Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.09.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:31.07.2005

obiectiv

 

Sa lucrez la o companie care pentru angajat inseamna provocare si responsabilitati intr-un mediu de lucru dinamic si deschis, care permite dezvoltare profesionala si evolutie personala.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Productie, Transport / Distributie, Achizitii, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci, Auto / Echipamente, Management

Oras de lucru: Craiova

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2016 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: senior specialist logistics

Responsabilitati:

- asigură planificarea și controlul producției;
- construiește Planificarea materiilor prime și planificarea transportului materialelor (negociază condițiile de transport);
-are grijă de procesele logistice - produsul finit de intrare și ieșire din exterior
- menține comunicarea cu biroul vamal, comisionarii vamali și companiile de expediții pentru a respecta termenii contractuali existenți
- menține relații strânse cu furnizorii
- să genereze și să administreze datele master, înregistrările informative și programele de cumpărare în sistemul SAP și să urmărească termenele limită
- cerințele de ambalare pentru noile start-up-uri sau modificări și introducerea acestor date în sistemul SAP, precum și ajustarea planificării, de exemplu, în cazul modificărilor de capacitate, al relocărilor de producție, în legătură cu începutul și sfârșitul producției seriale.
- asista la punerea în aplicare a măsurilor de realizare a obiectivelor de inventariere, inclusiv crearea de diagrame și rapoarte cu privire la datele de inventar.
- contribuie la dezvoltarea celor mai bune practici ale SOP, STW și EH & S;

- urmează PPM de livrare, luând măsuri corective atunci când este necesar ( rapoarte 8D, A3).


01.12.2011 - 30.04.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: specialist logistica

Responsabilitati:

- responsabil pentru activitatea de distribuție(procesare comenzi,programare livrare- transport, intocmire documente de livrare si documente de transport, emitere facturi),
- stabilirea unei relatii bune cu alte departamente (productie, financiar, calitate),
- comunicarea cu furnizorii de transport de marfă (urmărirea expedierilor și coordonarea problemele de transport cu transportatorii / furnizori și clientii)
- activitati de depozitare (bunuri intrate și livrări directe către clienți);
- verificarea inventarului.



01.08.2011 - 01.11.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: referent statistician

Responsabilitati:

- control inregistrari (stocul fizic este identic cu stocul faptic, documentele de gestiune primara inregistrate corect),
- inventar (participarea activa la comisia de inventar lunare si anuala, reconcilierea cantitativa si calitativa impreuna cu departamentul financiar si Operatiunile din celelalte locatii Ursus Breweries),
- calitate produs (livrarea produsului se face respectand principiul FEFO, calitatea ambalajului verificata periodic),
- disponibilitate stoc (stoc disponibil conform standardelor cantitative),
- informare (rapoarte furnizate atat superiorilor cat si in interiorul departamentului, propuneri de imbunatatire a activitatii departmentului Operatiuni)
- training SAP

01.04.2011 - 01.08.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager centru disributie- temporar

Responsabilitati:

- coordonarea activitatii de transport a centrului;
- asigurarea aplicarii procedurilor de lucru obligatorii;
- dezvoltarea si aplicarea unui sistem de control al operatiunilor necesare desfasurarii activitatii eficiente in centrul de distributie;
- gestionarea bugetului aferent centrului;
- reprezentarea companiei in fata autoritatilor statului;
- coordonarea gestiunii;
- coordonarea activitatii de aprovizionare depozit si livrare-facturare;
- coordonarea echipei din subordine si asigurarea implementarii procedurilor si regulamentelor interne.

01.05.2008 - 01.04.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: referent statistician

Responsabilitati:

- control inregistrari (stocul fizic este identic cu stocul faptic, documentele de gestiune primara inregistrate corect),
- inventar (participarea activa la comisia de inventar lunare si anuala, reconcilierea cantitativa si calitativa impreuna cu departamentul financiar si Operatiunile din celelalte locatii Ursus Breweries),
- calitate produs (livrarea produsului se face respectand principiul FEFO, calitatea ambalajului verificata periodic),
- disponibilitate stoc (stoc disponibil conform standardelor cantitative),
- informare (rapoarte furnizate atat superiorilor cat si in interiorul departamentului, propuneri de imbunatatire a activitatii departmentului Operatiuni)
- training SAP
Elena Dragusin - Manager Depozit Craiova la SC Ursus Breweries SA
- bonuri de masa,
- telefon

01.10.2007 - 01.05.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- intocmirea zilnica a registrului de casa si inregistrarea documentelor justificative in conturi contabile;
- inregistrarea in contabilitate a facturilor primite de la furnizori (verificare si reglare de solduri);
- jurnal de vanzari/cumparari;
- intocmirea zilnica a situatiei cu furnizorii de plata si informarea conducerii privind situatia platilor;
- inregistrarea si gestionarea deconturilor de cheltuieli;
- intocmirea documentatiei bancare aferente platilor (ordine de plata interne/externe, retrageri de numerar, bilete la ordin, etc);
- inregistrarea extraselor bancare;
- mentinerea relatiei cu bancile (solduri zilnice, grafice de rambursare, schimburi valutare) si Administratia Financiara;
- evidenta contractelor cu furnizorii de materiale si servicii, umarirea termenelor de plata, si cu persoanele fizice privind bunurile mobile, imobile, terenuri inchiriate de la acestia;
- mentinerea rapoartelor cu furnizorii si clientii (CNADNR-AG ISPA);
- arhivarea tuturor inregistrarilor privind datele din contabilitate;
- elaborarea diverselor rapoarte si analize pe baza datelor contabile pentru uzul conducerii companiei.

Daniel Popa - Contabil sef
- locuinta de serviciu

01.08.2002 - 01.10.2007

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: operator introducere, prelucrare si validare de date

Responsabilitati:

- emitere de documente fiscale,
- verificarea corectitudine preturi,
- verificare facturi de la clienti,
- asistenta inventariere,
- intocmirea de rapoarte vanzari - dube de livrare,
- rapoarte zonale.
Dragusin Elena - Sef depozit Craiova
Bonuri de masa

01.04.2002 - 01.08.2002

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

- emitere documente fiscale ;
- verificare corectitudine preturi ;
- verificare facturi de la clienti ;
- colectare cash de la distribuitori ;
- asistenta inventariere ;
- intocmirea rapoartelor de vanzari.

Gheorghe Rodica - contabil

studii

 

Facultati:

1997 - 2001 Facultate / Colegiu: Economie Generala la Universitatea din Craiova, Facultatea de Stiinte Economice din Craiova.
1993 - 1997 Liceu: Informatica la Liceul Economic din Craiova.

Premii

Certificari
Sep 1994 - Jun 1997: Atestat: Ajutor analist programator

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close