Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 02.06.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.02.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Doresc sa lucrez intr-o companie puternica si sa adun toata experienta necesara pentru o cariera de succes.

Salariu: 500,00 USD / luna

Beneficii: un mod de lucru motivant, training si posibilitati de promovare

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Resurse umane / Psihologie, Marketing, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2012 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef serviciu administrativ tehnic

Responsabilitati:

Principalele atributii sunt de supraveghere, organizare si verificare a desfasurarii in bune conditii a activitatii administrative si tehnice a cladiri. Organizarea, verificarea şi luarea masurilor ce se impun pentru buna desfăşurare a activităţilor de asigurare a climatului igienico-sanitar in instituţie. Verificarea facturilor emise de prestatori precum si intocmirea proceselor verbale de receptie a diferitelor lucrari executate in cadrul instutiei.

15.03.2011 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: sef serviciu administrativ

Responsabilitati:

1.întocmirea propunerilor serviciului administrativ pentru programul anual de achiziţii
2.verificarea și înaintarea comenzilor si referatelor de necesitate pentru procurarea materialelor de întreţinere, a produselor de papetărie - birotică, a materialelor de curățenie și a pieselor de schimb pentru aparatura din cadrul ministerului;
3.urmărirea contractelor cu distribuitorii de energie electrică, apă, gaze, salubritate și alte utilități
4.întocmirea referatelor pentru solicitarea de avansuri în numerar, în vederea procurării de material și a efectuării unor plăţi.
5.asigură produselor necesare pentru desfăsurarea activităţilor de protocol
6.înaintează propunerile spre casare a obiectelor de inventar și mijloacelor fixe, conform legislației în vigoare

Realizari:

Am format o echipa de 5 oameni cu ajutorul carora am introdus sistem de supraveghere video in cladirea ministerului; am repus in functiune sistemul de pontare a angajatilor.

06.12.2009 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: inspector

Responsabilitati:

Angajamente lichidari ordonantari si plati catre diferiti furnizori.
Referate de necesitate precum si diferite adrese catre institutiile din subordine

22.12.2008 - 06.12.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: consiler

Responsabilitati:

Administrarea Patrimoniului din subordinea Ministerului Tineretlui si Sportului. Deplasari in teritoriu cu auto personal in vederea monitorizarii activitati de tineret si sport.

01.08.2008 - 15.03.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: administrator financiar

Responsabilitati:

Administrator al patrimoniului Universitati din Bucuresti,inclusiv apartamentele lectorilor straini.Evidenta platilor facturilor de intretinere a patrimoniului imobiliar.

Realizari:

Infiintarea si dezvoltarea Directiei de Patrimoniu Imobiliar

02.06.2006 - 20.12.2008

Departament: achizitii

Titlu Job: consilier

Responsabilitati:

Relatia cu bancile ,relatia cu Trezoreria Statului.Intocmirea Angajamentelor, Lichidarilor, Ordonantarilor, Propunerilor documentelor.

01.12.2003 - 02.06.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: functionar public

Responsabilitati:

- evidenta contabila a Centrelor de Plasament
- verificarea dosarelor de asistenta sociala
- anchete sociale la domiciliu
- responsabil cu distribuirea laptelui praf

studii

 

Facultati:

2002 - 2007 Facultate: Drept la Universitatea Ecologica din Bucuresti.

Premii

Atestat de competente profesionale in domeniul economic- A.D. XENOPOL

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close