Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.12.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:03.09.2001

obiectiv

 

Reluarea activitatii in cadrul unei companii multinationale in care sa ma pot dezvolta personal prin aprofundarea de noi domenii. Contributia la rezultatele si reusitele firmei alaturi de echipa din care voi face parte.

Salariu: nespecificat

Beneficii: posibilitati de avansare, cariera

Tip job: Full time

Departament: Relatii clienti / Call center, IT Software, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2016 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: sap consultancy expert

01.12.2012 - 31.08.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: accounting

Responsabilitati:

Operare date contabile : introducere facturi emise catre clienti si primite de la furnizori, state, note contabile, casa, operatiuni bancare, reconcilieri, inchideri etc.
Evidenta clienti rau platnici si facilitarea recuperarii datoriilor telefonice, renegocieri.
Suport HR

01.10.2007 - 30.11.2012

Departament: it software

Titlu Job: fi consultant

Responsabilitati:

Atributii Helpdesk ( suport client: customizare tabele specifice CTA ( Common Template Accounting ) - conturi de reconciliere, actualizari seturi de date, rapoarte, jurnale, tranzactii, tipuri de taxe, termeni de plata, deschidere an financiar, mentenanta status pentru anumite campuri/tabele, autorizari pentru angajati, metode de plata, banci, conturi de banci, dobanzi, etc. ),
Urmarirea si rezolvarea problemelor din SAP aparute si raportate in cadrul tarilor cu care MGI avea agreement ( aprox. 25 ) si care intrau in responsabilitatea mea.
Implicare in proiectele alocate de catre Metro AG in vederea formularii si transmiterii informatiilor necesare catre programatorii abap. Responsabilitati legate de customizari ulterioare si testari in faza finala a proiectului.
Cursuri SAP General Ledger, etc.
Experienta in Special Ledger (nivel incepator)

01.10.2006 - 31.10.2007

Departament: it software

Titlu Job: consultant sap

Responsabilitati:

Raportari catre clienti si superiori ierarhici din SAP, BW ( preturi, stocuri, vanzari zilnice; comenzi aprovizionate prin intermediul platformei, cifra afaceri pe departament, raion, familie, material ),
Rezolvari cereri interne ale utilizatorilor din SAP (probleme cu preturile de achizitie/vanzare, activari promotii, autorizatii, blocari/deblocari useri, articole cu probleme la case, anulari comenzi, receptii, reclasificari, revalorizari ),
Tratare vanzari pierdute si analize referitoare la integrarea corecta a cifrei de afaceri zilnice in SAP,
Legatura cu nivelul superior de tratare al problemelor aparute in SAP/BW/ALFA aflat in Ungaria,
Testarea tuturor dezvoltarilor (tranzactii, utilizatori) in cadrul SAP/Alfa,
Participare si sustinere cursuri SAP in magazine cu noi utilizatori sau functionalitati ( EX: Cursuri de listare corecta, delistare a articolelor, comanda prin intermediul Platformei, Inventar),
Participarea la implementarea proiectelor noi ex: nou MRP pentru inregistrarea comenzilor prin Alfa - aplicatie intern dezvoltata, catre furnizori, refacerea profilelor in SAP,
Participarea la inventarele lunare ale unor raioane, oferind suport persoanelor implicate si efectuarea efectiva a operatiilor ce tin de procedura de inventar in SAP.

01.11.2005 - 31.10.2006

Departament: achizitii

Titlu Job: supply assistent

Responsabilitati:

Raportare stoc, lansare comenzi,
contactul cu furnizorii in vedere incarcarii produselor ( Kingston, Kingmax, Epson, Xerox, etc ), urmarire proforme/facturi primite in functie de comenzile lansate de managerii de produs,
operare comenzi in MFG/SAP, solutionare lipsuri constatate la receptie, proceduri in vederea recuperarii prejudiciului pentru acestea si totodata pentru marfa deteriorata.
cursuri SAP, sistem de gestiune utilizat - SAP

01.12.2004 - 31.12.2005

Departament: achizitii

Titlu Job: agent achizitii,

Responsabilitati:

Intretinere interfata operationala in relatia cu furnizorii din portofoliul alocat, suport pentru departamentul vanzari prin furnizarea informatiilor legate de disponibilitatea produselor; aprovizionare marfa de stoc conform programului lunar de incarcari; monitorizare comenzi speciale cu respectarea termenelor de livrare; operare informatii: introducere facturi, articole, parteneri etc.
Parte din echipa care a realizat primul catalog Delta Design 2005 - 2006 cu date referitoare la produsele oferite de furnizori; realizare targeturi lunare prin recuperari de marfa si CN pentru marfa deteriorata, obtinere discounturi de la furnizori pentru proiecte etc

studii

 

Facultati:

2000 - 2004 Facultate / Colegiu: Management la ASE ( Management - Administratie Publica ) din Bucuresti. -Management, Administratie publica, in cadrul Academiei de Studii Economice, diploma de licenta in Evaluarea Resurselor Umane pentru care am efectuat perioada de practica in Ministerul Economiei si Comertului

Premii

Certificari
Jul 2016 - Jul 2016: Microsoft Office Specialist Excel 2013 level 2 avansat
Functii
Conditionale
Pivot
Charts
Formatare, printare
Oct 2008 - Nov 2008: AC210 New General Ledger Accounting
Definition
Document Splitting
Integration
Periodic Processing
Parallel Accounting
Reporting
Jul 2008: AC200 - Accounting Customizing I (MIBS)
Basic Settings
Master records
Document Control
Posting Control
Clearing
Cash Journal

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close