Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 13.06.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.07.1999

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

- munca intr-un domeniu de actualitate si de perspectiva, la un nivel corespunzator - dobandirea de noi cunostinte tehnice si optima lor conjugare cu aptitudinile personale - capacitate de organizare - Punerea in practica a aptitudinilor si cunostintelor mele in scopul atingerii obiectivelor pe care angajatorul si le-a propus

Oras de lucru: Slatina

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2016 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef depozit

Responsabilitati:

INFORMAŢII PERSONALE GHITA MARIUS DANUT

NICOLAE IORGA , NR.2,SC.B,AP.14, SLATINA, ROMANIA
0749507841
mariusdanghita@gmail.com

Sexul MASCULIN|
Data naşterii 13/06/1981|
Naţionalitatea ROMANA


EXPERIENŢA PROFESIONALĂ

Decembrie 2015 pana in prezent
Sef Depozit
SC.APROCOM IMPEX SRL, Slatina
Responsabilitati: Receptionarea materiilor prime si auxiliare la sosire in unitate . Verificarea documentelor de insotire a materiilor prime sau auxiliare ca aceste sa fie complete (factura ,aviz ,certificat calitate/garantie)
Verificare materiilor prime si auxiliare sa corespunda cantitativ si calitativ .
Depozitarea corespunzatoare in spatiul destinat fiecarui produs in parte.
Intocmirea proceselor verbale in prezenta delegatului atunci cand se constata eventuale nereguli.
Intocmirea notelor de intrare/receptie in gestiune si facturare.
Tinerea evidentei materiilor prime si auxiliare privind intarea si iesirea lor din gestiune prin intocmirea fiselor de magazie .
Intocmirea bonurilor de consum pentru iesirea din gestiune a produselor auxiliare.
Efectuarea inventarelor lunare sau prin sondaj .
Predarea documentelor in timp catre celalalte departamente.
Coordonarea echipei de stivuitoristi privind activitatile zilnice.

01.06.2014 - 31.12.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

- Derularea activitatilor de vanzare a produselor ,întocmirea ofertelor si transmiterea acestora prin email , oferirea celor mai bune solutii clientilor in functie de nevoile acestora ;
- Derularea activitatii de gestionare a magazinului (receptie marfa, etichetare,
verificare preturi, inventariere);
- Intocmirea documentelor fiscale (facturi, receptii,avize)
- Contabilitate primara
- Efectuarea monetarului si depunerilor de numerar

01.01.2008 - 01.03.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

tot ceea ce implica relaţia cu clientul (prezentări, întâlniri, propuneri, rapoarte, contracte, comenzi, supervizarea activitatii departamentului de montaj: calitatea execuţiei, necesare, livrări );
menţinerea si dezvoltarea relaţiilor cu clienţii existenţi ;
urmărirea evoluţiei clienţilor si ducerea la cunostinta conducerii orice situaţii deosebite ( întârzierii la plata, orientarea clienţilor către un alt furnizor );
preîntâmpinarea nemulţumirilor si reacţiilor negative ale clienţilor prin buna cunoaştere a acestora;
lucrul in echipa cu departamentul tehnic-montaj;
răspunderea financiara pentru preturile înaintate clienţilor;
verificarea stocurilor, posibilitatile de livrare in timp înainte de a semna contractele sau comenzile;
Urmarirea financiara (facturarea si încasarea sumelor datorate de către clienţi) contractele si comenzile.
intocmirea necesarului de material in colaborare cu echipa de montaj
intocmirea de chitante si facturi fiscale;
intocmirea de contracte, procese verbale , certificate de garantie;

01.01.2005 - 01.10.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzri

Responsabilitati:

administrarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi ;
prezentarea, promovarea şi vânzarea produselor în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei;
urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual;
stabilirea şi participarea la întâlniri cu clienţii;
urmărirea încasării sumelor datorate de către clienţi şi de transmiterea documentelor de vânzare;
intocmirea de chitante , facturi fiscale ;
Intocmirea de rapoarte pentru fiecare client gestionat , activitatile desfasurate in ziua in curs , activitatile pentru a doua zi

studii

 

Facultati:

2000 - 2004 Facultate / Colegiu: Administratie Publica la Facultatea de Stiinte Juridice din Targoviste.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close