Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 09.02.1975

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.05.1994

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Management / coordonare / consiliere in domeniul financiar-bancar sau in alte domenii (vanzari, marketing, resurse umane, statistica, studii si analize economice), in vederea atingerii obiectivelor companiei, precum si a dezvoltarii si a mentenantei prin servisare de calitate a unui portofoliu solid de clienti eligibili, persoane fizice si juridice (IMM). Zona vizata: Muntenia, prioritar Buzau (mobil si disponibil pe raza judetelor Buzau, Brasov, Ialomita, Prahova, Vrancea, etc.) Si nu in ultimul rand am ca tinta un loc de munca care sa includa in principal analiza financiara sau efectuarea controlului financiar si a platilor si creditelor in cadrul unei institutii publice sau intreprinderi private. Sunt permanent interesat de cursuri de instruire si eventual campanii/cantonamente de afaceri, fiind mereu dornic de cunoastere si dezvolt bune abilitati in orice domeniu profesional in care ma implic si sunt motivat, cu seriozitate si eficienta maxime. Domenii vizate: Financiar; Birouri, Vanzări.

Salariu: 4.000,00 USD / luna

Beneficii: MOTIVATIE PROFESIONALA SI FINANCIARA

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Buzau, Rimnicu-Sarat, Urziceni

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2016 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef statie peco, informatician, administrator, manager transport, consilier siguranta adr

Responsabilitati:

Atribuţii: - instalare staţii de lucru(fizic); - instalare imprimante hardware/software; - configurare software staţii de lucru; - conectare la reţeaua de calculatoare hardware şi software; - instalare /dezinstalare software; - instruire personal pentru utilizarea calculatorului si aplicatiilor specificce statiilor Peco, folosirea aplicaţiilor de bază şi a perifericelor în reţea, - răspunde de îndrumarea noilor angajaţi la începutul activităţii; - propune spre achiziţie componente, periferice alte elemente de tehnică de calcul pe care le consideră necesare pentru buna desfăşurare a activităţii; - Asigură buna funcţionare a sistemelor informatice - Realizează copii pe CD-uri - Participă la instalarea şi configurarea serverelor, urmăreşte funcţionarea serverelor în conformitate cu documentaţia de administrare primită de la furnizor; - Participă la recepţiile de tehnică de calcul şi licenţe software de bază; - Participă la recepţiile de tehnică de calcul şi licenţe software, altul decât cel de bază; - Participă la organizarea evidenţei echipamentelor de calcul; - Participă la organizarea evidenţei produselor software de bază instalate, ţine evidenţa licenţelor alocate, stabileşte graficul de actualizare a sistemelor de operare şi pachetelor de programe; - Realizează instalarea şi dezinstalarea software-ului, altul decât software-ul de bază; - stabileşte normele de utilizare a tehnicii de calcul şi comunicaţii şi a aplicaţiilor, urmărind să asigure securitatea reţelei locale şi a datelor; - formulează propuneri privind realizarea de noi aplicaţii necesare activităţii; administrează şi întreţine reţeaua de calculatoare şi bazele de date; - Asigură întreţinerea şi schimbarea consumabilelor pentru imprimante; - Asigurarea întreţinerii soft a tehnicii de calcul, pentru produsele soft ce nu fac parte din categoria soft-ului de bază; - Efectuează copii de siguranţă pentru datele gestionate; - Întocmeşte şi verifică rapoartele în sistemul informatic pentru structurile de vanzari si incasari, respectiv achizitii si plati, defalcate pe categorii de clienti si furnizori; - Răspunde prompt la toate solicitările de urgenţă din compartimentele firmei; - Respectă prevederile Regulamentului intern şi Regulamentului de organizare şi funcţionare al firmei; - Respectă reglementările în vigoare de prevenire şi stingere a incendiilor; - Respectă reglementările în vigoare de securitate şi sănătate în muncă; -administrarea portofoliului de clienti si furnizori; -gestinarea domeniului financiar al activitatii firmei, colaborand impreuna cu departamentul de evidenta contabila; -prezentarea, promovarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; -monitorizeaza incasarea sumelor datorate de catre clienti si transmiterea documentelor de vanzare; -se deplaseaza zilnic sau periodic la diverse institutii publice (ANAF, ITM, ONRC, VAMA etc.) sau banci comerciale in vederea derularii activitatilor specifice (conturi tranzactionale, credite bancare, extrase de cont, depunere documente sau depunere numerar, etc.).

01.08.2016 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: administrator, manager financiar, informatician

Responsabilitati:

Atribuţii: - instalare staţii de lucru(fizic); - instalare imprimante hardware/software; - configurare software staţii de lucru; - conectare la reţeaua de calculatoare hardware şi software; - instalare /dezinstalare software; - instruire personal pentru utilizarea calculatorului si aplicatiilor specificce statiilor Peco, folosirea aplicaţiilor de bază şi a perifericelor în reţea, - răspunde de îndrumarea noilor angajaţi la începutul activităţii; - propune spre achiziţie componente, periferice alte elemente de tehnică de calcul pe care le consideră necesare pentru buna desfăşurare a activităţii; - Asigură buna funcţionare a sistemelor informatice - Realizează copii pe CD-uri - Participă la instalarea şi configurarea serverelor, urmăreşte funcţionarea serverelor în conformitate cu documentaţia de administrare primită de la furnizor; - Participă la recepţiile de tehnică de calcul şi licenţe software de bază; - Participă la recepţiile de tehnică de calcul şi licenţe software, altul decât cel de bază; - Participă la organizarea evidenţei echipamentelor de calcul; - Participă la organizarea evidenţei produselor software de bază instalate, ţine evidenţa licenţelor alocate, stabileşte graficul de actualizare a sistemelor de operare şi pachetelor de programe; - Realizează instalarea şi dezinstalarea software-ului, altul decât software-ul de bază; - stabileşte normele de utilizare a tehnicii de calcul şi comunicaţii şi a aplicaţiilor, urmărind să asigure securitatea reţelei locale şi a datelor; - formulează propuneri privind realizarea de noi aplicaţii necesare activităţii; administrează şi întreţine reţeaua de calculatoare şi bazele de date; - Asigură întreţinerea şi schimbarea consumabilelor pentru imprimante; - Asigurarea întreţinerii soft a tehnicii de calcul, pentru produsele soft ce nu fac parte din categoria soft-ului de bază; - Efectuează copii de siguranţă pentru datele gestionate; - Întocmeşte şi verifică rapoartele în sistemul informatic pentru structurile de vanzari si incasari, respectiv achizitii si plati, defalcate pe categorii de clienti si furnizori; - Răspunde prompt la toate solicitările de urgenţă din compartimentele firmei; - Respectă prevederile Regulamentului intern şi Regulamentului de organizare şi funcţionare al firmei; - Respectă reglementările în vigoare de prevenire şi stingere a incendiilor; - Respectă reglementările în vigoare de securitate şi sănătate în muncă; -administrarea portofoliului de clienti si furnizori; -gestinarea domeniului financiar al activitatii firmei, colaborand impreuna cu departamentul de evidenta contabila; -prezentarea, promovarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; -monitorizeaza incasarea sumelor datorate de catre clienti si transmiterea documentelor de vanzare; -se deplaseaza zilnic sau periodic la diverse institutii publice (ANAF, ITM, ONRC, VAMA etc.) sau banci comerciale in vederea derularii activitatilor specifice (conturi tranzactionale, credite bancare, extrase de cont, depunere documente sau depunere numerar, etc.).

01.05.2015 - 31.08.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: manager financiar, sef statie peco, informatician

Responsabilitati:

Responsabilitati si sarcini: reprezinta firma la ARR Buzau, in calitate de manager de transport si consilier de siguranta ADR (marfuri periculoase); reprezinta firma in relatia cu institutiile de stat si societatile bancare pe probleme financiare, reprzinta firma in relatia cu furnizorii si partial cu clientii; asigura evisenta contabila a stocurilor, creantelor, a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si a veniturilor si cheltuielilor; contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni; inregistreaza incasarile si platile in lei conform extraselor de cont; opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa; inregistreaza facturi de prestatii furnizori interni; inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazine; verifica si acorda viza la toate platile efectuate prin casa; intocmeste si verifica contravaloarea cecurilor si a biletelor la ordin incasate si a celor care urmeaza sa intre la plata pentru diversi beneficiari; efectueaza platile furnizorilor prin electonic banking, conform termenelor scadente indicate de superiorul ierarhic - administratorul firmei; intocmeste note contabile pentru reglarea conturilor ce intervin in cursul lunii privind incasarile sau platile cu si fara numerar; verifica realitatea si legalitatea documentelor inscrise in registrul de casa; intocmeste lunar jurnalul de casa si situatia avansurilor in numerar; urmareste concordanta dintre inregistrarile bancare si cele din registrul de casa; intocmeste balante de verificare pentru: furnizori si clienti, stocuri, creante, credite, mijloace fixe, etc; intocmeste lunar jurnalele de vanzari si cumparari; are obligatia de a asigura calitatea lucrarilor efectuate; adopta permanent un comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei; se implica in vederea solutionarii situatiilor de criza care afecteaza firma;Atribuţii: - instalare staţii de lucru(fizic); - instalare imprimante hardware/software; - configurare software staţii de lucru; - conectare la reţeaua de calculatoare hardware şi software; - instalare /dezinstalare software; - instruire personal pentru utilizarea calculatorului si aplicatiilor specificce statiilor Peco, folosirea aplicaţiilor de bază şi a perifericelor în reţea, - răspunde de îndrumarea noilor angajaţi la începutul activităţii; - propune spre achiziţie componente, periferice alte elemente de tehnică de calcul pe care le consideră necesare pentru buna desfăşurare a activităţii; - Asigură buna funcţionare a sistemelor informatice - Realizează copii pe CD-uri - Participă la instalarea şi configurarea serverelor, urmăreşte funcţionarea serverelor în conformitate cu documentaţia de administrare primită de la furnizor; - Participă la recepţiile de tehnică de calcul şi licenţe software de bază; - Participă la recepţiile de tehnică de calcul şi licenţe software, altul decât cel de bază; - Participă la organizarea evidenţei echipamentelor de calcul; - Participă la organizarea evidenţei produselor software de bază instalate, ţine evidenţa licenţelor alocate, stabileşte graficul de actualizare a sistemelor de operare şi pachetelor de programe; - Realizează instalarea şi dezinstalarea software-ului, altul decât software-ul de bază; - stabileşte normele de utilizare a tehnicii de calcul şi comunicaţii şi a aplicaţiilor, urmărind să asigure securitatea reţelei locale şi a datelor; - formulează propuneri privind realizarea de noi aplicaţii necesare activităţii; administrează şi întreţine reţeaua de calculatoare şi bazele de date; - Asigură întreţinerea şi schimbarea consumabilelor pentru imprimante; - Asigurarea întreţinerii soft a tehnicii de calcul, pentru produsele soft ce nu fac parte din categoria soft-ului de bază; - Efectuează copii de siguranţă pentru datele gestionate; - Întocmeşte şi verifică rapoartele în sistemul informatic pentru structurile de vanzari si incasari, respectiv achizitii si plati, defalcate pe categorii de clienti si furnizori; - Răspunde prompt la toate solicitările de urgenţă din compartimentele firmei; - Respectă prevederile Regulamentului intern şi Regulamentului de organizare şi funcţionare al firmei; - Respectă reglementările în vigoare de prevenire şi stingere a incendiilor; - Respectă reglementările în vigoare de securitate şi sănătate în muncă; -administrarea portofoliului de clienti si furnizori; -gestinarea domeniului financiar al activitatii firmei, colaborand impreuna cu departamentul de evidenta contabila; -prezentarea, promovarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; -monitorizeaza incasarea sumelor datorate de catre clienti si transmiterea documentelor de vanzare; -se deplaseaza zilnic sau periodic la diverse institutii publice (ANAF, ITM, ONRC, VAMA etc.) sau banci comerciale in vederea derularii activitatilor specifice (conturi tranzactionale, credite bancare, extrase de cont, depunere documente sau depunere numerar, etc.).

01.12.2013 - 31.05.2015

Departament: banci

Titlu Job: ofiter bancar retail

Responsabilitati:

-Ofera servicii complete de consultanta, rapid si eficient la sediul sucursalei privind toata gama retail de produse si servicii bancare;
-Se deplaseaza in afara sucursalei in vederea identificarii de clienti, promovarii ofertei bancii in institutii publice / sedii de firme sau centre comerciale si vanzarii de produse si servicii ale bancii; promoveaza toate produsele de retail;
-0fera servicii post-vanzare si mentenanta pentru produsele/serviciile vandute, in vedere maximizarii retentiei clientilor si pentru a exploata oportunitatile de cross-sale;
-Este premanent la curent cu noile produse/servicii lansate de banca si cu evolutia sectorului bancar, propunand sugestii pentru imbunatatirea procedurilor de servisare si vanzare pentru a mari viteza, eficienta si eficacitate serviciilor oferite clientilor.
-Evaluarea performantelor profesionale: vanzari peste asteptari, depasind bugetele lunare cantitative si calitative alocate; o bogata experienta in domeniul financiar si dezvolta bune abilitati de comunicare si negociere, foarte bun lucrator in echipa si spirit de echipa, obisnuit cu munca sub presiune si rezistent la stres; conformitate cu reglementarile legale - atat generale, cat si interne ale companiei, respecta termenele limita ale diverselor lucrari atribuite.
-Cunostinte si abilitati dobandite: abilitati de prospectare si vanzare, aplicatii informatice diverse si Microsoft Office - in special Excel si Word, analiza financiara si analiza credite pentru persoane fizice si juridice, incluzand mari corporatii si IMM.
- Va rog sa solicitati recomandari de la:
NICOLETA PADURARU - DIRECTOR BANCA TRANSILVANIA SUCURSALA URZICENI (ex-MANAGER BROM) 0762265279;
MIHAI BOGDAN - DIRECTOR REGIONAL BROM RETAIL MUNTENIA 0751040507;
AURA BUSUIOC - DIRECTOR BROM CENTRUL DE AFACERI BRASOV CORPORATE 0744568293;
Bogdan Voroneanu- Coordonator Corporate Centrul de Afaceri Palas, Banca Transilvania Iasi 0742060656.

01.09.2013 - 01.12.2013

Departament: banci

Titlu Job: analist credite corporatii

Responsabilitati:

Evalueaza obiectiv si cu profesionalism situatia economica-financiara a solicitantilor noi si a beneficiarilor existenti de credite pentru Corporatii (PJ cu cifra de afaceri neta > 1.000.000 EUR – clienti si grupuri de clienti firme);
Revizuieste documentatia de credit, formuleaza intrebari/ solicita documente suplimentare;
Colaboreaza cu Sectorul Relatii Clientela in vederea intocmirii RPC (referate cu propuneri de credite) profesionale introduse integral in limba engleza in aplicatii informatice specifice si inaintate catre Comitetul de Aprobare Credite Corporatii din Sediul Central Bucuresti ;
Colaboreaza cu Departamentul Comercial Analisti pentru clarificarea aspectelor prezentate in analiza de credit.
Suplimenteaza periodic activitatea echipei de administrare credite corporatii.
Alte responsabilitati:
-identifica oportunitati de vanzare pentru toate produsele si serviciile societatii
-cunoasterea caracteristicilor produselor oferite de societate, a avantajelor acestora in raport cu produsele concurentei si adoptarea unei atitudini de vanzari orientata catre client in scopul cresterii portofoliului de clienti si atingerii obiectivelor de vanzari trasate;
-analiza economico financiara a clientilor care solicita finantare;
-urmarirea incadrari solicitarilor de credit in Norme/Reglementari si proceduri interne;
-monitorizarea portofoliului de credite.
Evaluari: Peste asteptari, privind toate obiectivele si bugetele alocate de manager.
Cunostinte si abilitati dobandite: analiza analitica a situatiilor financiare a corporatiilor din mediul de top al afacerilor romanesti.
Va rog sa solicitati recomandari de la:
MIHAI BOGDAN - DIRECTOR REGIONAL BROM RETAIL MUNTENIA 0751040507;
AURA BUSUIOC - DIRECTOR BROM CENTRUL DE AFACERI BRASOV CORPORATE 0744568293;
Bogdan Voroneanu- Coordonator Corporate Centrul de Afaceri Palas, Banca Transilvania Iasi 0742060656.

01.01.2013 - 01.10.2013

Departament: banci

Titlu Job: coordonator echipa retail

Responsabilitati:

Loctiitor director sucursala in ceea ce priveste indeplinirea responsabilitatilor de management bancar si efectuarea de raportari de vanzari catredirector sucursala si director regional, precum si realizarea bugetului si a obiectivelor de vanzari alocate la nivelul sucursalei;
Responsabilitati privind prevenirea si combaterea spalarii banilor si cunoasterea clientelei (KYC);
Coordonarea a 2-3 ofiteri bancari retail sau ofiteri tranzactii clienti, inclusiv responsabilitati de supervizare deschidere&inchidere casierie&tezaur si a proceselor si procedurilor de alimentare&colectare cu numerar pentru casierie si ATM sucursala, monitorizare vanzari in vederea realizarii targetelor lunare, precum si in cazul proiectelor specifice sau speciale de vanzari incluzand prezentari si promovari de produse si servicii bancare; supervizare si autorizare a operatiunilor cu instrumente de plata in cadrul proceselor de decontare non-cash si a constituirilor/prelungirilor/lichidarilor de depozite la termen, precum si a dosarelor cu cereri de credite persoane fizice;
Efectueaza deplasari in afara sucursalei in vederea identificarii de clienti si promovarii ofertei bancii in sedii de firme sau institutii publice;
Este responsabil de securitatea tranzactiilor retail la nivelul sucursalei, coordonand procesarea eficienta si in timp util a tranzactiilor cu si fara numerar;
Urmareste oferirea de servicii retail complete si de calitate catre clienti, rezolvand eficient si operativ reclamatiile eventuale.
Alte responsabilitati: ofera servicii complete de consultanta, rapid si eficient; se deplaseaza in afara sucursalei in vederea identificarii de clienti, promovarii ofertei bancii in institutii publice / sedii de firme sau centre comerciale si vanzarii de produse si servicii ale bancii; promoveaza toate produsele de retail; ofera servicii post-vanzarepentru produsele/serviciile vandute, in vedere maximizarii retentiei clientilor si pentru a exploata oportunitatile de cross-selling; este premanent la curent cu noile produse/servicii lansate de banca si cu evolutia sectorului bancar, propunand sugestii pentru imbunatatirea procedurilor de servisare si vanzare pentru a mari viteza, eficienta si eficacitate serviciilor oferite clientilor.
Performante cantitative si calitative pe regiunea Muntenia la indeplinirea obiectivelor operationale si mai ales, de vanzari la un grad de 100% pe PRODUSELE STRATEGICE (credite si carduri de credit persoane fizice), plus carduri de pensii si de salarii, depozite, precum si pachete de conturi si servicii IMM, inclusiv leaduri si consultanta credite Corporatii.

01.03.2012 - 01.02.2013

Departament: banci

Titlu Job: coordonator vanzari & consilier financiar

Responsabilitati:

-Coordoneaza si monitorizeaza promovarea vânzarilor active de produse si servicii de catre echipa de consultanti financiari pentru segmentul de clienti persoane fizice
·Recruteaza, selecteaza si dezvolta consultantii financiari;
·Asigura eficienta activitatilor si îndeplinirea obiectivelor de vânzari de catre echipa
·Raporteaza periodic rezultatele activitatii echipei coordonate managerului de vanzari si managerului regional;
-Prospectarea si identificarea potentialilor clienti BCR (persoane fizice);
-COORDONEAZA O ECHIPA DE 2-3 CONSILIERI FINANCIARI pt.PROCESUL DE VANZARE B2B,
-PROMOVEAZA CONTRACTE DE ECONOMISIRE-CREDITARE IN LEI PENTRU CLIENTI PERSOANE FIZICE, PRIN VANZARE DIRECTA, DUPA PROSPECTAREA PIETEI PT SELECTIA CLIENTILOR ELIGIBILI;
-EVALUARI: VANZARI PERFORMANTE IN MARTIE/APRILIE/MAI (PRIMUL PE IASI IN APRILIE), ATAT LA NIVEL LOCAL DE ORAS&JUDET, CAT SI LA NIVEL DE TARA: LOCUL 16 PE TARA LA VANZARILE din 2012.
-CUNOSTINTE SI ABILITATI: DE VANZARI DIRECTE, DE RECRUTARE PERSONAL, DE MONITORIZARE OBIECTIVE VANZARI, PROSPECTARE PIATA SI OBTINERE DE RECOMANDARI, ETC.
- Va rog sa solicitati recomandari de la:
MIHAELA DOROFTE-MANAGER VANZARI BCR BPL SUCURSALA IASI 0735009428
RALUCA TEODORU-DIRECTOR REGIONAL NORD-EST BCR BPL 0723229152

01.03.2008 - 01.04.2012

Departament: banci

Titlu Job: director agentie bancara

Responsabilitati:

Responsabilitati principale:
-Coordoneaza echipa de 2-3 consilieri credite si ofiteri tranzactii clienti pentru vanzari produse si servicii bancare , monitorizare performanta in vanzari, atribtii administrative, de management si leadership, incluzand si aprovizionarea lunara a agentiei bancare cu materialele (ex.birotica) si formularele tipizate necesare desfasurarii optime a activitatii cotidiene;
-Dezvolta permanent potofoliul agentiei bancare cu clienti noi eligibil, atat persoane fizice cat si juridice, mai ales IMM;
-Are atributii de analiza preliminara a solicitarilor de credite si de administrare a creditelor existente pe segmentul IMM, inclusiv activitatea de colectare a creantelor;
-Raporteaza periodic managerului regional situatii statistice cu privire la performanta in vanzari, profitabilitate, crestere portofoliu clienti PF si IMM, dezvoltare business, calitatea proceselor de servisare, colectarea creantelor, planul de cariera al angajatilor, informatii despre piata concurenta, etc;
- Coordoneaza intreaga activitate a sucursalei si monitorizeaza rezultatele obtinute;
- Are obligatia sa cunoasca si sa promoveze permanent toata gama de produse oferita de banca;
- Prospecteaza, identifica, contacteaza si viziteaza pe teren in mod constant clientii potentiali;
- Asigura interfata cu clientii si se implica direct in rezolvarea oricarei solicitari sau reclamatii din partea acestora;
- Se implica in elaborarea planului de marketing si urmarirea acestuia in vederea realizarii si depasirii obiectivelor propuse;
- Reprezinta banca in fata organelor autoritatii si administratiei statului (politie, pompieri, finante, sanitare,etc), in limita mandatului primit si in conformitate cu normele interne de lucru ale bancii precum si cu prevederile legislatiei in vigoare;
- Responsabil de atingerea obiectivelor de vanzare stabilite la nivel de unitate;
- Intretine si dezvolta portofoliul de clienti al bancii, avand permanent in vedere gradul de satisfactie a clientilor in procesul de servisare;
- Monitorizeaza tranzactiile/operatiunile cu si fara numerar din unitate prin intermediul rapoartelor zilnice prezentate de fiecare departament.
-Cunostinte si abilitati dobandite: time management; abilitati de oferire suport tehnic prin telefon, rezistent la stress si dedicat activitatii desfasurate; abilitati de negociere si vanzare, traininguri de vanzari (Raiffeisen School; Ascendis), tehnici de feedback, procesul de vanzare B2B; abilitati de comunicare si relationare, Spirit organizatoric si abilitatea de a comunica cu oamenii pentru a obtine rezultatele dorite, Spirit de lider - Capacitate de organizare in scris si discurs oral - Capacitate de a lua decizii sub stres - Capacitate de analiza si sinteza;
- Va rog sa solicitati recomandari de la:
Lucian Lungoci-Director Corporate BCR Suceava (ex-Director de Grup Zonal Raiffeisen Bank IS-SV-BT) 0721292566.
Radu Baciu- Director ag Raiffeisen Bk Iasi 0721446400
Gabriel Iuriciuc- Director ag Raiffeisen Bk Iasi 0724535058
Cornel Scripca-Director Sucursala Iasi,Raiffeisen Bank 0726373495

01.04.2004 - 01.04.2008

Departament: banci

Titlu Job: ofiter credite seller & administrator cont bancar

Responsabilitati:

Responsabilitati principale de administrare conturi clienti, analiza solicitari de credite PF si IMM, precum si administrare credite, inclusiv recuperare creante:
- Indeplineste si raspunde de modalitatea de indeplinire a atributiilor in urmatoarele domenii de activitate: operatiuni cu numerar, operatiuni privind deschiderea & inchiderea si functionarea conturilor clientilor, operatiuni de schimb valutar, operatiuni de constituire/prelungire/lichidare depozite, operatiuni cu instrumente de plata fara numerar, activitatea de vanzare produse si servicii bancare specifice, prevenirea si combaterea spalarii banilor, activitatea de cunoastere a clientelei;
-Evalueaza obiectiv si cu profesionalism situatia economica-financiara a clientilor solicitanti noide credite si a beneficiarilor existenti de credite, atat pentru persoane fizice, cat si pentru persoane juridice - IMM si corporatii);
-Revizuieste documentatia de credit, formuleaza intrebari/ solicita documente suplimentare;
-Intocmeste referate cu propuneri de credite (RPC) profesionale, pe care le introduce in aplicatii informatice specifice si le inainteaza catre Comitetul de aprobare Credite din Sucursala Iasi (pana la 500.000 EUR competenta locala) sau Comitetului de aprobare Credite din Sediul Central Bucuresti;
Alte responsabilitati:
- Contactarea clientilor existenti precum si a potentialilor clienti pentru promovarea si vanzarea produselor bancii;
- Identificarea nevoilor clientilor si a oportunitatilor de vanzare in cadrul discutiilor de vanzari;
- Prelucrarea informatiilor si documentelor primite de la potentialii clienti;
- Interactiunea cu clientii pentru a le oferi suport pentru serviciile/produsele detinute
- Intocmirea rapoartelor de activitate zilnica/saptamanala si transmiterea acestora catre superiorul ierarhic;
- Formuleaza propuneri de restructurare a creditelor in dificultate si neperformante, pe baza analizei de restructurare (analiza economico-financiara, sectoriala, de credit si de risc) si a estimarilor privind posibile evolutii viitoare, in raport cu riscurile existente, a situatiei garantiilor si a analizei situatiei juridice;
- Urmareste modalitatea de indeplinire a conditiilor de restructurare aprobate, conform documentatiei contractuale semnate de catre client;
- Revizuieste periodic facilitatile de credit restructurate, aflate in portofoliul departamentului, conform procedurii interne, contactand clientii telefonic in vederea reamintirii obligatiilor contractuale si a necesitatii platii debitelor fata de banca la scadentele stabilite, sau prin notificari scrise, in cazul acumularii de sume restante;
- Urmareste permanent desfasurarea relatiei cu clientii din portofoliu, pana la finalizarea restructurarii facilitatilor de credit sau pana la transferul dosarelor la alte departamente;
- Realizeaza rapoarte si situatii privind activitatea de administrare credite, inclusiv recuperare creante.
- Cunostinte si abilitati dobandite: Abilitati de comunicare si relationare, abilitati de lucru in echipa, abilitati de vanzare, tact si diplomatie in relatiile de colaborare, responsabilitate & seriozitate& corectitudine, raportari diverse si complexe, analiza financiara, recuperare creante.
- Va rog sa solicitati recomandari de la:
Emilia Luca - Director RIB Sucursala Iasi 0232213187, 0724363197

01.09.1997 - 01.04.2004

Departament: banci

Titlu Job: sef birou decontari & economist / referent de specialitate; ajutor informatician, verificator bani

Responsabilitati:

Atribuţiile principale ale postului:
-Coordonarea Biroului Decontari (8 subordonati) in relatia cu Trezoreria statului, raportari si centralizari date la Centrala Incidentelor de Plati (CIP), Centrala Riscurilor Bancare (CRB), alte raportari statistice specifice;
-Efectuarea activităţii de back-office pentru execuţia operaţiunilor specifice băncii, inclusiv elaborarea cadrului operaţional;
-Procesarea în vederea decontării a operaţiunilor valutare, monetare, de credit, iniţiate în front-office şi a celor iniţiate în back-office (încasări, plăţi, transferuri BNR);
-Întocmirea de situaţii, evidenţe, rapoarte legate de activitatea serviciului;
-Participarea la elaborarea cadrului operaţional specific activităţii de back-office,
-Centralizarea și verificarea datelor pentru elaborarea/rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli al sucursalei BNR şi urmărirea execuţiei acestuia, în colaborare cu responsabilii de buget ai centrului de cost;
-Analiza financiară periodică pentru conducerea băncii pe baza urmăririi execuţiei bugetului de venituri şi cheltuieli al sucursalei BNR.
- DETASAT 6 LUNI IN PERIOADA 09.2003 - 04.2004 la TRANSFOND SA SUCURSALA IASI. ca ECONOMIST/ REFERENT DE SPECIALITATE:
Executare aplicatii informatice TFD SA specifice decontarilor si raportari satistice specifice , inregistrarea, centralizarea si operarea instrumentelor de plata bancare;
decontari de mica si mare valoare in relatia cu Trezoreria Statului; sedinte periodice monitorizare banci comerciale, instrumente legale de plata pe teritoriul Romaniei, etc.
- Cunostinte si abilitati dobandite: rapididate in indeplinirea sarcinilor, raportari diverse si complexe, Coordonarea activitatii si a echipei, Capacitate de asimilare si procesare rapida a informatiilor si capacitate de adaptare la schimbari si situatii speciale.
- Va rog sa solicitati recomandari de la:
Oltita Ionescu – ex-director BNR Sucursala Iasi 0232217081;
Nicoleta Ghitescu – sef birou Resurse Umane BNR Sucursala Iasi 0730235238.

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate / Colegiu: Drept la Universitatea “Petre Andrei” Iaşi, Facultatea de Drept – FR din Iasi. studii suspendate dupa 3 ani
1993 - 1997 Facultate / Colegiu: Finante-Banci la Universitatea “Al. I. Cuza” Iaşi, Facultatea de Stiinte Economice din Iasi. media anilor 9,52 ; media la licenta in stiinte economice 9,70
specilizarea Finante-Banci, sectia Banci si Burse de Valori
1989 - 1993 Liceu: Matematica-Fizica la LICEUL TEORETIC EMIL RACOVITA IASI din Iasi. Liceul "Emil Racovita" este cotat ca pe primul loc intre liceele din Iasi in ceea ce priveste rezultatele la concursurile stiintifice nationale si la procentul de admitere in universitatile de stat.

Facultati in straiatate

-

Premii

Traininguri
Mar 2008 - Mar 2012: SALES SKILLS; MANAGEMENT; PROSPECTING; COACHING; FEEDBACK, etc
ASCENDIS BUCURESTI, BCR BANCCA PENTRU LOCUINTE; SCOALA RAIFFEISEN, OTP BANK FINANCIAL



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close