de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 15.08.1974

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:03.11.1998

obiectiv

 

Activitate in domeniul proiectelor real-estate (imobiliare): investitii, dezvoltare, tranzactii de vanzare sau inchiriere, contractare (negociere completa clauze, identificare riscuri/avantaje, propunere draft-uri), administrare si imbunatatire ulterioara in functie de interesele partilor.

Salariu: nespecificat

Beneficii: masina si telefon de serviciu daca sunt necesare pentru desfasurarea activitatii

Tip job: Part time, Full time, Practică / Voluntariat, Proiect / Sezonier

Departament: Imobiliare, Vanzari, Juridic, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Achizitii

Oras de lucru: Bucuresti, Oradea, Sibiu, STRAINATATE, Calarasi, Fagaras

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2015 - prezent

Departament: imobiliare

Titlu Job: sales team coordinator (corporate real estate department)

Responsabilitati:

SCOPUL MAJOR AL POSTULUI: Monitorizarea implementării strategiei de vanzări, analiza si selectia portofoliului imobiliar, pregatirea documentatiei necesare sustinerii respectivelor proiecte inainte a fi transmisa decidentilor conform limitelor de autoritate; Coordonarea echipei de vânzări, identificarea celor mai bune soluții pentru functionare, procese, proceduri, fluxuri de lucru, infrastructura;

SARCINI SI RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Consultanță cu privire la dezvoltarea strategiei de vanzări, in relatie cu dezvoltarea retelei de agentii BCR;

Identificarea clientilor si investitorilor (prin canale directe si indirecte), precum si negocierea contractelor comerciale cu acestia; Negocierea si administrarea ofertelor receptionate;

Oferirea suportului necesar Departamentului Marketing privind promovarea activelor pe canale alternative, fiind insa si responsabil cu analiza si evaluarea oportunitatilor primite de la acest departament pentru a identifica clienti potentiali.

01.01.2015 - 31.08.2015

Departament: imobiliare

Titlu Job: senior asset manager (real estate - distressed asset management division)

Responsabilitati:

SCOPUL MAJOR AL POSTULUI: Maximizarea veniturilor provenite din exploatarea si comercializarea activelor imobiliare comerciale ale bancii (ipoteci sau preluate) pentru aria geografica sau portofoliul alocat;

SARCINI SI RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Administrarea activelor imobiliare din momentul achizitiei, pe durata detinerii si pana la vanzarea/inchirierea acestora catre terti, precum si optimizarea acestui proces in concordanta cu strategia de portofoliu stabilita la nivel de directie;

Identificarea strategiei optime (vanzare, inchiriere, parteneriate) pentru comercializarea activelor din portofoliul gestionat;

Identificarea clientilor si investitorilor (prin canale directe si indirecte), precum si negocierea contractelor comerciale cu acestia;

Negocierea si administrarea ofertelor receptionate pana la o potentiala inchidere a tranzactiei.

01.04.2013 - 30.11.2014

Departament: imobiliare

Titlu Job: sales team coordinator (real estate - sales strategy)

Responsabilitati:

SCOPUL MAJOR AL POSTULUI: Vanzare imobiliara, prin punerea în aplicare a strategiei si politicii de vânzare a proprietăților imobiliare aflate in portofoliul Telekom, inclusiv prin campanii de
marketing si previzionari bugetare;

SARCINI SI RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Identificarea oportunităților de îmbunătățire a eficienței procesului de vânzare; Gestionarea echipei de vanzari (4 oameni in subordine); Interfata cu toate părțile terțe implicate, inclusiv interne: Directia Juridica, Finanțe, Conformitate, Credit Risk, Marketing, și, uneori, cu Tehnologie, Securitate și Audit.

Pregătirea proceselor de licitație; Programarea și coordonarea licitatiilor prin plic
inchis sau de tip electronic, cu respectarea termenelor si bugetelor alocate fiecarui
proiect in parte; Promovare pe canale media (on line, ziare, reviste de specialitate); Analiza documentelor de proprietate si editarea caietelor de sarcini, cu propunere de inserare completari /modificari (dupa caz); Negocieri directe cu clientii cumparatori in cazuri specifice, inclusiv in situatia existentei unor drepturi de preemtiune;

Furnizarea de informatii clientilor cu privire la acte de proprietate, situatii juridice,
servituri, sarcini (locatiuni in curs), lucrari necesare de constructie / consolidare /
intretinere / reparatii asupra imobilelor propuse pentru vanzare; Rezolvarea
problemelor standard sau complexe aparute in timpul procesului de vanzare (ex:
clarificari de documentatii cadastrale, alte situatii tehnice sau juridice, vanzari de
imobile cu locatiuni inscrise sau nu in Cartea Funciara, preluari de contracte de
inchiriere sau denuntarea unilterala a acestora, utilitati etc.); Negocierea contractelor de vanzare, termeni si conditii de instrainare;

Prospectarea si identificarea de noi clienti precum si contactarea acestora; Analiza permanenta a pietei imobiliare;

01.06.2009 - 30.11.2012

Departament: imobiliare

Titlu Job: specialist contracte - projects, lease & utilities acquisitions dept. imobiliare (real estate)

Responsabilitati:

SCOPUL MAJOR AL POSTULUI - Negociere, incheiere, urmarire si incetare Contracte Inchiriere Spatii; Analize financiare (chirii corelate cu impactul investitional in spatiu) privind rentabilitatea incheierii contractelor de inchiriere; Intocmire si prezentare rapoarte si analize privind nivelul lunar / anual al chiriilor din retea; Bugetare; Colaborare cu toate departamentele implicate in proiecte.

SARCINI SI RESPONSABILITATI PRINCIPALE - Intocmirea contractelor de inchiriere spatii agentii- inclusiv prin asigurare suport juridic si corelare clauze cu aspectele financiare si necesitatile tehnico-constructive aferente amenajarii ulterioare a spatiilor; Negociere contracte cu identificare riscuri/avantaje; Asigurare solutii juridice sau/si de business pentru obtinerea obiectivelor dorite; Administrare si imbunatatire ulterioara prin acte aditionale in functie de specificul spetei sau a performantei dorite, precum si in functie de modificarea legislatiei; Urmarirea respectarii clauzelor pe parcursul derularii contractelor, precum si incetarea respectivelor contracte, cu raspundere in apararea drepturilor bancii pe tot palierul prelitigios (inclusiv suport litigii); Intocmire si prezentare rapoarte si analize privind nivelul lunar / anual al chiriilor din retea si triere oferte spatii noi prin realizarea de analize financiare vizand oportunitatea unor eventuale relocari; Intretinere la zi a bazei de date a contractelor si intocmire rapoarte necesare privind impactul economic al contractelor active.
Obtinere saving-uri importante din renegocierea contractelor deja existente; Contract management aferent unui numar de peste 500 de contracte de inchiriere.

01.05.2004 - 31.05.2009

Departament: imobiliare

Titlu Job: senior coordonator proiect - departament investitii

Responsabilitati:

SCOPUL MAJOR AL POSTULUI - Coordonare amenajare agentii bancare locale / teritoriale, punerea lor in functiune, predarea acestora catre utilizator si administrarea ulterioara.

SARCINI SI RESPONSABILITATI PRINCIPALE - Validare din punct de vedere logistic a spatiilor propuse pentru amenajare; Propuneri de amenajare; Organizare selectie de oferte pentru executia lucrarilor si pentru dotari aferente proiectelor incredintate (proiecte amenajari, constructii, instalatii termice, instalatii aer conditionat, instalatii electrice, pardoseli, mobilier, firme luminoase, transport, utilitati, curatenie etc.); Urmarire derulare contracte de lucrari de investitii, realizare obiective conform proiect arhitectura aprobat si punerea in functiune a agentiilor bancare supuse amenajarii; Urmarire dotare cu echipamente si instalatii necesare functiunilor si fluxurilor bancare (sisteme si echipamente de telecomunicatie, ATM-uri, sisteme si echipamente de securitate, consumabile, materiale publicitare etc.); Urmarire si asigurare decontare lucrari si alte documente de plata, cu incadrarea in bugetele de cheltuieli aprobate; Participare in comisiile de punere in functiune a lucrarilor; Asigurare documentatie (proiecte de amenajari, expertize tehnice) atat pentru completarea cartii tehnice a constructiei, cat si pentru obtinerea avizelor si acordurilor necesare proiectelor incredinatet; Asigurare mentenanta agentii bancare puse in functiune.
Coordonarea unui numar de peste 150 de proiecte de amenajare ale spatiilor dedicate functionarii agentiilor, precum si asigurarea ulterioara a mentenantei acestora. De asemenea, am asigurat mentenanta si am coordonat diverse proiecte de modernizare privind cladirea Administratiei Centrale a Raiffeisen Bank (cladire de cca 10.000 mp, unde isi desfasoara activitatea in jur de 800 de persoane). Am initiat un proiect de amenajare standard a spatiilor dedicate ATM-urilor Raiffeisen Bank.

01.02.1998 - 30.11.2002

Departament: achizitii

Titlu Job: coordonator retea comerciala

Responsabilitati:

Sarcini si responsabilitati principale:
Intocmire si prezentare rapoarte si analize privind nivelul lunar al vanzarilor din retea, pe categorii si tipuri de produse, preturi si volume vandute; Participare la stabilirea strategiei de vanzare cu propuneri pentru delistarea produselor neperformante si introducerea de noi categorii de produse sau marci pentru vanzare in retea: Centralizare date privind competitorii (pe tipuri de produse vandute si preturi practicate); Prospectare de piata in vederea deschiderii de noi magazine pentru desfacerea produselor firmei; Negociere si incheiere contracte de inchiriere pentru spatii comerciale, urmarind si derularea acestora; Supravegherea amenajarii magazinelor de desfacere; Coordonare activitate comerciala (vanzare, mentinere optima stocuri de produse, gestiuni, incasari, plati furnizori, registre de casa, note intrare-receptie, necesar de personal, merchandising etc.); Coordonare activitate depozit (livrare produse corecta si la timp catre magazinele de desfacere, stocuri, gestiuni); Obtinere avize si autorizatii privind functionarea legala a societatii si a tuturor punctelor sale de lucru; Mentinerea relatiilor profesionale atat cu partenerii de afaceri cat si cu clientii firmei la cele mai inalte standarde de calitate.
Coordonarea unei echipe de 15 angajati; Dezvoltarea retelei de distributie de la un punct de lucru la cinci: Marirea implicita a volumului de produse vandute.
telefon si masina de serviciu

studii

 

Facultati:

2002 - 2003 Masterat: Drept Privat la Universitatea Bucuresti din Bucuresti.
1996 - 2000 Facultate / Colegiu: Drept la Licentiata Academia de Politie Alexandru Ioan Cuza din Bucuresti.

Activitati extracurriculare

Persoana activa, cu orientare spre rezultat, avand capacitati de autoorganizare, multi task, flexibilitate si analiza, precum si reale abilitati de comunicare si de lucru in echipa, cu disponibilitate pentru deplasari in tara.

Premii

Cursuri de negociere

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close