de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 08.10.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.02.2001

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Scopul meu este sa devin un model de urmat din punct de vedere profesional

Salariu: nespecificat

Beneficii: masina, laptop, telefon, diurna si cazare pentru deplasari

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Farmacie

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Sibiu, Timisoara, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2019 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: senior product manager

Responsabilitati:

Dezvoltarea, implementarea şi controlul planurilor de marketing / planurilor pe termen lung pentru produsele relevante, vizând maximizarea cotei de piaţă şi atingerea obiectivelor de vânzări

· Accent pe succesul produselor relevante, gestionând procesul de lansare a produselor prin alocarea eficientă a resurselor, maximizarea ciclurilor de viaţă a produselor, cunoscând modul de identificare şi prioritizare a nevoilor de resurse şi modificare a resurselor dacă este necesar, conform strategiei şi planurilor de afaceri definite

· Asigurarea suportului de marketing în cadrul organizaţiei şi comunicare eficientă cu echipa de vânzări şi consultantul medical corespunzător.

· Asigurarea suportului privind formarea profesională în marketing pentru reprezentanţii medicali, cu privire la produsele relevante

· Calitate de product champion pentru a motiva forţa de vânzări

· Organizarea unor evenimente nationale/locale de marketing pentru produsele relevante, crearea şi menţinerea relaţiilor cu liderii de opinie cheie la nivel naţional.

· Asigurarea obţinerii aprobării externe pentru produsele relevante

· Evaluarea şi raportarea impactului activităţilor de marketing şi investiţiilor şi propunerea unor acţiuni corectoare.

· Asigurarea unei previziuni corecte privind cererea pentru produsele relevante.

· Urmărirea unor sisteme şi proceduri corespunzătoare de cercetare de piaţă pentru a asigura operaţiuni eficiente şi control adecvat

· Colaborare îndeaproape cu Departamentele Medical, Vânzări şi Financiar, cu privire la toate problemele de gestionare a produselor aferente

· Planificarea investiţiilor de marketing la nivel national/local, conform priorităţilor privind produsele, asigurând eficienţa costurilor în orice moment şi un accent deosebit pe cheltuielile de publicitate şi promovare, precum şi alte cheltuieli controlabile, în limitele bugetului agreat

· Asigurarea unei informări adecvate şi sprijin pentru profesioniştii din domeniul medical în ceea ce priveşte utilizarea zilnică a mărcilor noastre şi furnizarea unei expertize privind produsele în cadrul organizaţiei, urmărirea, revizuirea şi punerea în circulaţie a celor mai recente informaţii despre produsele Zentiva şi cele ale competitorilor cu scopul de a maximiza cunoaşterea şi utilizarea produselor, imaginea Zentiva şi competitivitatea pe piaţă.

· Definirea şi continuarea implementării strategiei de direcţionare & segmentare pentru produsele relevante.

01.04.2018 - 28.02.2019

Departament: marketing

Titlu Job: product manager

01.06.2017 - 30.04.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: manager de zona

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- Implementarea strategiilor de marketing si de vanzare ale companiei in teritoriul arondat impreuna cu membrii echipei
- Analiza vanzarilor produselor din portofoliu precum si a competitorilor
- Identificarea directiilor fiecarui produs si analiza indicatorilor de performanta (market share, uplift, growth, etc.)
- Crearea unui plan de actiune bazat pe analiza de vanzari si pe feedback-ul obtinut din teren si setarea obiectivelor si a pasilor pentru atingerea lor
- Defininesc resursele cheie necesare pentru atingerea rezultatelor
- Ma ocup de implementarea planului de actiune definit pentru a atinge obiectivele propuse.
- In fiecare vizita dubla ma ocup de Coaching-ul si training-ul membrilor echipei pentru cresterea competentelor profesionale
- Dezvoltarea pentru fiecare reprezentant medical, in cadrul vizitelor duble, a noi abilitati de vanzare pentru a creste performanta individuala si implicit a echipei.
- Imi aduc suportul pentru membrii echipei in interactiunea cu clientii importanti.
- Motivez constant fiecare membru al echipei cu tehnici specifice bazate pe tipul lor de personalitate si pe nevoile lor.
- Setez indicatori de performanta in activitatea reprezentantilor medicali pe care ii urmaresc in vizitele duble si pe baza carora pot evalua evolutia lor.
- Recrutarea si selectia candidatilor pentru pozitiile vacante

01.08.2016 - 30.06.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: manager de zona

Responsabilitati:

In cadrul acestei companii am fost responsabil de produsul numarul 1 al companiei precum si de dezvoltarea unui produs nou lansat.
De la momentul angajarii mele in Sun Wave am reusit sa ating si sa depasesc targetul de vanzari impreuna cu echipa pe care am coordonat-o. Am reusit deasemenea sa previzionez si sa bugetez vanzarile pentru urmatoarele perioade in fiecare quarter.

Principala resursa pe care am folosit-o pentru a atinge aceste obective de vanzari a fost aceea de dezvoltare a fiecarui membru al echipei (impartita in 5 teritorii) prin training si coaching constant. Ghidarea si motivarea constanta a echipei sunt deasemenea factori cheie in mentinerea entuziasmului si a dorintei de a lucra pentru a atinge obiectivele. Am efectuat vizite duble de mai multe ori pe luna cu fiecare reprezentant medical, in care am invatat si dezvoltat noi tehnici avansate de vanzare si persuasiune.

Deasemenea in aceste vizite duble am observat implementarea strategiei de marketing si am conturat impreuna cu echipa un feedback realist si constructiv pentru departamentul de marketing in vederea imbunatatirii modului in care transmitem mesajele despre produse si companie. Acest mod de lucru pe teren, impreuna cu colegii, ne-a ajutat sa identificam si sa transformam oportunitatile in vanzari.
Estimarea corecta a vanzarilor echipei s-a bazat pe generarea unor solutii adaptate nevoilor clientilor nostri. Clientii din zona alocata i-am organizat intr-o baza de date corecta, completa si actualizata planificand precis activitatatea fiecaruia dintre noi.

Deasemenea am identificat si am corectat slaba performata si punctele slabe ale fiecarui membru al echipei printr-o analiza constanta a activitatii si prin conturarea unui plan de dezvoltare adaptat fiecarui individ. Setarea unor indicatori de performanta (KPI) m-a ajutat sa analizez evolutia fiecarui membru al echipei, sa dezvolt si sa implementez tehnici si strategii pentru imbunatatirea eficientei in vanzari. Am Incercat intotdeauna sa folosesc ce este mai bun din fiecare om si sa subliniez valoarea pe care o aduce in cadrul echipei.

Prin dezvoltarea performatei echipei am reusit sa dezvolt relatii foarte bune cu principalii jucatori in domeniul in care eu si echipa ne-am desfasurat activitatea si sa crestem vanzarile cu 28% in unitati din Aug 2016 pana in Mai 2017.

Cursurile MBA la care particip in momentul de fata m-au motivat sa aplic abilitatile de analiza si planificare pe care le-am dobandit in combinatie cu experienta vasta in vanzari pe care o am pentru a atinge obiectivele de vanzari ale echipei mele.

01.09.2015 - 31.08.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: key account manager

Responsabilitati:

Zona alocata: Bucuresti, Ialomita, Brasov, Covasna
Specialitati vizitate: Cardiologie
Responsabilitati:
- Crearea si mentinerea relatiilor cu medicii importanti precum si cu spitalele si clinicile din teritoriul alocat.
- Dezvoltarea fiecarui medic din teritoriu pentru a creste nivelul de cunostinte despre produsele din portofoliu si nivelul de incredere in produsele prezentate.
- Calcularea bugetului necesar si impartirea lui pe teritoriu in functie de analizele de vanzari si a pietelor
- Evaluarea si analiza regulata a vanzarilor si prognoze reale pentru luna, quarter-ul si anul urmator
- Analiza pietei si a evolutiei principalilor competitori cu conceperea planului de actiune pentru a creste market share-ul si share of voice
- Dezvoltarea planurilor de actiune necesare atingerii rezultatelor
- Dezvoltarea relatiilor durabile cu principalii distribuitori din teritoriu
- Dezvoltarea relatiilor pe termen lung cu principalele farmacii de lant si individuale
- Dezvoltarea de proiecte pentru a creste interesul farmaciilor importante pentru produsele din portofoliu

- Selectarea si pregatirea speaker-ilor evenimentelor din teritoriu
- Coordonarea organizarii meselor rotunde si a simpozioanelor din teritoriuimpreunca cu cei patru reprezentanti medicali responsabili de medicii de familie si internisti pentru a pune in aplicare planul de dezvoltare teritorial (2 Bucuresti si Ialomita, 2 Brasov si Covasna)
-Dezvoltarea si mentinerea liderilor de opinie nationali, regionali si locali pentru sustinerea produselor promovate in fata comunitatilor locale si regionale de medici
- Dezvoltarea si analiza bazei de date pentru optimizarea vizitelor medicale si cresterea productivitatii
- Coordonarea reprezentantilor medicali in optimizarea bazelor de date conform potentialului
- Responsabil de target-ul de vanzari pe termen scurt, mediu si lung - estimarea si realizarea sa in colaborarea cu reprezentatii medicali din teritoriu
- Identificarea site-urilor pentru studiile clinice observationale ale produselor din promovare, identificarea investigatorilor, start-up ul si urmarirea introducerii datelor in sistem, monitorizarea urmaririi pacientilor, si a finalizarii studiului. Reponsabil de respectarea legislatiei si reglementarilor europene legate de studiile clinice

01.04.2010 - 31.08.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant medical specialist / hospital

Responsabilitati:

Zone Alocate:
2010-2014: Sibiu, Valcea, Hunedoara, Alba
Specialitati medicale vizitate:, Reumatologie, Endocrinologie, Ortopedie, BFT, Dermatologie, Chirurgie
Ariile Terapeutice ale produselor din promovare : Osteoporoza, Flebologie
2014-2015 Bucuresti, Teleorman
Specialitati medicale vizitate: Cardiologie, Reumatologie, Endocrinologie, Ortopedie, BFT,
Ariile Terapeutice ale produselor din promovare : Cardiologie, Osteoporoza,
RESPONSABILITATI:
- Vizite reguate la medicii din clinicile si spitalele din zona arondata cu scopul cresterii vanzarilor produselor din portofoliul de promovare prin dezvoltarea fiecarui client.
- Aplicarea tehnicilor de vanzari prin adaptarea la nevoile fiecarui client individual
- Promovarea si intarirea imaginii companiei in fata speciliastilor din domeniul medical
- Crearea si pastrarea unei bune relatii cu distribuitorii pentru a asigura disponibilitatea produselor promovate in toate farmaciile din zona arondata
- Dezvoltarea relatiei cu farmaciile din zona vizitata pentru a crea un cerc prescriptional bazat pe incredere si cunostinte reale despre produsele promvate
- Pregatirea stiintifica a medicilor care conferentiaza in cadrul meselor rotunde si a intalnirilor medicale de amploare care au loc in terioriul alocat cu intarirea mesajelor promotionale si urmarea strategiilor de marketing nationale
- Implementarea strategiilor de marketing pentru produsele promovate
- Sustinerea prezentarilor despre produse in cadrul intalnirilor cu medicii specialisti
- Dezvoltarea si mentinerea liderilor de opinie nationali, regionali si locali pentru sustinerea produselor promovate in fata comunitatilor locale si regionale de medici
- Dezvoltarea si analiza bazei de date pentru optimizarea vizitelor medicale si cresterea productivitatii
- Responsabil de target-ul de vanzari pe termen scurt, mediu si lung - estimarea si realizarea sa in colaborarea cu reprezentatii medicali din teritoriu
- Identificarea site-urilor pentru studiile clinice observationale ale produselor din promovare, identificarea investigatorilor, start-up ul si urmarirea introducerii datelor in sistem, monitorizarea urmaririi pacientilor, si a finalizarii studiului. REponsabil de respectarea legislatiei si reglementarilor europene.

01.04.2008 - 30.04.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant medical

Responsabilitati:

Promovarea imaginii companiei in fata clientilor din domeniul medical
Promovarea produselor companiei
Organizarea de intalniri cu specialistii in domeniu
Implementarea strategiilor de marketing ale companiei
Prezentari ale produselor companiei in cadrul intalnirilor medicale
Zona alocata : Sibiu, Alba
Specilitati medicale vizitate: Medicina de familie, Neurologie
Aria terapeutica a produselor: cardiologie, neurologie, diabetologie

studii

 

Facultati:

2016 - prezent MBA (Master of Business Administration): MBA la Universitatea din Bucuresti din Bucharest. http://www.interculturel.org/?page_id=5799
2001 - 2007 Facultate / Colegiu: Medicina la Facultatea de Medicina "Victor Papilian" din Sibiu. Media absolvire 9.5
1999 - 2001 Liceu: Biologie - Chimie la "Nicolae Grigorescu" din Campina.

Premii

Traininguri
Sep 2016 - Sep 2016: Area Sales Manager EXCELLENCE /Yogish Agarwal
Budgeting, People Managements, Time Management
Aug 2015 - Aug 2015: Speaking in Public

Jan 2015 - Jul 2016: Inteligenta Emotionala

Jan 2015 - Jul 2016: Tehnica de vanzari SPIN

Jan 2015 - Jul 2016: Social Communication Styles - Stiluri comunicare sociala

May 2014 - May 2014: Microsoft Office Excel 2010 Step by Step /Alexandru Aninosanu - Trainer certificat Microsoft

May 2014 - May 2014: Microsoft Office Power Point 2010 Step by Step / Alexandru Aninosanu - Trainer certificat Microsoft
Excel, Power POint
Jan 2014 - Jan 2014: Process Communication Model cu Dragos Bucurenci

May 2013 - May 2013: Asertivitatea in Vanzari / Andy Szekely

Jan 2013 - Jan 2013: Tehnici de persuasiune / Andy Szekely

Apr 2008 - May 2014: Tehnici avansate de vanzare
Sub coordonarea departamentului de Training Servier Pharma pe tot parcursul activitatii in companie.
Premii si Distinctii
Sep 2010: Best Medical Representative

Sep 2009: Best Medical Representative

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close