imbunatatirea activitatii si evolutia ofiterilor de colectare);
Monitorizarea platilor si rezultatelor lunare;
Atingerea target-urilor lunare impreuna cu echipa Incoming;
In urma preluarii noilor atributii s-a observat o imbunatarire a rezultatelor echipei;
Efectuarea de interviuri pentru angajarea posibililor.

Aprilie 2010 - Martie 2011
Ofiter Suport
Asigura suport Coordonatorilor, Trainerului si Managerului Departamentului;
Gestioneaza primirea, alocarea si arhivarea documentelor din colectare;
Inregistreaza si gestioneaza in sistem evidente interne ale departamentului;
Interactioneaza cu membrii departamentului, primeste si acorda feed-back;
Relationeaza eficient cu alte departamente din cadrul Directiei si al Bancii;
Propune modalitati de imbunatatire a activitatii si proceselor pe care le desfasoara, in scopul cresterii eficientei departamentului;
Colectare restante inregistrate de clienti VIP;
Colectare restante inregistrate clienti Staff;
Management reclamatii primite din partea clientilor pe Departamentul Collection;
Activitati administrative aferente Departamentului Collection;
Actualizarea bazei de date conform documentelor primite de la clienti.

Decembrie 2008 – Martie 2010
Ofiter Consiliere PF
Restructurarea creditelor persoanelor fizice: gasirea solutiilor potrivite pentru solicitarile clientilor, prezentarea acestor solutii, completarea actelor aditionale si a graficelor ce urmau a fi semnate de catre clienti, suport pentru departamentele si unitatile implicate in proces.

Februarie 2008 – Decembrie 2010
Ofiter Colectare
Colectarea creditelor restante, identificarea, preluarea si rezolvarea reclamatiilor primite din partea clientilor pe segmentul de credite restante.

Realizari:

• Recunoasterea si multumirea coordonatorului de echipa pentru rezultatele lunare, concretzate prin obtinerea premiului de angajat al lunii (The Best).
• Trecerea pe un nou proiect in cadrul bancii, activitatea de restructurare
• Testarea aplicatiilor noi si imbunatatirea acestora prin evidentierea erorilor
• Imbuntatirea nivelului cunostintelor economice si financiar-bancare
• Dezvoltarea abilitatilor de comunicare
• Munca in echipa si orientarea catre client
• Coordonarea unei echipe formate din 9 persoane si imbunatatirea rezultatelor la nivelul intregii echipe.

12.06.2007 - 01.10.2007

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptoner

08.09.2006 - 25.03.2007

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: customer service representative

Responsabilitati:

Sa asigur satisfactia clientilor , oferind la cererile formulate de acestia , solutiile optime pentru clienti si companie.
Sa ofer solutia optima de la primul apel si atunci cand este nevoie ,sa actionez ulterior pentru a ma asigura ca cererea s-a solutionat.
Promovarea produselor si serviciilor companiei prin intermediul liniei dedicate de apel.
Procesarea de modificari in profilul clientilor, in conformitate cu procedurile in vigoare.
Acordarea de asistenta si consiliere clientilor in utilizarea serviciilor.
Inregistrarea si rezolvarea solicitarilor si reclamatiilor clientilor prin mijloace specifice.

studii

 

Facultati:

2008 - 2009 Master - Management Financiar Bancar si Bursier, Universitatea Nicolae Titulescu
2004 - 2008 Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Administratie Publica si Afaceri ,specializarea Administrarea Afacerilor.
2000 - 2004 Colegiul Economic Calarasi pe specializarea Finante-Contabilitate

Activitati extracurriculare

Adaptabilitate la client;
Lucru in echipa;
Dorinta de afirmare;
Comunicativ;
Deschis la provocari;
Rezistent la stress.

Premii

18.04.2013 -29.04.2013, Competente informatice
Organizarea, gestionarea, securitatea şi integritatea informaţiilor
Utilizarea mijloacelor moderne de comunicaţii şi serviciile Internet
Procesarea eficientă a textului
Program de calcul tabelar
Utilizarea aplicaţiilor specializate pentru realizarea prezentărilor electronice
Gestionarea informaţiilor cu baze de date
Cursuri organizate de SC SIVECO Romania SA

2004 - 2008 Modulul Psiho-Pedagogic ,Universitatea Bucuresti
Atestat in contabilitate

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close