Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.05.1990

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Altele

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2010 - 01.12.2013

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: slot attendant

Responsabilitati:

- Maintains a constant presence throughout the Casino;
- Walk around the Casino to assist guests and provide general information queries;
- Extend courtesy and helpful gaming information to guests;
- Respond to guests complaints in a considerate, professional and positive manner by showing concern and listening actively;
- Mentain an awareness of the guests to avoid possible security problems;
- Observe players and machine operation for improper use or possible security problems;
- Notifies management and security of suspicious behavior;
- Displaying excellent interpersonal and communication skills;
- Building rapport with our customers to achieve goals;

studii

 

Facultati:

• National College “Gheorghe Vranceanu” Bacau - 2005-2009
• Hypetion University Bucharest – Journalism - 2009-2012

Activitati extracurriculare

- Passionate traveler;
- Friendly and approachable, able to interact with a wide range of personalities;
- Experience on how to deal with various customer requirements such as speed of service, making a quick choice;
- Cultural sensitivity and an ability to build rapport with a diverse workforce in a multicultural environment;
- Patient, keeping calm and focused in emergency situations;
- Fluent in English and Spanish, beginner in French;
- Strong commitment to customer service;
- Ability to work flexible shifts in a fast paced environment;
- Strong capacity to work as part of a team;

Premii

IT Certificate



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close