Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 20.11.1977

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.11.2001

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Mediu adecvat dezvoltarii unei cariere la nivel european

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Altele, Telecomunicatii, Transport / Distributie, Achizitii, Tipografii / Edituri, Inginerie, Auto / Echipamente

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2011 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: sef departament food

Responsabilitati:

Organizarea, planificarea si controlul activitatilor personalului departamentului in raport cu nevoile magazinului.
Asigurarea prezentei la vanzare a tuturor sortimentelor din departamentul food respectiv implementarea totala a principiului :listat-comandat-plasat:
Coordonarea fluxului de marfa spre spatiile de vanzare si asigurarea plasarii marfurilor conform principiului FIFO si a regulilor de plasare interne.
responsabil de planificarea si efectuarea la timp a comenzilor de aprovizionare conform procedurilor DISPO si asigurarea de stocuri optime.
Implementarea procedurilor de etichetare si semnalistica.
Responsabil de afisarea corespunzatoare si la timp a preturilor.
Responsabil de efectuarea controlului total asupra termenelor de valabilitatea , respectarea termenului de consum la dispozitia clientilor (RLZ) si a tremenului de scoatere de la vanzare.
Responsabil de inregistrarea zilnica a pierderilor si de efectuarea de corectii de stocuri din sistem.
Coordonarea asigurarii cantitatilor pentru promotii, continuitatea stocurilor, intocmirea planurilor de plasare a promotiilor si asigurarea desfasurarii corecte a promotiilor.
Responsabil de receptia marfurilor conform regulilor interne.
Responsabil de atingerea productivitatii orare planificate si de incadrare in costurilor de personal planificate.
Organizare si participare la inventare periodice specifice departamentului.
Asigurarea manipularea cheilor si codurilor de armare conform regulamentului "OHB-Administrare chei".
In lipsa directorului de magazin asigurarea de permanenta la conducerea magazinului prin coordonarea activitatilor celorlalte departamente , rezolvarea de probleme operationale curente si preluarea responsabilitatilor acestuia in relatii cu tertii.

01.03.2010 - 01.03.2011

Departament: achizitii

Titlu Job: sef departament non food

Responsabilitati:

Organizarea departamentului de non food, coordonarea zilnica a activitatii angajatilor din departament, - asigurarea efectuarii comenzilor zilnice necesare desfasurarii activitatii departamentului, -asigurarea efectuarii pierderilor rezultate din activitatea zilnica a departamentului, - masuri zilnice pentru realizarea unei imagini de vanzare corespunzatoare cu standardul Kaufland -coordonarea activitatii de aprovizionare pentru produsele vandute in raion. - mentinerea relatiei cu furnizorii - gestionarea echipei din subordine si alte activitati adiacente necesare functionarii departamentului non food Kaufland.
Asigurarea expunerii marfii in zona de vanzare in conformitatea cu regulile de ordine.

Realizari:

O valoare de inventar imbunatatita fata de aceeasi perioada a anului precedent.

01.10.2009 - 01.03.2010

Departament: achizitii

Titlu Job: sef raion non food

Responsabilitati:

Organizarea departamentului de non food, coordonarea zilnica a activitatii angajatilor din departament,
- efectuarea comenzilor zilnice necesare desfasurarii activitatii departamentului,
-efectuarea pierderilor rezultate din activitatea zilnica a departamentului,
- masuri zilnice pentru realizarea unei imagini de vanzare corespunzatoare cu standardul Kaufland
-coordonarea activitatii de aprovizionare pentru produsele vandute in raion.
- mentinerea relatiei cu furnizorii
- gestionarea echipei din subordine
si alte activitati adiacente necesare functionarii departamentului non food Kaufland.

Realizari:

Atingerea unei imagini de vanzare conform cu standardul Kaufland raportata la anii precedenti de functionare.
Cresterea vanzarilor pentru aceeasi perioada a anului precedent datorita disponibilitatii de vanzare.
Diminuarea pierderilor.
O valoare de inventar imbunatatita fata de aceeasi perioada a anului precedent.

15.07.2007 - 30.03.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: inginer vanzari-hvac

Responsabilitati:

Mentinerea relatiei cu clientii existenti.
Cautarea de noi clienti in tara cat si in strainatate.
Promovarea de noi produse aparute in firma cat si in cadrul grupului.
Intocmirea documentatiei pentru licitatii.
Participarea la licitatii.

02.03.2007 - 06.07.2007

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director executiv

Responsabilitati:

Incheiere de :
contracte pentru spatii destinate comercializarii de marfa;
contracte de bunuri si servicii ;
Analiza vanzari , cheltuieli si stocuri marfa.
Organizare activitate la nivel birou  financiar
Organizarea activitatilor zilnice aprovizionare , receptie , pregatire si livrare a marfurilor .
Analiza si organizarea retelei de magazine .

20.11.2006 - 01.03.2007

Departament: achizitii

Titlu Job: logistician gestiune flux

Responsabilitati:

DEPARTAMENT CONTROL
- colaborare cu 40 de platforme de redistribuire a marfii ;
- deplasari frecvente in tara in cele 40 de puncte de lucru pentru analiza , prevenire si control ;
- intocmire de rapoarte privind stare de fapt , propuneri solutii pentru asigurarea desfasurarii fluxului tehnologic in conditii optime ;
- activitatea de control privind departamentul financiar ; curierat - cargo ; verificare documentelor auto ; verificare PM si PSI ;
- training cu privire la noile schimbari de software aduse programului de lucru .

01.08.2005 - 01.08.2006

Departament: transport / distributie

Titlu Job: sef departament retur-expirate

Responsabilitati:

- Colaborare cu aproximativ 600 statii de distribuire carburanti
- Gestionare depozit produse si returnare produse catre furnizori
- Colaborare cu aproximativ 50-60 furnizori
- Negocieri furnizori privind calitate si termeni contractuali
- Negocieri pentru intocmire acte aditionale la contractele existente
- Analiza intrari marfuri in depozit conform contracte
- Realizarea documentatiei pentru ridicare produse din statii
- Analiza produse ce urmau a fi ridicate din statii
- Asigurarea logisticii pentru ridicarea produselor din statii
- Coordonare echipa pentru ridicarea produselor
- Coordonare echipa pentru prelucrarea produselor

01.12.2002 - 01.08.2005

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: secretar executiv

Responsabilitati:

- Colaborare cu aproximativ 80 firme de difuzare a presei in Bucuresti
- Colaborare cu institutiile administrative ale Municipiului Bucuresti , Centru de Proiectari Urbane , Banci

Realizari:

- Participare la realizarea "Asociatiei Difuzorilor de presa din Bucuresti" ADPR-BUCURESTI
- Participare la realizarea retelei stradale de distributie "ACCES PRESS"

01.08.2002 - 01.05.2005

Departament: altele

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

- Programe de gestiune si contabilitate
- Comenzi furnizori
- Relatii banci

studii

 

Facultati:

UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN TIMISOARA (1997 - 2002)
Facultatea: Mecanica
- SECTIA DE INGINERIE MANAGERIALA SI TEHNOLOGICA
- SPECIALIZAREA TCM/MASINI UNELTE

Premii

Training in DANEMARCA la firma BROEN .
Tip cursului : Inginerie productie - organizare - vanzari .
Training in GERMANIA la firma MEIBES
Tip cursului : Inginerie productie - organizare - vanzari

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close