de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 13.11.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.11.2011

obiectiv

 

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Productie, Achizitii, Protectia muncii, Petrol / Gaze, Banci

Oras de lucru: Navodari

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2018 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: specialist servicii clienti

Responsabilitati:

Cunoasterea si vanzarea produselor si serviciilor BT, informarea activa a clientilor privind avantajele utilizarii solutiilor alternative de efectuare tranzactii, indeplinirea obiectivelor de vanzari,vanzarea de carduri de debit -de credit clientilor pf si pj,
efectuarea de operariuni cu sau fara numerar, preluarea siprocesarea documentelor care fac obiectul tranzactiilor, ( ordine de plata, dispozitii de plata valutara, constituiri depozite/desfiintari depozite,operariuni de deschidere de conturi pf si pj

01.02.2014 - 30.06.2016

Departament: banci

Titlu Job: consilier credite vanzari directe

Responsabilitati:

Promovarea ofertelor de produse financiare ale bancii;stabilirea unei agende a intalnirilor cu potentiali clienti; studierea nevoilor clientilor in materie de servicii financiar-bancare si formularea unei oferte; solicitarea documentelor necesare pt obtinerea unui credit(serviciu financiar-bancar), asistenta in intocmirea dosarelor, verificarea documentatiei conform normelor bancare si procedurilor stabilite de departamentul de analiza; prezentarea documentatiei conform procedurilor la departamentul de analiza; respectarea legalitatii tuturor documentelor intocmite si prezentate spre analiza;

01.01.2014 - 01.06.2014

Departament: transport / distributie

Titlu Job: coordonator manager

Responsabilitati:

Planificarea, organizeazarea si controlarea activitatilor legate de transport, Coordonarea echipei care intocmeste toate documentele si obtine toate actele necesare pentru circulatia legala pe drumurile publice,Coordonarea si supravegherea activitatii conducatorilor auto Programarea si optimizarea rutelor. Preluarea cererilor de oferte si a comenzilor din partea clientilor, Primirea si confirmarea comenzilor de transport, Gasirea solutiilor optime de desfasurare a transporturilor si comunicarea solutiilor alese catre clienti

01.05.2010 - 01.12.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

Organizarea, indrumarea, conducerea si raspunderea pentru desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar contabile a societatii;
Organizarea, coordonarea contabilitatii stocurilor, cheltuielilor si veniturilor precum si rezultatele acestora; analiza activitatii punctelor de lucru; verificarea avansurilor bancare si de trezorerie; evidenta si inregistrarea operatiunilor bancare, precum si a platilor si incasarilor, oraganizarea platilor catre furnizori; urrmarirea contractelor si intocmirea documentelor necesare, implementarea a noi solutii de dezvoltare a firmei, raspunderea de organizarea si coordonarea activitatii in domeniul financiar-contabil, reprezintarea societatii in relatiile cu furnizorii, clientii pentru problemele legate de activitatile economice, participarea la analiza documentelor contractuale, asigurarea intocmirii statelor de plata catre salariati;
Raspunderea si respectarea programului de lucru si a disciplinei muncii in cadrul serviciului;
Raspunderea pt o buna pregatire a salariatilor din subordine precum si propunerea pt perfectionarea cunostintelor acestora

09.10.2005 - 24.05.2010

Departament: altele

Titlu Job: contabil primar / manager puncte de lucru

Responsabilitati:

asugurarea evidentei stocurilor, evidenta veniturilor si cheltuielilor, verificarea zilnica a soldurilor bancare, contabilizarea facturilor emise catre client, verificarea notelor de intrare receptiie marfa, inregistrarea acestora, inregistrarea incasarilor si platilor conform documentelor si extraselor de cont, intocmirea listei saptamanale a facturilor emise si neincasate, operarea zilnica a facturilor si documentelor de plata sau incasare, incadrarea documentelor pe venituri si cheltuieli,
Intocmirea pontajului pentru orele prestate de salariati, intocmirea dosarelor de angajare precum si actelor aditionale conform modificarii contractului individual de munca, planificarea concediilor,
Verificarea activitatii pentru fiecare punct de lucru, impartirea sarcinilor catre subalterni, asigurarea in mod eficient a desfasurarii acvtivitatii;Raspunderea si respectarea programului de lucru si a disciplinei muncii in cadrul serviciului.

06.06.2004 - 26.10.2005

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent manager , promovare contabil primar, sef unitate

Responsabilitati:

preluarea apelurilor telefonice, primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate, indosarierea si arhivarea corespondentei primite din partea partenerilor, clientilor, redactarea corespondentei de afaceri precum si a proceselor verbale, asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail, actualizarea bazei de date documente, elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de deparatamentul managerial, asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.
Operarea datelor contabile conform documentelor primite. Evidenta stocurilor, veniturilor, cheltuielilor; verificarea zilnica a soldurilor bancare, efectuarea operatiunilor bancare, organizarea platilor catre furnizori, intocmirea dosarelor pentru angajare, pontajului zilnic, oraganizarea arhivei documentelor financiar-contabile; organizarea platilor catre furnizori; urrmarirea contractelor si intocmirea documentelor necesare. Coordonarea activitatii unitatii pentru o buna desfasurare a unitatii; raspunderea si respectarea programului de lucru si a disciplinei muncii in cadrul serviciului; raspunderea pt o buna pregatire a salariatilor din subordine;

07.06.2002 - 10.05.2004

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: contabil primar/ avansare post administrator adjunct

Responsabilitati:

Asigurarea evidentei stocurilor, evidenta veniturilor si cheltuielilor, contabilizarea facturilor emise catre clienti, inregistrarea incasarilor si platilor in lei conform extrasului de cont, inregistrarea operatiunilor bancare, inregistrarea facturilor catre furnizori, inregistrarea intrarii de marfa in baza documentelor primite, intocmirea listei saptamanale a facturilor emise si neincasate, coordonarea angajatilor din subordine.Verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri trezorerie, depunerea lichiditatilor in conturile bancare,operarea zilnica a facturilor emise precum si a chitantelor de incasare si plata, a incasarilor si facturilor in avans, operarea zilnica a facturilor de la furnizori precum si a platilor acestora, incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli. Organizarea arhivei documentelor financiar- contabile; receptionarea fizica a marfii la intrarea in magazie, participarea la operatiunile de incarcare si descarcare, verificarea documentelor si operarea acestora, utilizarea i mod eficient a spatiului din magazie, efectuarea lunara a inventarului; Intocmirea pontajului salariatilor, intocmirea dosarelor pentru angajare precum si a actelor aditionale conform modificarii contractelor individuale de munca, intocmirea unui plan de concedii anuale, intocmirea fisei postului;
Coordonarea activitatii unitatii pentru o buna desfasurare a acesteea, mentinerea unei bune colaborari cu partenerii de afaceri, relationarea cu oamenii din subordine si raportarea problemelor existente directorului executiv precum si relatarea planului pentru solutionarea accestora

studii

 

Facultati:

2015 - 2015 Colegiu / Studii postliceale: cursuri specializare la ALLIANZ TIRIAC ASIGURARI SA din BRAN. Management si administrarea afacerilor
2004 - 2005 Colegiu / Studii postliceale: Contabilitate la International computer School din Constanta.
2000 - 2004 Facultate: Fizica la Univ. "Ovidius" din Constanta.

Premii

atestat contabil, contabilitate asistata pe calculator 2005

locul 2 in topul firmelor pe orasul Navodari i anul 2012



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close