de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 08.09.1983

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Utilizarea în modul cel mai profitabil a cunostintelor si abilitatilor acumulate până în prezent şi îmbunătăţirea acestora în mod constant, pentru acumularea experientei profesionale, dezvoltarea personala si a companiei

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, Statistica / Matematica, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2011 - prezent

Departament: management

Titlu Job: store controller /responsabil administrativ

Responsabilitati:

- Instruirea si evaluarea angajatilor cu privire la procedurile la casele de marcat, cele din intreg magazinul, precum si cele referitoare la siguranta si sanatatea la locul de munca. Dezvoltarea si actualizarea structurilor de training;
- Coordonarea operatiunilor din magazin asigurand, in acelasi timp, relationarea optima cu clientii magazinului;
- Implicare in recrutarea noilor colegi si sustinerea training-urilor introductive;
- Realizarea tuturor procedurile de inchidere/deschidere zilnice (depuneri bancare, alimentarea casierie, corectarea erorilor, calcul si raportare ore lucrate, situatii contabile, alte rapoarte interne) cu respectarea cerintelor legale si a procedurilor interne;
- Realizarea calculelor zilnice/saptamanale/lunare pentru pontajul magazinului magazinului, precum si corectiile necesare, asigurand totodata confidentialitatea datelor;
- Responsabil ca magazinul sa respecte cerintele de control atat intern cat si extern cu ajutorul echipei de management. Reprezentarea companiei in relatia cu autoritatile;
- Responsabil de siguranta angajatilor si a clientilor in magazin;
- Mentinerea legaturii constante cu alte departamente interne pentru imbunatirea rutinelor si logisticii din magazin, precum si a rezultatelor acestuia;
- Responsabil de coordonarea inventarierii stocurilor, a livrarilor, procesarea actelor de gestiune, precum si urmarirea aplicarii procedurilor de prevenirea pierderilor;
- Investigarea/controlul si raportarea diferentelor la case, precum si urmarirea acestora in scopul prevenirii pierderilor;
- Participarea ca suport la deschiderea noilor magazine;
- Stabilirea de obiective pentru desfasurarea activitatii, performantele magazinului si urmarirea rezultatelor.

01.05.2007 - 31.08.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: casier (cash collection representative)

Responsabilitati:

- Promovarea produselor si serviciilor oferite de companie precum si a imagini acesteia
- Incasarea facturilor emise catre clienti;
- Vanzarea de servicii prepay;
- Procesarea modificarilor cerute de clienti;
- Receptia, solutionarea sau escaladarea reclamatiilor inaintate de clienti precum si a platilor alocate eronat;
- Intocmirea actelor contabile de casierie;
- Pregatirea si participarea la inventarierea stocului de marfa;
- Back-up pentru coordonatorul casieriei;
- Instruirea noilor colegi cu privire la responsabilitatile postului si procedurile interne specifice;
- Efectuarea de deplasari in tara in scopul deschiderii unor casierii noi sau pentru acoperirea lipsei de personal din cele existente.

01.10.2006 - 31.05.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: casier trezorier

Responsabilitati:

- Gestionarea fondurilor prezente in casieria centrala pentru asigurarea stocului optim de monede si bancnote;
- Verificarea si procesarea incasarilor zilnice;
- Pregatirea soldului pentru deschiderea caselor din magazin;
- Completarea registrului de casa si a rapoartelor interne;
- Verificarea, organizarea si expedierea tichetelor de masa, a celor cadou, precum si a altor cupoane promotionale.

01.12.2005 - 31.10.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

- Prezentarea si comercilizarea produselor si a serviciilor oferite de companie, precum si a promotiile aflate in desfasurare;
- Asigurarea unei imagini si a unei prezentari comerciale a raionului aferent (Electrocasnice mici);
- Efectuarea probei de functionare a produselor achizitionate si completarea certificatelor de garantie;
- Coordonarea transportului gratuit pus la dispozitia clientilor
- Intocmirea documentelor de evidenta primara si de gestiune;
- Urmarirea facturilor emise si a incasarii lor.

01.02.2005 - 31.12.2005

Departament: management

Titlu Job: sef magazin

Responsabilitati:

- Prezentarea si comercilizarea produselor si a serviciilor oferite de companie, precum si a promotiile aflate in desfasurare;
- Asigurarea unei imagini si a unei prezentari comerciale a raionului aferent (Electrocasnice mici);
- Efectuarea probei de functionare a produselor achizitionate si completarea certificatelor de garantie;
- Coordonarea transportului gratuit pus la dispozitia clientilor
- Intocmirea documentelor de evidenta primara si de gestiune;
- Urmarirea facturilor emise si a incasarii lor.

01.05.2004 - 28.02.2005

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

Mentinerea legaturii cu furnizorii si potentialii furnizori ai companiei, analiza ofertelor primite de la acestia, comandarea de mostre si negocierea conditiilor de colaborare;
- Mentinerea legaturii cu clientii mari ai companiei (de exp. SELGROS CASH&CARRY) si urmarirea comenzilor trimise;
- Intocmirea de oferte si propuneri de promotii catre clienti, preluarea comenzilor si negocierea ofertelor;
- Gestionarea stocului de marfa;
- Intocmirea facturilor si a avizelor de expediere;
- Intocmirea de situatii interne referitoare la: miscari de stoc, cifra de vanzari, facturi emise si incasarea lor, facturi receptionate si achitarea lor, comenzi preluate si livrarea lor (precum si gradul de livrare).

studii

 

Facultati:

2002 - 2006 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Universitatea Spiru Haret, Facultatea de Management Financiar-Contabil din Brasov. Titlu de Economist licentiat in urma examenului
1998 - 2002 Școală generală: Comerciant-Merceolog la Colegiul National Economic "Andrei Barseanu" din Brasov.

Premii

Traininguri
Dec 2015 - Dec 2015: Curs Formator

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close