Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.11.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.10.2004

obiectiv

 

Sa ma dedic unei activitati profesionale motivante; Sa am un job care sa-mi placa; Sa fiu utila companiei pentru care lucrez.

Salariu: 350,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie

Oras de lucru: Suceava

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2008 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: sef departament resurse umane

Responsabilitati:

- Planificarea, organizarea si implementearea activitatii de resurse umane privind ariile de recrutare si selectie;
- Oferirea suportului sefilor de departamente in elaborarea si implementarea procedurilor de evaluare;
- Responsabila de organizarea, planificarea si implementarea procesului de recrutare / selectie pentru personalul societatii;
- realizarea screening-ul CV-urilor, intervievarea si testarea candidatilor pentru toate pozitiile vacante aparute in cadrul companiei
- conceperea anuntul de angajare, in cazul posturilor vacante, tinand cont de cerintele postului si gasirea mijloacele de recrutare cele mai eficiente pentru atragerea unui numar cat mai mare de candidati ;
- deplasarea in altelocalitati pentru procesul de selectie a personalului atunci cand era necesar (ex: deschidere de magazine, recrutarea unui volum mare de oameni etc);
- redactarea anunturi publicitare si eram responsabila de insertia lor in editorialele de specialitate ( in sistem electronic);
- responsabila de planificarea agendei de interviuri;
- ma ocupam de programarile telefonice pentru candidati (ziua, ora, postul, informatii suplimentare);
- realizam short-listul candidatilor;
- contactarea candidatii selectionati pentru a le comunica rezultatul favorabil (programarea pentru al doilea interviu, al treilea interviu);
- contactarea persoane acceptate pentru angajare si le solicitam documentele necesare intocmirii dosarului de personal;
- mentinerea actualizata situatia noilor angajati care trebuie sa fie la curent cu continutul manualului angajatului;
- realizarea exit-interview pentru angajatii din alte localitati;
- realizarea statistici privind motivele demisiei angajatilor din societate si transmiterea lor periodic superiorului direct si Directorilor;
- obtinerea de informatii din piata referitoare la targurile de joburi (conditii de participare, perioada de desfasurare, persoane de contact);
- gestionarea CV-urile candidatilor respinsi si a celor ramasi in baza de date in stand-by;
- responsabila de gestionarea cardurilor de reducere pentru angajati ( livrare, administrare baza de date, recuperare), respectand intocmai procedura de lucru;
- perfectarea, semnarea documentele de angajare si incetare a relatiilor de munca;
- reactualizare organigrama si oferire suport managerilor in acitvitatea de reactualizare a fiselor de post;
- elaborare proceduri de lucru in cadrul departamentului privind activitatile de resurse umane;
- participare la solutionarea conflictelor de munca si a nemultumirilor din partea angajatilor;
- identificarea nevoilor de dezvoltare a angajatilor si propune managementului general planuri de dezvoltare;
- consiliere manageri cu privire la relatiile cu angajatii sau la alte probleme ce intra in competenta departamentului resurse umane;
- realizare si raportare situatiicerute de managementul general;
- arhivarea si gestionarea documentelor specifice departamentului Personal;
- intocmirea dosarului de personal pentru fiecare angajat;
- expedierea de note interne ce privesc departamentul Personal;
- completarea, actualizarea si centralizarea evidentei concediilor de odihna, a concediilor medicale si de maternitate;
- completare contracte de munca, contracte de confidentialitate, note informative, acte aditionale;
- inregistrarea contractelor de munca, a actelor aditionale si a tuturor modificarilor contractuale – - mentinerea legaturii cu ITM;
- incheierea formelor legale pentru angajatii care inceteaza activitatea in cadrul companiei;
- eliberarea de adeverinte de venit, medicale etc – solicitate de angajati;
- completarea Registrului general de evidenta a salariatilor si transmiterea lui la ITM.

studii

 

Facultati:

1997 - 2002 Facultate / Colegiu: Invatator/Educator la Colegiul Pedagogic "Vasile Lupu" din IASI. Universitatea "Al. I. Cuza", facultatea de filosofie - IASI, 2002 - 2005;
Universitatea "Perspectiva-INT", facultatea de drept International - Chisinau, 2002-2017.

Facultati in straiatate

Institutul de Relatii Internationale "PERSPECTIVA", Facultatea de Drept International - Chisinau, 2002 - 2007.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close