Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 22.05.1977

Permis conducere:  Cat.A,B, Data obtinerii:01.03.1996

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Sa ajut compania sa ajunga numarul 1 in domeniu!

Salariu: 1.800,00 USD / luna

Beneficii: Asigurare medicala, masina, telefon de serviciu, tichete de masa, bonus anual.

Tip job: Full time

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2004 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: senior analist proiecte

Responsabilitati:

Analizarea cerintelor de proiecte primite din departamentul de Operatiuni cu Clientii.
Analizarea obiectivelor proiectului si urmarirea planului de implementare.
Comunicarea cu departamentele implicate (Operatiuni cu Clientii, IT, Marketing).
Justificarea fondurilor necesare pentru implementarea proiectului.
Comunicarea/negocierea cu vendorii.
Comunicarea statusului proiectului catre mebrii echipei de proiect si catre beneficiari.
Rezolvarea sau escalarea problemelor aparute.
Coordonarea echipei de testare a aplicatiilor folosite in departamentul de Operatiuni cu Clientii (echipa formata din 27 de membri).

Realizari:

- certificarea ISO 9001-2000
- SOX
- implementarea a peste 10 softuri interne companiei sau externe (disponibile clientilor)

15.10.2001 - 01.06.2004

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: sef echipa relatii cu clientii

Responsabilitati:

Oferirea de suport echipei in activitatile de zi cu zi (echipa formata din 20 de membri).
Evaluarea membrilor echipei si oferirea de feedback in vederea oferirii unui nivel inalt de calitate clientilor companiei.
Alocarea eficienta a oamenilor astfel incat timpul de raspuns in apelurile primite de la clienti sa se incadreze in limitele dorite; alocarea eficienta a materialelor utilizate de membrii echipei.
Asigurarea unei bune coopereri si comunicari intre echipele din departament si intre sub-departamente.
Coordonarea si sustinerea (din punctul de vedere al departamentului de Relatii cu Clientii) a proiectelor initiate din departament.
Recrutarea de personal.
Crearea de conturi in aplicatii pentru angajatii din departament.
Participarea la sesiunile de training cu noii angajati.

Realizari:

Obtinerea celui mai bun rezultat din departament la criteriul 'eficienta' in anii 2003 si 2004 (din 20 de echipe).
Obtinerea celui mai bun rezultat din departament la criteriul 'satisfactia clientilor' in trimestrul 4 - 2004.

studii

 

Facultati:

Universitatea Bucuresti, Facultatea de Sociologie, Psihologie si Pedagogie, specializarea Sociologie (1996 - 2000).

Activitati extracurriculare

Experienta in recrutare de personal;
Managementul proiectelor;
Consultanta in vederea reducerii costurilor;
Experienta in managementul de oameni.

Premii

• Project Management Framework – PMI (Project Management Institute – Romania Chapter)
• Project Management – 2 modules of ‘Introductory in Project Management’ and ‘Advanced Project Management’ (tools and procedures)
• Quality Training Program – Educato
• Change Acceptance Program – Educato
• Performance Management (setting objectives for the team and individuals, reviewing performance, role of communication, giving and receiving feedback, motivation, reward and recognition, conducting meetings, planning professional development)
• Employeeship – TMI Romania
• DDI (recruitment and selection)
• Six Thinking Hats (6 ways to approach the problems)
• Motivating People Training Program
• Leader 2000 (a time management, coaching and proactive listening training course)
• IMS – Interpersonal Managing Skills
• CRED Training program (face-to-face or phone communication with customers)
• AECR – Achieving Extraordinary Customer Service Relations
• Be a Double Bagger – TMI Romania (a course about how attitude and behavior bring the best in people)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close