Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.06.1991

obiectiv

 

Ofiter de cont/Responsabil clientela persoane fizice/Consilier juridic

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Banci

Oras de lucru: Bacau

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2019 - prezent

Departament: medicina umana

Titlu Job: secretar administrativ

Responsabilitati:

În prezent pricipalele mele atribuți sunt :
- administrez și organizez documentele atât fizic, cât și în format electronic;
- intreprind activități specifice de secretariat:facturare, telefon, e-mail, corespondență;
- întocmesc necesarul de papetărie, produse curățenie, protocol;
- gestionez documentele care intră/ies din instituție prin înregistrarea, sortarea, distribuirea, arhivarea, predarea lor în atenția persoanelor interesate
- realizez programarea pacienților;
- ofer consultanță cu privire la tipurile de tratamente, intervenții practicate în cabinet precum și cu privire la alte aspecte ce țin de activitatea desfășurată de cabinet.

01.11.2017 - 31.12.2018

Departament: banci

Titlu Job: ofiter de cont

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati pe care le am in aceasta functie sunt:
-pe parte operationala: lucrul in aplicatia ABT (depuneri/retrageri de numerar, tranfer intre conturile clientului, schimb valutar), in aplicatia ICBS (deschideri/inchideri conturi de economii, stabilirea optiunii Fix Pay), procesarea ordinelor de plata, in aplicatia ACDN.
-in ceea ce priveste partea de vanzari am procedat: la deschidere/mententanta/inchidere cont curent PF/PJ,activarea/inactivarea serviciului Smarttel si Raiffeisen Smart Mobile, subscrieri/rascumparari unitati de fond din cadrul fondurilor de investitii, convingerea clientilor in vederea accesarii produselor noastre, deschiderea unei linii de credit privind un Card de Credit, Overdraft, Flexi , Prima Casa sau Mortgage, activitati de mentenanta privind procedura de post-acordare credite (spre exemplu, schimbarea scadentei ratei lunare, efectuari de rambursari anticipate totale sau partiale, scutirea de plata ratelor in functie de produsul detinut), rezilieri de Card Credit.
De asemenea, am participat la Cursul de perfectionare profesionala –Raiffeisen School, in perioada 09.04.2018-20.04.2018

01.03.2017 - 30.11.2017

Departament: juridic

Titlu Job: back officer junior professional

Responsabilitati:

In prezent sunt angajată ca funcționar in activități comerciale, administrative și prețuri, în cadrul firmei S.C. ASSET PORTFOLIO SERVICING ROMANIA.
Principalele activități pe care le desfășor în cadrul acestei funcții sunt:
-realizarea rapoartelor de specialitate săptămânale și lunare specifice operațiunii de retail, referitoare la situația debitorilor și a plăților din dosarele de executare silită active, pe baza datelor furnizate de BEJ, putând asigura totodată, prelucrarea automată a datelor;
-analiza situației debitorilor și elaborarea soluțiilor de recuperare a debitelor restante;
-transcrierea recipiselor identificate în registrul de valori al executorului judecătoresc, precum și centralizarea acestora;
-intocmirea facturilor aferente dosarelor de executare;
-efectuarea viramentelor aferente platilor inregistrate lunar
-pregătirea diverselor rapoarte și situații cerute de către executorul judecătoresc;
- efectuarea operațiunilor de prelucrare a cererii/cererilor și a contractelor/convențiilor pentru carduri și a serviciilor conexe acestora;
-inițierea demersurilor necesare în vederea încuviințării de catre instanță a dosarelor de executare silită în baza cererii/cererilor și a contractelor/convențiilor pentru carduri și serviciilor conexe acestora;
-emiterea actelor procedurale specifice executări silite;
-comunicarea documentelor către debitori și terții popriți;
-contactarea debitorilor în vederea prezentării posibilității de a beneficia de un discount în cazul in care vor efectua o plata integrala;
-contactarea terților popriți care nu au efectuat viramentele corespunzătoare în vederea identificării motivului pentru care nu și-au respectat obligațiile;
-solutionarea promptă a solicitarilor formulate de catre project managerul departamentului și de catre colegii din departament.

01.08.2016 - 31.03.2017

Departament: juridic

Titlu Job: secretar birou notarial

Responsabilitati:

Am activat ca si secretară în cadrul unui birou notarial unde am fost responsabilă cu:
- tehnoredactarea actelor și lucrărilor notariale ( spre exemplu: legalizări, procuri, declarații, contracte de vânzare-cumpărare, succesiuni, testamente);
- întocmirea evidențelor notariale prin completarea registrelor corespunzătoare;
-primirea si expedierea corespondenței biroului notarial;
- acordarea de informații necesare și utile clienților biroului;
- întocmirea și păstrarea arhivei biroului notarial;
- transmiterea documentelor specifice relației cu Biroul de Carte Funciară precum și cu Agenția Națională de Administrare Fiscală;
-acordarea de asistenţă şi consultanţă clienţilor biroului în vederea înţelegerii conţinutului şi efectelor actelor notariale la care participă;
-rezolvarea cererilor cu caracter juridic în toate domeniile dreptului;
- redactarea actelor juridice cu privire la care am verificat identitatea părţilor, consimţământul, conţinutul şi data acestora;
- m-am preocupat de permanenta actualizare a bazei informaţionale legislative a biroului notarial;
- verificarea stadiului dosarelor aflate în lucru.

studii

 

Facultati:

2014 - 2016 Masterat: Ştiinţe penale la Facultatea de Drept-Universitatea Al. I .Cuza din iaşi din Iaşi.
2010 - 2014 Facultate / Colegiu: Drept la Facultatea de Drept-Universitatea Al. I .Cuza din iaşi din Iaşi.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close