Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.10.1974

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:03.10.1992

obiectiv

 

În decursul ultimilor zece ani am supravegheat și coordonat activitatea unei unități poștale formate din 75 salariați. Acest lucru a presupus o bună cunoaștere a întregului mecanism și o evaluare a resurselor umane disponibile în orice moment astfel încât prin capacitatea de organizare și pregătire profesională să gestionez activitățile individuale ale fiecărui subordonat pentru îndeplinirea scopului propus. Experienţă extinsă în managementul de proiect şi în gestiunea echipelor de proiect. Înclinare spre organizarea activităţilor ca proiecte sau liste de lucru. Atenţie deosebită la detalii.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Marketing

Oras de lucru: Deva, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: 25.03.2008

experienta profesionala

 

01.05.2008 - 31.08.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: supervisor customer service

Responsabilitati:

• Coordonarea activității unității poștale din punct de vedere organizatoric, administrativ și financiar.
• Rezolvarea tuturor reclamațiilor preluate prin cele trei mijloace ghișeu, telefon și on-line.
• Promovarea produselor și serviciilor poștale.
• Verificarea, corectarea și centralizarea pontajelor.
• Întocmirea săptămânală a programului de lucru pentru întreg personalul din subordine.
• Realizarea indicilor de performanță.
• Centralizarea și raportarea datelor pentru un număr de 75 salariați.

01.07.2005 - 31.10.2007

Departament: banci

Titlu Job: analist credite imm Și clienȚi corporativi

Responsabilitati:

• Selecție agenți economici solicitanți de credite.
• Analiză documentații credite.
• Propuneri aprobări / respingeri documentații.
• Acordare credite.
• Urmărire credite.

01.03.1999 - 30.06.2005

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

• Coordonarea și îndrumarea activității de contractare a clienților țintă; verificarea elaborării și gestionării bazei de date cuprinzând clienții contactați, precum și analizarea și prelucrarea informațiilor generate de activitatea de vânzare cu clienții.
• Urmărire facturi, propuneri și implementare măsuri de creștere a veniturilor .
• Conceperea și utilizarea instrumentelor de marketing pentru departamentul de vânzări.
• Reprezentarea firmei în relațiile cu clienții și autoritățile publice.
• Identificarea nevoilor clienților și luarea de măsuri pentru adaptarea ofertei de servicii în colaborare cu compartimentele de specialitate, în limitele politicii comerciale.

01.12.1997 - 31.01.1999

Departament: service / reparatii

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

• Evidența analitică și sintetică a carburanților și pieselor de schimb.
• Verificarea fișelor de magazie prin punctaj cu gestionarii.
• Valorificarea inventarelor efectuate la aceste gestiuni.
• Evidența analitică și sintetică a contului furnizori pentru aprovizionările de carburanți și piese de schimb.
• Întocmirea jurnalului de cumpărări pentru furnizorii amintiți, necesar pentru determinarea TVA deductibilă și întocmirea decontului de TVA.
• Întocmirea jurnalelor pentru creditul contului de furnizori pentru aprovizionări de carburanți și piese de schimb în vederea întocmirii balanței de verificare.
• Întocmirea balanței contabile și a declarațiilor lunare.
• Participarea la întocmirea planului de restructurare din cadrul companiei colaborând cu Fondul Proprietății de Stat.

studii

 

Facultati:

2003 - 2007 Facultate: Economie la Universitatea Babes Bolyai din Cluj Napoca. Facultatea de Științe Economice
Specializarea Marketing Comerț
1989 - 2003 Liceu / Școală profesională: Matematică - Fizică la Liceul Industrial Nr. 1 din Petroșani. Secția Matematică Fizică

Premii

Voluntariat
May 2016 - May 2018: LOWELL JOINT SCHOOL DISTRICT
Activități săptămânale de voluntariat desfășurate în cadrul școlii unde a studiat fiica mea.
Aug 2014 - May 2016: LA HABRA CITY SCHOOL DISTRICT
Activități săptămânale de voluntariat desfășurate în cadrul școlii unde a studiat fiica mea.
Certificari
Nov 1998 - Nov 1998: CENTRUL NAȚIONAL DE INSTRUIRE OK SERVICE
Politici de succes pentru prevenirea, reducerea și eliminarea blocajului financiar al firmei.
Sep 1998 - Dec 1998: PATRONATUL NAȚIONAL ROMÂN
Contabilitate și marketing
Dec 1997 - Feb 1998: DIGITAL ELECTRONIC & COMPUTER PETROȘANI
Utilizarea microcalculatoarelor compatibile IBM-PC în activitatea de birotică (operare DOS, NORTON, WINDOWS, WORD, EXCEL, FOXPRO)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close