Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.07.1984

obiectiv

 

Sa lucrez intr-un mediu de munca antrenant, captivant, sa reusesc sa duc la bun sfarsit cu succes sarcinile de serviciu

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Functii publice, Traduceri, IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2011 - prezent

Departament: management

Titlu Job: sef birou

Responsabilitati:

Responsabilitati principale

1. MANAGEMENT OPERATIONAL

• Asigurarea si dezvoltarea un proces eficient al controlulului operational, solutionarea problemelor si luarea imediata a deciziilor.
• Clarificarea rolurilor si responsabilitatilor, identificarea persoanelor de contact si stabilirea unui proces informational care este comunicat adecvat.
• Stabilirea procesului de escalare si adresarea mai departe problemele ( in functie de nevoi)
• Asigurarea management-ul activitatilor operationale care sunt necesare pentru a livra clientilor si partenerilor nostri serviciile promise
• Asigurarea controlului operational necesar pentru a mentine planul privind bugetul si numarul de resurse, asigurarea echilibrarea volumului de munca intre membrii echipei
• Initierea si coordonarea unui plan de imbunatatire a eficientei organizatiei
• Respectarea regulilor de audit si conformitate.

2. PEOPELE MANAGEMENT SI LEADERSHIP

• Construirea unui sistem de munca performant ; atragerea, retinerea dezvoltarea unei forte de munca talentata, motivarea angajatilor in timpul periodelor cu volum mare/nivel de stres ridicat, promovarea autonomiaei individuale si de echipa, identificarea si utilizarea punctelelor forte individuale si de echipa
• Construirea si actualizarea unui plan de succesiune consistent pentru a sustine rolul sau dar si solutii cheie in echipa
• Transpunerea obiectivelelor organizationale in obiective individuale si planuri de dezvoltare pentru angajati
• Ajutarea angajatilor sa inteleaga contributia lor la strategia HP si implicarea lor in activitati de imbunatatire a Indicelui de Angajament al Angajatului (Employee Engagement)
• Gasirea unei structuri adecvatae de comunicare, cooperare si coordonare, atat interna cat si pentru diverese interfete

3. ORIENTARE CATRE CLIENT/ COORDONAREA DIVERSELOR INTERFETE

• Stabilirea unei legaturi stranse cu clientii/ partenerii de lucru pentru a primi in mod efficient feedbackul necesar si pentru a intelege cerintele de baza ale clientului
• Imbunatatirea rezultatelor la sondajul de ExperientaTotala a Clientului/Partenerului – TCE / TPOE
• Stabilirea de legaturi cu echipele partenerilor; indentificarea de oportunitati pentru schimb de cunostinte si impartasirea de practici optime

01.08.2010 - 01.09.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: resolver pentru dispute

Responsabilitati:

Responsabilitati:

- Rezolvarea în timp util a litigiilor clientilor pentru a permite plata catre HP
- Ridicarea vizibilatii asupra sumelor disputate pentru efectuarea analizelor de "root-cause"
- Escalarea cazurilor vechi catre Manager, controler, BU, finanțe.
- Propunerea cazurilor nerezolvate de DRS (> 60 zile) la WO / Accrual -ceea ce se traduce printr-o inversare a veniturilor pentru BU
- Analizarea tendințor impreuna cu partenerii interni utlizarea informatiilor în procesul de gestionare a litigiilor si gasirea celei mai bune solutii.
Experiență de management de proiect
- Participarea la un proiect de talie mondiala la nivelul companiei pentru livrarea unei prezentari a departamentului deCredit & Collection oamenilor de vânzări.
- Seful echipei pentru integrarea tarilor CEE / Mema în instrumentul DRS

01.08.2008 - 01.07.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: colector

Responsabilitati:

Principalele responsabilități:
- Gestionarea unui portofoliu complex de clienti francezi
- Gestionarea sistemelor de colectare specifice FY1 SAP, PO1, Gerp si instrumente de raportare - VCI
- Comunicare cu clientii prin apeluri telefonice, e-mailuri, faxuri, contruirea si mentinerea relațiilor cu partenerii de afaceri
- Identificarea, negocierea si implementarea unor soluții de plată în timp util
- Identificarea clientilor cu un comportament de plata lent și escaladarea, implicarea persoanelor cheie din management pentru a obține platile
- Identificarea si gestionarea disputelor conform procesului de soluționare a litigiilor
- Comunicarea cu partenerii de afaceri (vânzări, Finante, back office) pentru a facilita plata sumelor restante
- Asigurare de mentoring și coaching pentru noii angajați (tutore certificat al deparatementului C & C)

01.09.2007 - 01.08.2008

Departament: publicitate

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati:
- traducere din/in engleza de documente, in special texte juridice, prezentari ale companiei, etc.
- gestionarea apelurilor de la clienti, parteneri de afaceri
- inregistrarea intrare/iesire pentru documentele oficiale din companie

studii

 

Facultati:

2007 - 2009 Masterat: GEOPOLITICA SI RELATII INTERNATIONALE la "Academia de Studii Economice" din Bucuresti.
2003 - 2007 Facultate / Colegiu: GEOGRAFIE-ENGLEZA la "Universitatea Al. I. Cuza" din Iasi.
1999 - 2003 Liceu: ROMANA-FRANCEZA la Colegiul National din Suceava.

Facultati in straiatate

Februarie 2006-Iulie 2006 mobilitate in cadrul programului Socrates la Université Paris 1 Panthéon-Sorbonne, Paris, Franta

Activitati extracurriculare

Octombrie 2007 - obtinerea autorizatiei de traducator autorizat al Ministerului Justitiei pentru limba engleza

Premii

Mai 2003 - Atestat de cunoasterea limbii franceze eliberat de Ambasada Frantei la Bucuresti

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close