de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.06.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:21.03.2002

obiectiv

 

Excelenta in cariera profesionala

Salariu: 4.500,00 USD / luna

Beneficii: Beneficiile pe care le doresc vor fi conforme cu munca pe care o voi depune. Sunt de parere ca in functie de atributii, voi avea beneficii pe masura.

Tip job: Full time

Departament: Achizitii, Auto / Echipamente

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: 01.08.2012

experienta profesionala

 

01.02.2013 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: responsabil resurse umane

Responsabilitati:

Intocmire pontaje, adeverinte vechime/grupa, fiselor de post, evaluarea anuala a performantelor angajatilor, intocmirea tuturor documentelor ce apartin de Resurse Umane. Intocmirea documentelor privind cercetarea disciplinara la locul de munca (notelor de relatie si a sanctiunilor propuse de Directorul General). Intocimrea ROI si actualizarea acestuia conform legislatiei in vigoare. Operarea in sistemul REVISAL.

01.07.2012 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: sef birou comercial

01.09.2009 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: director comercial

Responsabilitati:

Intocmire: comenzi furnizori, cereri oferte, analize oferte, chestionare autoevaluare furnizori, contracte furnizori, propuneri plati furnizori, corespondenta furnizori interni si externi.
Mentinerea legaturii cu clientii interni si externi.
Logistica privind aprovizionarea si desfacerea cu materiale.
Verificarea NIR-urilor.
Verificare stocurilor din magazii.
Intocmire documente in limba franceza si engleza.

Realizari:

Conduc o echipa formata din 6 anagajati.
La inventarierea din anul 2011 toate stocurile au fost confirmate - teren-fise de magazie.
Pentru fiecare reper necesar in productie exista cel putin doi furnizori agrementati.

11.02.2008 - 01.09.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: membru c.a.

Responsabilitati:

Intocmire: comenzi furnizori, cereri oferte, analize oferte, chestionare autoevaluare furnizori, contracte furnizori, propuneri plati furnizori, corespondenta furnizori interni si externi.
Mentinerea legaturii cu clientii interni si externi.
Logistica privind aprovizionarea si desfacerea cu materiale.
Verificarea NIR-urilor.
Verificare stocurilor din magazii.
Intocmire documente in limba franceza si engleza.

Realizari:

Conduc o echipa formata din 11 anagajati. In prezent exista contracte cu furnizorii in proportie de 85%. Negocieri contractuale care au dus la scaderea costurilor pe termen scurt si mediu.
Cheltuielile cu materiile prime si materiale in 2008 au scazut cu 30% fata de anul 2007, contribuind la o crestere a profitului proportionala.

01.05.2007 - 30.06.2008

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: sef birou monitorizare

Responsabilitati:

Analiza tuturor documentelor primite si/sau transmise, analiza tuturor platilor, comenzilor interne sau externe. Participarea la sedinte in vederea realizarii unor strategii care sa conduca societatea la realizarea de profituri. Organizarea unui workflow si punerea in aplicare a managementului documetelor. Atributii in domeniul resurselor umane: adeverinte, ITM-Bucuresti, intocmire pontaje, verificare dosare pentru angajare, intocmire contracte de munca, intocmire acte aditionale la CIM.

01.03.2007 - 07.05.2007

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: administrator contracte

Responsabilitati:

Intocmire contracte de prestari servicii cu clientii. Verificare contracte transmise de clienti. Toate contractele cu societatile de asigurari (asigurari RT, RC, ACC, CASCO, Persoane, etc.). Intocmirea unei baze de date cu toate contractele. Urmarirea contractelor: semnarea de catre ambele parti, documente necesare atasate contractului, acte aditionale la contracte.

Realizari:

Am pus la punct baza de date cu toate utilajele, autoturismele, persoanele, cladirile, lucrarile asigurate. Un program care te anunta in fiecare zi ce rate trebuie sa platesti societatii de asigurare astfel incat sa nu ramana neasigurate bunurile.

15.08.2005 - 28.02.2007

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Analiza disponibilului, verificarea tuturor documentelor pentru iesire si aprobarea lor, intocmire centralizator comenzi, verficarea comenzilor, completarea instrumentelor de plata, banca, coordonarea intregii activitati in lipsa administratorului si/sau a actionarului, informarea actionarului in legatura cu cererile sindicatului si propunerea de solutii pentru aplanarea conflictelor aparute, atributii in domeniul resurselor umane: recrutare, instruire, probleme conflictuale, analiza rapoartelor privibd abaterile disciplinare, acordarea si utilizarea echipamentului de protectie si securitate in munca.

Realizari:

societatea inregistreaza in prezent profit fata de anii anteriori cand a inregistrat pierderi

15.03.2004 - 28.02.2007

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: referent manager

Responsabilitati:

Inregistrarea corespondentei, programari director, pastrarea relatiilor cu Ministerul Transporturilor, facturi, coordonarea relatiilor cu ITM si alte activitati organizatorice si administrative.

Realizari:

Organizarea activitatii societatii

15.08.2002 - 15.01.2003

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: referent manager

Responsabilitati:

Cercetari in domeniul ISO

Realizari:

Am realizat o baza de date cu concurentii societatii care detin certificare ISO

studii

 

Facultati:

Liceul: I.L. Caragiale- 1997-2001
Universitatea: Academia de Studii Economice Bucuresti
Facultate: Management- Integrare Europeana- 2001-2005
Lucrare licenta: Evaluarea profesional individuala
Master: Mangementul Investitiilor in cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti, 2005-2007
Lucrare disertatie: Evaluarea imobiliara la societatea comerciala X

Activitati extracurriculare

Posesor permis auto din anul 2002
Bun organizator
Atenta
Hotarata

Premii

- Atestat "Inspector Resurse Umane" emis de Inspectoratul Teritorial de Munca Bucuresti (noiembrie 2007)
- Certificat de auditor intern pe sisteme de mediu ISO 14000: 2004- emis de TUV Thuringen Germania (octombrie 2006)
- Atestat - Birotica emis de UNESCO (iunie 2001)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close