Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.08.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.06.2000

obiectiv

 

Ocuparea unui post in cadrul departamentului de resurse umane care sa imi permita sa imi pun in aplicare cunostiintele si aptitudinile dobandite

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Constructii / Instalatii, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Cercetare - dezvoltare, Relatii clienti / Call center, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Craiova

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2007 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

Organizarea activitatii persoanelor din cadrul departamentului resurse umane si distributia responsabilitatilor intre acestea;
Evidenta prezentei la lucru a personalului de la sediul societatii si intocmiea formelor necesare pentru salarizare;
Urmarirea intocmirii corecte a pontajelor de catre cei desemnati sa le execute si existenta ca anexe la conturi a proceselor verbale de receptie, tabele cu sporurile acordate salariatilor;
Calculul salariilor si editarea lor pentru toata societatea pana la nivelul de salariu brut;
Evidenta lunara a fondului de salarii realizat si a numarului de salariati pe societate, categorii de personal, obiective
Evidenta concediilor de odihna, concediilor medicale, invoirilor, nemotivatelor, primelor de vacanta;
Evidenta tuturor salariatilor din societate, a angajarilor, a desfacerilor de contracte individuale de munca conform prevederilor legale in vigoare, a pensionarilor;
Actualizari ale statelor de functiuni si tabelelor cu angajatii in baza structurii organizatorice aprobate;
Transmiterea la biroul financiar a modificarilor ce apar la salarizare (incadrari, desfaceri de contracte individuale de munca, negocieri de salarii etc.);
Intocmirea de grile de salarizare in conformitate cu reglementarile in vigoare si studierea consecintelor aplicarii lor;
Intocmirea adeverintelor pentru dosarele de pensie cu contributia de asigurari sociale, vizarea lor la Directia Colectari Contributii, verificarea dosarelor de pensie si depunerea lor la Casa de Pensii;
Intocmirea fisei postului pentru toate functiile si meseriile din societate;
Anchete, atunci cand se constata abateri disciplinare;
Intocmirea pe calculator si editare de adeverinte, actualizari norme, diverse formulare, tabele, adrese necesare in cadrul biroului si firmei.
Gestionarea întregului proces de selecție și recrutare de personal;
Analizarea nevoilor de recrutare, împreună cu Managerii de departamente pentru o bună înțelegere a profilulului candidatului ideal;
Conceperea și postarea anunțurilor de recrutare;
Identificarea celor mai bune canale de recrutare (site-uri de recrutare, căutare directa, social media, networking, etc.) pentru a găsi candidați ce se potrivesc profilului căutat;
Realizarea selecției CV-urilor și programarea candidaților la interviu;
Susținerea interviurilor și orice alte etape de selecție (testare, probe de lucru, etc) ale candidaților, conform specificațiilor fiecărui post pentru care este responsabil;
Oferirea de propuneri către factorii de decizie cu privire la candidații selectați;
Oferirea de feedback candidaților respinși.
Realizarea induction-ului noilor angajati in cadrul firmei pe o perioada de 6 saptamani impreuna cu sefii ierarhic ai angajatului.
Participarea la evaluarea activitatii bianuale impreuna cu seful ierarhic.
Sustinerea interviurile de plecare - exit interview .
Actualizarea în permanență baza de date de recrutare.
Implicarea activa în orice alte proiecte specifice activității de resurse umane.
Monitorizarea permanenta a pietei muncii din România și informarea in privința tendințelor acesteia.
Gestionarea solicitărilor angajaților propunând soluții și oferind suport pentru rezolvarea acestora.
Identificarea nevoilor de formare ale angajatilor și propunerea catre Directorul de Zona

Realizari:
Deschiderea Magazinelor de bricolage - Filiala Craiova si Filiala Pitesti cu peste 50 de angajati/filiala (sefi tura, consilieri vanzari, receptioneri marfa, tehnicieni colorare, stivuitoristi, casiere, consilieri relatii clienti, ingineri ofertare, etc).
Deschiderea Filialei Pitesti (distributie) in doar 4 luni de zile cu un numar de 65 de angajati (director administrativ, gestionar sef, revizor gestiune, gestionar, contabil sef, contabil, casier, facturare, administrator de retea, sef birou auto, sef birou logistica, agent transporturi, agent logistica, agenti vanzari, ofiter credite, soferi, macaragii, stivuitoristi, manipulanti, etc) - M-am ocupat atat de partea de recrutare si selectie de personal, dar si de partea administrativa - intocmire dosare angajare, intocmire fise post, contracte de garantie (gestionari si casiere), intocmire si eliberare adeverinte solicitate de angajati, intocmire pontaje aferente fiecarui angajat,


Beneficii:
Masina si telefon de serviciu, bonuri de masa, bonusuri in functie de realizari

Lambu Nicolae- Consilier Juridic, Telefon 0747493460

01.01.2007 - 01.12.2007

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: lector curs inspector resurse umane

Responsabilitati:

Sustinerea cursului de Inspector resurse umane conform programei de pregatire si a suportului de curs
Realizarea programelor de pregatire si a suporturilor de curs pentru diverse cursuri (Inspector protectia muncii, Inspector resurse umane, Cadru tehnic cu atributii in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor, Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, Agent imobiliar, Formator de formator, erc), intocmirea materialului necesar sustinerii cursurilor, dar si examenului final, intocmirea diplomelor de calificare si absolvire, etc

01.01.2007 - 31.10.2007

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist recrutare si training

Responsabilitati:

Selectarea si recrutarea necesarului de personal in zona arondata (Dol, Olt, Mehedinti, Teleorman, Valcea si Giurgiu)
Intocmirea si postarea anunturilor de recrutare in functie de posturile vacante.
Identificarea si livrarea cursurilor de formare profesionala necesare personalului angajat
Realizarea evaluarilor bianuale sau la cerere pentru personalul angajat.
Realizarea impreuna cu Seful ierarhic a activitatii de inductie pentru personalul nou angajat.
Participarea la realizeaza fiselor de post, proceduri de lucru, CCM etc.
Intocmirea dosarelor de angajare, cercetari disciplinare, acte aditionale, adeverinte salariat, etc.
Realizarea interviurile la plecarea din companie.

Realizari:
Am reusit sa reducem fluctuatia de personal din zona arondata prin acordarea de beneficii, cursuri de calificare profesionala, etc.

Recomandari:
JUDITH KIS - DIRECTOR RU
TEL: 0747076817

Beneficii: Bonuri de masa, bonusuri

01.01.2006 - 01.01.2009

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: coordonator zona cercetare piata

Responsabilitati:

Recrutarea operatorilor de interviu pe proiecte, coordonarea lor pe zona Olteniei (Dolj, Gorj, Olt, Valcea, Teleorman, Arges), verificarea chestionarele din teren in proportie de 10% si la nevoie mai mult de 10%, asigurarea calitatii proiectelor (completarea corecta a chestionarelor) si deadlineurile stabilite la inceperea proiectului, raportarea situatiei din teren prin rapoarte zilnice sau saptamanale, controlul si supervizarea operatorilor de interviu pe teren

O perioada de aproximativ 8 luni am fost si Coordonator promotii pentru Rexona si Vel Pitar, iar atributiile mele erau urmatoarele - recrutarea promotorilor, trainingul acestora pentru pordusele pentru care urma sa realizam promotii, controlarea promotorilor cel putin o data pe zi, gestionarea materialelor promotionale pentru proiectul aflat in desfasurare

01.02.2004 - 31.01.2007

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: sociolog

Responsabilitati:

Realizarea programelor de pregătire si a suporturile de curs pentru diverse programe de formare profesionala (Inspector resurse umane, Inspector protectia muncii, Coordonator in materie de sanantate si securitate in munca, Infirmiera, Lacatus mecanic, Electrician exploatare medie si joasa tensiune, cursuri cu autorizare ISCIR - Fochist, Masinist la masini mobile pentru transporturi interioare - Stvuitorist, Macaragiu, Liftier, Operator la tratarea apei tehnologice, etc), consiliere şi plasare a forţei de munca, gestionarea bazei de date a cursantilor, cresterea numarului de persoane participante la formare, realizarea fiselor de post, a organigramei si mentinerea la zi, lector (Consiliere şi orientare in carieră, Inspector resurse umane), intocmirea dosarelor necesare pentru obtinerea autorizarii conform OG 129/2000, intocmirea materialului necesar sustinerii exameului final, intocmirea diplomelor de calificare si absolvire, etc.
Nita Andreea Stefania - Director executiv
Tel 0728286970

01.06.2003 - 31.05.2017

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

Organizarea tuturor factorilor administrativi si comerciali pentru functionarea zilnica a celor 4 magazine
Instruirea si clarificarea nelamuririlor personalului.
Observarea posibilitatilor de imbunatatire a relatiei personalului din magazin cu clientii.
Participarea la inventar, raportari periodice, analize comerciale.
Sesizarea principalelor probleme din cadrul magazinului.
Inlocuirea sau ajutarea personalul atunci cand este nevoie.
Desfasurarea activitati de consiliere clienti si vanzare produse.
Mentinerea legaturii cu departamentele financiare, de achizitii etc.
Participarea la inchiderea/deschiderea magazinului.
Comunicarea cu persoanele care doresc angajare.

studii

 

Facultati:

2004 - 2006 Masterat: Comunicare managerială şi resurse umane la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice Bucuresti din Bucuresti.
1999 - 2003 Facultate / Colegiu: Sectia Filosofie - Sociologie la Facultatea de Istorie - Filosofie - Geografie din Craiova.
1995 - 1999 Liceu: Litere la Colegiul National "Stefan Velovan" din Craiova.

Premii

Certificari
Dec 2014 - Dec 2014: Trend Consult
Certificat de participare la Cursul Interviewing Skills
Feb 2008 - Apr 2008: Inspector protectia muncii
Curs organizat de ACCR Oltenia, diplomele eliberate de CNFPA
conform OG 129/2000
Aug 2007 - Nov 2007: Operator calculator electronic şi reţele
Curs organizat de ACCR Oltenia, diplomele eliberate
de CNFPA conform OG 129/2000
Apr 2007 - May 2007: Programator
Curs organizat de Centrul de Pregatire in Informatica Bucuresti (CPI)
Mar 2006 - May 2006: Inspector resurse umane
Curs organizat de ACCR Oltenia, diplomele eliberate de CNFPA
conform OG 129/2000



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close