Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 17.04.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:02.02.2013

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Dezvoltare continua a gandirii strategice si imbunatatirea abilitatilor de leadership.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Achizitii, Relatii clienti / Call center, MLM / Vanzari directe

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2019 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: online manager

Responsabilitati:

- Coordonarea activitatilor specifice magazinului online
- Colaborare cu departamentele Vanzari, Achizitii, Contabilitate, Depozit, Marketing
-Realizarea de rapoarte zilnice pentru urmarirea cifrelor
-Realizarea de rapoarte zilnice cu privire la disponibilitatea articolelor pe site; activare/dezactivare articole
-Realizarea de rapoarte lunare catre Management
- Coordonarea echipei din subordine ( task-uri, program de lucru etc.)
-Optimizarea site-ului din punct de vedere SEO
- Colaborarea impreuna cu departamentul de marketing la implementarea si promovarea campaniilor online
-Prezentarea bugetului online
-Administrarea contractelor cu firmele de curierat/transport implicate ( rezolvarea reclamatiilor, gestionarea retururilor de marfa , negocierea termenilor contractuali.)

01.09.2013 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef serviciu administrativ

Responsabilitati:

- coordonarea activitatii departamentelor: Birouri, Relatii Clienti, Depozit, Case de marcat
- managementul personalului din subordine (program de lucru, training, atribuire sarcini, coaching, evaluare)
- asigurarea si implementarea job-rotation-ului pentru persoanele din subordine
- stabilirea KPI-urilor pentru personalul intern si asigurarea atingerii acestora
- contractarea si dezvoltarea unor relatii strategice cu furnizorii externi
- coordonarea si derularea activitatii de inventariere periodica (elaborarea si actulizarea manualelor de lucru, efectuarea training-urilor, contabilizarea rezultatelor)
- supervizarea preluarii/receptiei si asigurarea mentenantei flotei auto
- coordonarea informarii clientilor
- managementul comenzilor la furnizor si supervizarea intrarilor de marfa
- elaborarea registrului de casa si verificarea documentelor aferente
- administrarea planificarii concediilor pentru personalul din intreg magazinul
- asigurarea prelucrarii corecte a rapoartelor specifice
- coordonarea diferitelor evenimente specifice
- supervizarea solutionarii eficiente si in conformitate cu legislatia in vigoare a eventualelor reclamatii din partea clientilor si instruirea personalului din subordine in acest sens
- administrarea eficienta si in conformitate cu prevederile legale si procedurile interne a retururilor
- negocierea si derularea de contracte specifice activitatii departamentului (livrare, montaj, etc.)
- administrarea stocurilor
- gestionarea utilizatorilor si alocarea de drepturi specifice in functie de departament
- diferite activitati de suport pentru departamentul de vanzari

01.02.2010 - 01.09.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef birou reclamatii, sef relatii clienti

Responsabilitati:

- managementul reclamatiilor externe si interne
- dezvoltarea si implementarea unor programe inovative, pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite clientilor
- managementul personalului (program de lucru, training, atribuire sarcini, evaluare)
- coordonarea echipelor interne si externe de montaj si livrare
- coordonarea procesului de casare a marfurilor deteriorate
- administrarea si gestionarea flotei auto
- asigurarea aplicarii corecte a procedurilor
- dezvoltarea unor relatii stranse de colaborare cu principalii stakeholderi

01.07.2008 - 01.02.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: cosilier relatii clienti

Responsabilitati:

- inregistrarea, procesarea si solutionarea reclamatiilor externe si interne in termenul legal
- notificarea clientilor
- comunicarea cu furnizorii si follow up permanent
- contabilizarea avizelor de iesire
- arhivarea documentelor
- administrarea si gestionarea flotei auto
- verificarea permanenta a materialelor de promovare curente si inlocuirea acestora dupa expirare
- colaborare permanenta cu furnizorii externi de montaj si livrare

01.10.2006 - 01.07.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: specialist relatii clienti

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati:
- preluarea email-urilor/ apelurilor telefonice de la clientii companiei
- identificarea problemelor cu care se confrunta acestia si identificarea celei mai bune si rapide metode de rezolvare
- inregistrarea interactiunii cu clientul
- atingerea KPI-ilor agreati

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Analiza si solutionare de conflicte la Scoala Nationala de studii politice si administrative din Bucuresti.
2005 - 2008 Facultate / Colegiu: Stiinte politice la Universitatea Dimitrie Cantemir din Bucuresti.
2001 - 2005 Liceu: Stiinte sociale la Colegiul National Mihai Viteazul din Slobozia.

Premii

Certificari
Oct 2018 - Dec 2018: Curs Coaching
Life Coaching& Business Coaching

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close