Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.04.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.11.2004

obiectiv

 

Dezvoltarea unei cariere in domeniu,lucrul intr-o atmosfera competitiva, dorinta de invatare si devoltare profesionala.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Educatie / Training / Arte, Financiar / Contabilitate, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2014 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: service transition lead

Responsabilitati:

Responsabil pentru implementarea schimbarilor in portofoliul de servicii si produse ale organizatiei in mod coerent si sustenabil din punct de vedere operare si gestionarea problemelor aparute de-a lungul intregului lor ciclu de viata.
Responsabilitati principale:
Planifica si coordoneaza activitatile de implementare a modificarilor in portofoliul de servicii si produse ale organizatiei:
Intocmeste planul de proiect dpdv al activitatilor de testare, gestioneaza costurile cu activitatile de testare si coordoneaza activitatea echipei de proiect pe toata perioada activitatilor de testare asociate proiectului.
Stabileste si urmareste intrarile si livrabilele conform metodologiei de acceptanta pentru proiecte informatice.
Executa informari periodice in etapa de acceptanta a produsului catre superiori
Este responsabil de asigurarea nivelului de calitate al livrabilelor pentru proiectele informatice prin urmarirea si controlul criteriilor de acceptanta
Participa la evaluarea si alegerea solutiei IT din punct de vedere al procesului de testare, conform metodologiei si standardelor organizatiei
Controleaza si gestioneaza schimbarile din sistemele informatice pe intreaga lor durata de viata, asigurand in acelasi timp continuitatea serviciilor
Coordoneaza procesul de Problem Management (conform ITIL) pentru a minimiza efectul advers al incidentelor prin urmatoarele activitati:
Prevenirea aparitiei si identificarea cauzei principale a problemelor ridicate in procesul de Incident Management
Alinierea cu activitatile de management al schimbarilor pentru a fixa problemele
Minimizarea impactului incidentelor si a problemelor care nu pot fi prevenite
Revizuirea periodica a problemelor din mediul de productie
Urmarirea inchiderii problemelor si identificarea modificarilor necesare pentru a preveni recurenta incidentelor ce decurg din ele
Este responsabil de gestionarea planului de corectare si prevenire a reaparitiei problemelor si mentinerea la zi a registrului de probleme cunoscute
Coordonarea echipelor de lucru din proiecte informatice

01.06.2014 - 31.12.2014

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: store coordinator

01.02.2014 - 01.06.2014

Departament: management

Titlu Job: team coordinator- experience concept store

Responsabilitati:

- sa construiesc o echipa pentru care satisfactia clientilor, ultimele descoperiri tehnologice sau lansarile de cele mai avansate modele de telefoane, accesorii sau tablete sunt tot atatea oportunitati de invatare si de dezvoltare.
- sa ating impreuna cu echipa obiectivele de satisfacere a cerintelor de business ale clientilor cu profesionalism si printr-o atitudine de vanzari consultativa in scopul de a crea cea mai buna experienta pentru client si de semenea, sa gestionez eficient echipa asignata in scopul maririi si mentinerii bazei de clienti a Vodafone si a cresterii satisfactiei clientilor
- sa reprezint compania in relatiile cu autoritatile locale.
- sa gestionezi relatiile cu clientii critici/ cheie in scopul facilitarii procesului de vanzare, prin oferirea unei experiente consistente si memorabile clientului, bazata pe disponibilitate, solutionarea eficienta a nevoilor clientului si respect;
- sa furnizez feedback managerului direct.
- sa asigur o comunicare eficienta si bunul mers operational intre angajatii magazinului si celelalte magazine/departamente pentru a sustine realizarea obiectivelor magazinului si companiei, atat pe termen scurt cat si lung.
- sa ajut la imbunatatirea in mod continuu a fluxurilor operationale pentru o alocare eficienta a resurselor si satisfacerea maxima a nevoilor clientilor.
- sa conduc eficient echipa spre performanta cu scopul atingerii obiectivelor magazinului.
- abordez vanzarile ca pe o oportunitate de a gasi solutia perfecta pentru fiecare client.
- prezint, vand si cresc valoarea vanzarilor produselor si serviciilor Vodafone catre clientii potentiali si existenti in scopul de a satisface nevoile de comunicare ale acestora.
- monitorizez activitatea competitiei si tendintele pietei in vederea sustinerii cresterii continue a pozitiei Vodafone ca Total Communication Provider.
- sa fiu in permanenta la curent cu informatile sau serviciile business si de date nou aparute si ma asigur ca acestea sunt cunoscute si de restul personalului.
- identific noi oportunitati de business in vederea asigurarii succesului strategiei Enterprise Business Unit.
- particip la procesele de testare de aplicatii, servicii sau terminale, in scopul imbunatatirii calitatii serviciilor furnizate.

01.01.2010 - 01.02.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: business sales advisor

Responsabilitati:

- Identific noi oportunitati de business in vederea asigurarii strategiei Enterprise Business Unit
- Dezvolt relatii cu clientii business cu care interactionez si creez un networking personal.
- Gestionez eficient bazele de clienti business alocate si urmaresc evolutia fiecarui cont in sensul de a propune in permanenta cele mai potrivite solutii de comunicare si cost efficiency.

01.02.2007 - 01.01.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: representative, sales and customer care

Responsabilitati:

-Prezint, vand si cresc valoarea vanzarilor produselor si serviciilor Vodafone catre clientii potentiali si existenti in scopul de a atinge Targetul de vanzari al Magazinului
-Asigur acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date ( verificarea integritatii, completarea contractului, facturarea si completarea certificatului de garantie, completarea contractului de transfer de responsabilitate)
-Mentin imaginea companiei si respect standardele ei,
-Asigur la cerere activitati de inlocuire de SIM, Transfer de Responsabilitate, explicatii si ajustari de factura.
-Raspund pentru incasare, efectuarea corecta a monetarului si predarea banilor, precum si pentru corectitudinea inregistrarilor.
-Raspund de indeplinirea sarcinilor administrative stabilite de comun acord cu managerul.

01.05.2003 - 01.02.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabilitate primara

Responsabilitati:

facturare,evidenta incasari,primirea comenzilor si expedierea marfii catre clienti conform comenzilor si prioritatilor

01.06.2001 - 01.02.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: sef adjunct magazin

Responsabilitati:

-recrutarea personalului
-evidenta furnizori
-efectuare comenzi pt aprovizionare cu marfa
-efectuare plati catre furnizori
-operare in program de gestiune
-evidenta stocuri
-facturare
-completarea documentelor pentru import marfa
-completare NIR,Reg.casa,Reg.vanzari,


Realizari:

Am condus o echipa de 12 oameni.

studii

 

Facultati:

1999 - 2004 Facultate / Colegiu: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Management Financiar Contabil -Spiru Haret din Bucuresti.
1995 - 1999 Liceu: Economie la Grup Scolar Economic Administrativ - Maria Teiuleanu din Pitesti.

Premii

Certificari
Dec 2014: ITIL Foundation

Sep 2012 - Feb 2014: Ucenicie in Management- Vodafone

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close