Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.02.1992

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:26.03.2010

obiectiv

 

În prezent sunt Responsabil de Monitorizare Produse PJ, cu o experiență de peste 4 ani în domeniul bancar. În aceşti 4 ani am dat dovadă de entuziasm şi profesionalism, eficienţă în rezolvarea problemelor şi dedicare in vederea asigurării și furnizării unor servicii de calitate.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2015 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: responsabil monitorizare produse pj

Responsabilitati:

Monitorizarea evoluţiei clienţilor PJ a creditelor/angajamentelor acordate acestora înainte şi după punerea la dispoziţie, până la rambursarea integrală a creditului.
Monitorizarea derulării activităţii clientului şi a condiţiilor din aprobare
Verificarea respectării clauzelor care condiţionează punerea la dispoziţie a creditelor conform termenilor din aprobare
Verificarea corectitudinii întocmirii contractelor de credit şi garanţii, conform termenilor şi condiţiilor din fiecare aprobare
Urmărirea evoluţiei calitative şi cantitative a portofoliului;
Identificarea evenimentelor care ar putea afecta calitatea portofoliului de credite/angajamente Identificarea clienţilor care înregistrează o deteriorare a situaţiei financiare;
Asigurarea remedierii deficienţelor constatate;
Asigurarea condiţiilor de rambursare a creditelor la termenele contractuale Verificarea înregistrării corecte a facilităţilor şi garanţiilor aferente, în sistemul bancar în conformitate cu aprobarea şi documentele de la dosarul clientului
Avizarea platilor din credite pe baza documentelor justificative şi urmărirea respectării destinaţiei plăţilor din credit potrivit prevederilor din contractul de credit
Urmărirea serviciului datoriei, reevaluarea garanţiilor, şi reinnoirea publicităţii garanţiilor în vederea asigurării opozabilităţii băncii faţă de terţi
Asigurarea transferului clientului şi a dosarului de credit în gestiunea structurilor de recuperare.

01.05.2014 - 31.05.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Intocmirea si tinerea evidentelor financiar- contabile;
Consultanta financiara pentru punctele de lucru din tara;
Asigurarea, inregistrarea si prelucrarea unor documente financiare, evidenta incasarilor si platilor;
Verificarea registrului de casă;
Pregătirea analizelor și rapoartelor financiare periodice;
Rezolvare task-uri (atât prin e-mail, cât și prin telefon);
Verificari pentru clienți noi;
Înregistrarea și emiterea în avans a facturilor pentru plăți;
Analiza financiară a clienților existenți; bilanț, balanță, datorii la bugetul de stat;
Înregistrarea penalităților și a facturilor de compensare pentru clienți;
Instrumente de plată - depuneri pe circuitul bancar pentru incasare datoriile clientilor;
Dubla verificare a plăților si a incasarilor;
Înregistrarea de noi contracte comerciale cu clienții;
Intocmirea cererilor de plata si somatiilor de plata pentru clienti restanti;

01.07.2012 - 31.08.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: intership - contabilitate

Responsabilitati:

Evidenta situatiei clientilor si furnizorilor;
Calcul salarii si evidenta personalului,contracte,adeverinte,lichidari etc;
Situatia comenzilor si vinzarilor,stocurilor;
Inregistrarea in conturi,inchiderile lunare,intocmire declaratii financiare si de evidenta nominala,decont TVA etc;

studii

 

Facultati:

2013 - 2015 Masterat: Management Contabil, Audit si Control la Universitatea Babes Bolyai din Cluj-Napoca.
2010 - 2013 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Universitatea Babes Bolyai din Cluj-Napoca.
2006 - 2010 Liceu / Școală profesională: Contabilitate la Colegiul Economic Gheorghe Dragos din Satu Mare.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close