Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.08.1984

obiectiv

 

angajarea pentru o perioadă cât mai îndelungată într-un colectiv dinamic, motivat ,posibilităţi de afirmare, carieră, un mediu de muncă professional

Salariu: 1,00 USD / luna

Beneficii: Transportul asigurat + tichete masa

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Controlul calitatii, Banci, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

27.02.2005 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Evidenta agendei Directorului General
Asistă Directorul General la şedinţe de lucru şi întâlniri de afaceri
Asigură redactarea documentelor/corespondenţei de protocol (in/din limba engleza in romana sau romana in engleza)
Gestionează documentele de interes general ale firmei
Asistă Directorul General şi directorii de departamente în implementarea şi dezvoltarea de noi proiecte
Legat de activităţile specifice, răspunde de:
Transmiterea integrală şi în timp util a informaţiilor către Directorul General
Păstrarea în ordine a tuturor documentelor şi corespondenţei specifice
Calitatea documentelor pe care le redactează şi/sau transmite
Acurateţea datelor pe care le transmite
Convocarea participanţilor la şedinţele ocazionale
Transmiterea completă şi corectă a documentelor către destinatarii adecvaţi
Păstrarea confidenţialităţii datelor la care are acces
Emiterea zilnica de facturi
Operarea zilnica a facturilor emise.
Contabilizează facturile emise pentru clienţii interni

Realizari:

Am condus o echipa de 5 oameni in lipsa directorului.

studii

 

Facultati:

Gr. Scolar Agricol "V. 'HARNAJ" :1999-2003:
Facultatea de control si expertiza a produselor alimentare din cadrul Universitatii Bioterra:2003-2009

Activitati extracurriculare

- Experienţă în organizarea, desfăşurarea şi coordonarea activităţii cu colective
- Experienţă în derularea relaţiilor cu clienţii şi furnizorii
- Experienţă în activitatea de secretariat
- Responsabilitate, flexibilitate, dinamism, seriozitate, spirit de echipă

Premii

Atestat: Tehnician in activitati financiare si contabile

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close