Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 30.04.1965

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.12.1989

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Inginer mecanică fină, calificare în ocupaţia de "Formator" (COR 242401) şi "Auditor în domeniul calităţii"(COR 242303).

Salariu: 3.500,00 USD / luna

Beneficii: Asigurarea tuturor drepturilor, din poziţia de angajat, în conformitate cu legislaţia română. NU BENEFICIEZ DE PENSIE MILITARĂ deci nu consider acest job doar ca pe o sursă suplimentară de venit.

Tip job: Full time

Departament: Productie, Inginerie, Controlul calitatii

Oras de lucru: Oradea

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2019 - prezent

Departament: productie

Titlu Job: funcţionar administrativ ctc responsabil relaţii clienţi

Responsabilitati:

Prin cumul îndeplinesc şi atribuţiile de manager al sistemului de management al calităţii - sistem integrat şi auditor intern SMC.
Înregistrarea reclamaţiilor de la clienţi, comunicarea neconformităţilor tuturor angajaţilor şi întocmirea şi transmiterea rapoartelor 3D. Completarea rapoartelor 8D împreună cu echipa multidisciplinară de analiză şi transmiterea rapoartelor 8D către clienţi.
Întocmirea certificatelor de calitate pentru reperele expediate în baza comenzilor ferme.
Întocmirea anumitor instrucţiuni de lucru şi control în colaborare cu inginerii de producţie şi de calitate pentru produsele nou asimilate în fabricaţie.
Revizuirea documentaţiei SMI atunci când se impune şi realizarea auditurilor interne de produs, proces şi de sistem.

01.06.2013 - 31.01.2018

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: responsabil audit şi procese de fabricaţie

Responsabilitati:

Realizarea periodică a auditului intern de proces și/sau de produs și participarea, ca
membru în echipa de audit, la auditurile interne de sistem pentru verificarea
conformării cu cerinţele sistemul de management integrat calitate-sănătate și
securitate ocupaţională-mediu și a standardelor internaţionale aplicabile.
Documentarea anumitor activităţi desfășurate în cadrul procesului de fabricaţie prin
proceduri operaţionale, instrucţiuni de lucru și formulare pentru realizarea
înregistrărilor.
Verificarea periodică privind existenţa instrucţiunilor de lucru adecvate și asigurarea
managementului vizual la posturile de lucru din secţia CNC și iniţierea de acţiuni
corective imediate.
Instruirea ocazională a operatorilor nou angajaţi aflaţi în perioada de inducţie.
Monitorizarea și analizare a activităţilor desemnate de către managerul de producţie.
Membru în echipa coordonată de către managerul departamentului calitate pentru
armonizarea documentaţiei SMI cu cerinţele SR EN ISO 9001:2015 și SR EN ISO
14001:2015.

07.11.2011 - 03.12.2011

Departament: productie

Titlu Job: Şef departament - şef producţie

Responsabilitati:

Coordonarea celor, aproximativ, 50 de operatori de pe liniile de asamblare şi ambalare, pentru realizarea target-ului zilnic de producţie conform cerinţelor privind calitatea produselor impuse de către client.
Rezolvarea cu celeritate a problemelor, apărute în timpul programului, referitoare la repartiţia justă a operatorilor pe linii şi pe posturi cât şi a celor privind înlocuirea componentelor nonconforme.
Colaborarea cu asistentul pentru controlul documentelor şi şeful de linii pentru actualizarea şi traducerea specificaţiilor privind realizarea produselor.
Inventarierea zilnică a componentelor bune retur de linie, întocmirea ordinelor de fabricaţie, raportarea cantităţilor produse şi a celor ambalate.

19.10.2009 - 07.06.2010

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

Intocmirea caietelor de sarcini pentru produsele ce urmau a fi achizitionate in cadrul proiectului.
Asigurarea aprovizionarii cu produse in conformitate cu contractele de furnizare.
Membru in comisia de receptie a produselor responsabil cu intocmirea proceselor verbale de receptie ,N.R.C.D.-urilor si a tuturor documentelor care certificau miscarile de bunuri materiale.
Asigurarea fluxului de documente justificative care stateau la baza inregistrarilor in contabilitate.
Asigurarea tuturor produselor necesare echipei de implementare (echipamente I.T., consumabile, materiale publicitare etc.) pentru buna derulare a activitatilor din cadrul proiectului.

25.09.2007 - 12.03.2009

Departament: productie

Titlu Job: director

Responsabilitati:

Demararea activității de producție în România a unei firme cu capital francez.
Analiza ofertelor în vederea selecționării firmelor de prestări servicii (sănătate și securitate în muncă, situații de urgență, I.T., logistică, mentenanță) și asigurarea derulării contractelor.
Recepția cantitativă a materiilor prime și componentelor, înregistrarea în evidență și ulterior urmărirea transformării în cadrul procesului de producție.
Organizarea magaziei cu materii prime și produse finite.
Responsabilități pe linia sănătății și securității în muncă, situații de urgență și păstrării în securitate a bunurilor.
Analiza privind necesarul în obiecte de inventar, materiale de întreținere, furnituri, imprimate și birotica și achiziționarea acestora.
Întocmirea propunerilor pentru achiziționarea pieselor de schimb necesare realizării mentenanței utilajelor.
Recepția lucrărilor de mentenanță efectuate de firme specializate.
Organizarea evidenței, păstrării și clasării documentelor.
Organizarea și desfășurarea activităților de export.
Gestionarea bunurilor aflate în patrimoniul societății și inventarierea acestora.
Coordonarea activităţilor pentru adaptarea documentaţiei conform cerinţelor SR EN ISO 9001:2008 în vederea certificării organizaţiei.

Realizari:

Toate comenzile au fost onorate la termenele si in cantitatile solicitate de catre clientii din C.E.

01.04.2007 - 21.06.2007

Departament: prelucrarea lemnului / pvc

Titlu Job: coordonator echipe montaj

Responsabilitati:

Verificarea (receptia) din punct de vedere calitativ a montajului la clienti, eventual remedierea micilor defecte, completarea fisei satisfactie client.

Realizari:

Finalizarea unei ample lucrari la Spitalul de copii din Oradea prin sincronizarea montajului cu activitatea spitalului.

25.05.2003 - 10.11.2006

Departament: productie

Titlu Job: auditor produs finit

Responsabilitati:

In conformitate cu documentaţia tehnică pusă la dispoziţie, în limba franceză, executam zilnic controlul produselor finite furnizate de fabricant iar în funcţie de rezultatul controlului luam decizia de acceptare sau refuz al produselor.

Realizari:

Am reuşit să descopăr defecte greu vizibile şi acest lucru a dus la sistarea, pe o perioada determinată, fabricării anumitor modele pâna la efectuarea unor noi teste şi încercări.
Nu pot aprecia costurile suplimentare deoarece nu făceau obiectul informării mele dar ştiu că dacă acele produse ar fi ajuns la cumpărători ar fi putut duce la accidentari, aducând un grav prejudiciu imaginii firmei.

01.06.2000 - 30.11.2002

Departament: achizitii

Titlu Job: sef logistica (sef serviciu)

Responsabilitati:

Ansamblu de responsabilităţi având drept scop coordonarea activităţii compartimentului logistic din cadrul unităţii în vederea asigurării, exploatării, depozitării, întreţinerii şi reparării tuturor categoriilor de tehnică militară.
Responsabilităţi suplimentare în domeniul P.S.I. şi al protecţiei muncii ca preşedinte al comisiilor tehnice, preşedinte comisii de scoatere din funcţiune a mijloacelor fixe, coordonarea activităţilor privind evidenţa operativă şi analitică a bunurilor materiale.
Până în iunie 2002 am dus prin cumul şi funcţia de şef asigurare tehnică cu armament, muniţie şi aparatură artileristică.

Am contribuit la activităţile ce au decurs din trecerea de la evidenţa cantitativă la cea cantitativ-valorică a bunurilor materiale aflate în înzestrarea unităţii cât şi la implementarea noului sistem de evidenţă.Toate acestea s-au realizat având la dispoziţie o tehnica de calcul inadecvată şi soft-uri neadaptate domeniului militar.
Am avut în subordine directă pe linie logistică 11 ofiţeri, 8 administratori de depozite şi subunităţi şi 5 salariaţi civili.
Datorită rezultatelor obţinute pe linie profesională am fost înaintat în gradul de maior înainte de termen şi am obţinut calificativul excepţional în anul 2000 şi 2001.

Norma de hrană
Solda de merit.

01.07.1992 - 30.06.2000

Departament: inginerie

Titlu Job: Şef asigurare tehnică cu armament şi muniţii, ofiţer 2 la şef atam, Şef atelier reparat tehnică militară

studii

 

Facultati:

2019 - 2019 Colegiu / Studii postliceale: Managementul calităţii la DEKRA din Oradea. Core Tools FMEA, APQP, PPAP, SPC and MSA - 32 ore
8D Problem Solving - 16 ore
2017 - 2017 Colegiu / Studii postliceale: Auditor intern SR EN ISO 9001:2015 & IATF 16949:2016, SR EN ISO 19011:2011 la TUV AUSTRIA ROMÂNIA din Oradea.
2016 - 2016 Colegiu / Studii postliceale: Auditor intern SR EN ISO 9001:20015 şi SR EN ISO 19011:2011 la TUV AUSTRIA ROMÂNIA din Oradea.
2015 - 2015 Colegiu / Studii postliceale: Auditor intern SR EN ISO 14001:2014, OHSAS 18001:2007 şi SR EN ISO 19011:2011 la TUV RHEIHLAND ROMÂNIA din Oradea.
2014 - 2014 Colegiu / Studii postliceale: Metode de analiză şi soluţionare a problemelor de calitate la BEST CONSULTING din Oradea.
2013 - 2013 Colegiu / Studii postliceale: Auditor intern pentru sisteme de management al calităţii în industria auto SR ISO/TS 16949:2009 la TUV RHEIHLAND ROMÂNIA din Timişoara.
2013 - 2013 Colegiu / Studii postliceale: Formator, certificat absolvire la CORPORATIVE CONSULTING din Oradea.
2011 - 2011 Colegiu / Studii postliceale: Auditor în domeniul calităţii, certificat de absolvire la TUV RHEIHLAND ROMÂNIA şi autorizat CNFPA din Oradea.
1987 - 1992 Facultate: Facultatea de armament, rachete, muniţii şi sisteme de conducere a focului la Academia Tehnică Militară din Bucureşti. Această specializare este echivalentă cu cea de mecanică fină din domeniul civil.

Activitati extracurriculare

Capacitatea de a asimila logic şi de a aplica noţiuni şi concepte noi pe baza documentaţiilor adecvate.
Seriozitate,implicare,meticulozitate şi respectul pentru lucrul bine făcut.
Nu beneficiez de pensie militară.

Premii

Auditor in domeniul calitatii 2011 COD COR 214130 (242303)
SR EN ISO 9001/2008;
SR EN ISO 19011/2003.
TUV Rheiland Romania
Autorizat CNFPA
Curs Teambuilding 2004;
Curs de specialitate pentru sefi serviciu tehnic si reparatii armament si munitii 1996.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,avansat,avansat)

germană(mediu,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close