Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 22.08.1971

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.09.1999

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Practică / Voluntariat, Proiect / Sezonier

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Altele, Publicitate, Educatie / Training / Arte, ONG / Voluntariat, Functii publice, Turism / Hotel staff, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, Constanta

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2014 - 31.08.2015

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: senior consultant

Responsabilitati:

Asistenţă tehnică pentru Autoritatea de Management - Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane AM POSDRU 2007 - 2013 în cadrul contractului de servicii: ”Îmbunătăţirea capacităţii beneficiarilor de a implementa operaţiuni cofinanţate prin axele prioritare 1 - 6 ale POS DRU 2007-2013”
• Sesiuni de instruire pentru experţii organizaţiilor care gestionează proiecte co-finanţate din axele prioritare 1-6 ale POSDRU,
• Sesiuni de suport operaţional (tutorat) acordat la faţa locului pentru gestionarea proiectelor

01.10.2012 - 01.09.2013

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: senior consultant

Responsabilitati:

Activitati specifice consultantei pentru management de proiect. Expert formare, coordonarea componentei de formare.
Organizare și livrarea a 30 de sesiuni de formare/informare, seminarii, târguri de locuri de muncă pentru 720 de participanți Autorități locale în cele 8 regiuni. Formare/calificare pentru 150 de tineri din mediul rural. Acompaniere și angajare a 30% din participanții la formare.

01.02.2012 - 01.09.2013

Departament: relatii publice

Titlu Job: expert relatii publice

Responsabilitati:

- organizarea şi livrarea a 30 de evenimente de formare pentru personalul din unitatile medicale (medici si asistente), aprox. 1200 de participanti

01.10.2011 - 01.09.2012

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: expert cheie formare

Responsabilitati:

Proiectul:“Creşterea gradului de implementare a legislaţiei privind serviciile sociale la nivel local, în contextul procesului de descentralizare», SMIS 10845
- coordonarea componentei de formare şi educaţie la nivel naţional; analiza nevoilor de formare, definirea metodelor şi tehnicilor de formare, pregătirea şi elaborarea materialelor în domeniul serviciilor sociale, ţinând cont de legislaţia existentă la nivel european şi naţional, recrutarea şi pregătirea şi evaluarea a 120 de formatori în vederea dezvoltării unui program complex de formare la nivel naţional;
- organizarea şi livrarea a 400 de evenimente de formare/informare pentru asistenti sociali si personal cu atributii in domeniul social la nivel local în cele 8 regiuni (aprox. 7000 de participanţi)

01.08.2009 - 01.10.2011

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: expert cheie – coordonator componentă formare

Responsabilitati:

Economia Socială - Model inovator pentru promovarea incluziunii active a persoanelor defavorizate, Fondul Social European 2008-2010
- coordonarea componentei de formare şi educaţie la nivel naţional; analiza nevoilor de formare, definirea metodelor şi tehnicilor de formare, pregătirea şi elaborarea materialelor în domeniul economiei sociale, ţinând cont de legislaţia existentă la nivel european şi naţional, recrutarea şi pregătirea şi evaluarea a 32 de formatori în vederea dezvoltării unui program complex de formare la nivel naţional;
- organizarea şi livrarea a 33 de evenimente de formare/informare pentru autorităţi publice, instituţii publice şi ONG la nivel local în cele 8 regiuni (aprox. 350 de participanţi) cu responsabilităţi în domeniul social;
- organizarea şi formarea specialiştilor în vederea dezvoltării unui program de master în 4 universităţi în domeniul economiei sociale, colaborarea cu universităţi Europene.
- Introducerea în COR a ocupaţiei de Antreprenor în Economia Socială;
- Definirea metodelor/tehnicilor de formare, elaborarea materialelor, selecţia şi formarea a 400 de participanţi din rândul grupurilor defavorizate (activitate în desdăşurare)

01.05.2009 - 01.12.2009

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: expert senior non cheie

Responsabilitati:

participare la organizarea şi desfăşurarea a 10 conferinţe regionale şi naţionale de promovarea a incluziunii active a grupurilor vulnerabile destinate specialiştilor din domeniul social, atât din cadrul instituţiilor publice, cât şi din mediul non-guvernamental; elaborarea materialelor şi susţinerea de prezentări în cadrul conferinţelor a Metodei Deschise de Coordonare şi abordarea incluziunii active în legislaţia comunitară, la nivel European

01.01.2008 - 01.06.2009

Departament: management

Titlu Job: inspector regional sef

Responsabilitati:

Coordonare activitate pentru regiunea Nord Vest privind controlul, evaluarea şi consilierea furnizorilor de servicii şi prestaii sociale, publici şi privaţi
. Responsabil de activităţi ce au vizat dezvoltarea organizaţională, management, construcţie instituţională, formare pentru 30 de angajaţi. Implicare în toate etapele activităţii de formare: evaluare competenţe şi nevoia de formare a personalului, concepere module de formare, elaborare şi editare materiale, furnizarea sesiunilor de formare folosind tehnici şi metote specifice pentru a răspunde cât mai bine nevoilor identificate şi evaluarea participanţilor.
Sesiunile de formare au vizat atât dezvoltarea profesională şi personală a angajaţilor cât şi creşterea capacităţii acestora de evaluare /consiliere a activitatăţii furnizorilor privaţi şi publici de servicii sociale, precum şi verificarea legalităţii privind acordarea de prestaţii sociale

01.02.2007 - 01.12.2007

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: expert cheie pe termen lung

Responsabilitati:

oferirea de consultanţă, elaborarea şi editarea de materiale, organizare evenimente de formare în cele 8 regiuni pentru potenţialii promotori de proiecte în domeniul incluziunii (autorităţi locale; instituţii publice; ONG, companii) şi pentru Organismele Intermediare ale AM POSDRU. Sesiunile de formare au vizat lansarea finanţărilor FSE în România, informare privind aplicaţiile dpdv tehnic şi financiar

01.09.2006 - 01.09.2007

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: trainer

01.04.2005 - 01.09.2005

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: expert trainer

Responsabilitati:

Proiect Phare „Camapnie Publică de Informare şi Educare privind drepturile copilului”
Responsabil de elaborare şi editarea materialelor de formare, definirea tehnicilor şi metodelor de formare, organizarea şi susţinere a 20 sesiuni de formare/workshop în 10 judeţe pentru 800 de lucrători sociali şi asistenţi sociali de la nivelul autotităţilor locale şi DGASPC pentru promovarea drepturilor copilului şi a problematicii specifice. Sesiunile de formare au urmărit dezvoltarea capacităţii de înţelegere şi aplicare a prevederilor noii legislaţii din domeniul protecţiei drepturilor copilului ca viziune modernă adaptată cerinţelor legislaţiei Europene şi internaţionale. Tematica abordată: comunicare, utilizarea instrumentelor şi metodelor din asistenţă socială, legislaţie specifică, studii de caz

01.07.2004 - 01.01.2009

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: formator - evaluator de competente

Responsabilitati:

Responsabil de organizarea de sesiuni de formare şi evaluare a competenţelor, incluzând tematica din domeniul organizării activităţilor proprii şi serviciilor sociale din comunitate; cunoaşterea legislaţiei europene în domeniul social, respectarea legislaţiei în vigoare şi promovarea drepturilor beneficiarilor, pentru aproximativ 500 de persoane în ocupaţiile: Manager de proiect, formator, lucrător social.
- Implicare în toate etapele procesului de formare: evaluarea nevoii de formare, evaluare de competenţe, pregătire modulelor de formare, elaborarea şi editarea materialelor, folosind metode şi tehnice specifice de formare pentru a răspunde cât mai bine nevoilor identificate, furnizarea sesiunilor, evaluarea participanţi

01.07.2003 - 01.05.2005

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: trainer/facilitator

Responsabilitati:

- Asistenţă tehnică finanţare proiecte, formare şi facilitare comunitară, campanie publică de conştientizare, dezvoltare comunitară. Responsabil de livrarea a 4 module de instruire pentru 6 comune din judeţul Botoşani; Asistenţă tehnică pentru elaborarea cererii de finanţare
- - Pregătirea instruirii:
o - Evaluarea nevoii de instruire ;
o - Evaluarea situaţiei reale din teren
o - Efectuarea tuturor modificărilor şi adaptărilor cerute de situaţia reală din teren privind tehnicile de formare; Elaborare materiale de formare
- - Activităţi de instruire la nivel de comună:
- Sprijinirea recrutării pretendenţilor pentru înfiinţarea unui comitet de iniţiativă

01.07.2002 - 01.05.2009

Departament: management

Titlu Job: presedinte

Responsabilitati:

Participare la elaborarea statutului profesiei, a codului etic şi a statutului Colegiului Naţional al Asistenţilor Sociali, organizarea primei conferinţe naţionale a asistenţilor sociali, organizarea şi menţinerea constantă a comunicării în reţeaua celor 13 asociaţii membre, iniţiativă legislativă finalizată cu Legea 466/2004 Privind Statutul profesiei de asistent social, înfiinţarea Colegiului Naţional al Asistenţilor Sociali.

01.02.1999 - 01.05.2001

Departament: functii publice

Titlu Job: director

Responsabilitati:

Principalele responsabilităţi au fost legate de managementul instituţiei şi îmbunătăţirea serviciilor.
Realizări: îmbunătăţirea şi dezvoltarea serviciilor oferite, obţinerea de sponsorizări până la 10% din buget implementarea unui nou sistem de finanţare, obţinerea unei finanţări pentru reamenajare şi extindere (52.000 EURO)

01.08.1991 - 01.09.1994

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: facilitator comunitati de romi

Responsabilitati:

Dezvoltare de proiecte destinate integrării populaţiei din comunităţile de rromi, colaborare cu autorităţi şi instituţii cu responsabilităţi relevante pentru domeniu, distribuţie ajutoare materiale, implicare în activităţi ce au vizat: integrarea şcolară, educaţia igienico sanitară, planificare familială, îmbunătăţirea frecvenţei şcolară, contactul cu autorităţile civile şi militare

studii

 

Facultati:

2014 - prezent Masterat: Comunicare si Relatii Publice la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative - SNSPA din Cluj.
1990 - 1994 Facultate / Colegiu: Socio-psihopedagogie la Universitatea Babes Bolyai din Cluj.

Premii

Certificari
Aug 2010 - Jun 2012: NLP MASTER/PRACTITIONER
Formare NLP Practitioner si Master
Jan 2007 - Jan 2011: Certificari ANC
Manager proiect,
Expert Achiziții publice,
Tehnici de audit conform ISO 9001,
Formator/Evaluator competențe profesionale



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close