de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 14.11.1959

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.02.1991

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Doresc sa ma dezvolt profesional intr-un domeniu nou, bazandu-ma pe experienta dobandita ca manager administrativ.

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Achizitii

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2016 - prezent

Departament: transport / distributie

Titlu Job: sofer bussines

01.04.2014 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: liber de contract

01.08.2012 - 30.04.2014

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef birou metodologie si arhiva

Responsabilitati:

- Elaborarea politicilor si procedurilor aferente(Politica de Acizitii, Politica de deplasari in tara si starinatate, Politica de Facility Management) Departamentului Administrativ;
- Monitorizarea si verificarea activitatii de arhivare a documentelor emise de toate departamentele companiei;
- Coordonarea echipei responsabila cu intocmirea si reacutalizarea Nomenclatorului Arhivistic al companiei;
- Coordonarea activitatii personalului cu atributii in gestionarea bunurilor companiei si a depozitului central

01.09.2001 - 18.02.2002

Departament: asigurari

Titlu Job: inspector daune

Responsabilitati:

- Receptionarea si verificarea documentelor in vederea deschiderii dosarului de Dauna Auto
- Realizarea procedurii de constatare de dauna dar si, unde era necesar, procedura reconstatarii
- Colaborarea cu colegii de la departamentul de asigurari pentru a verifica respectarea conditiilor de asigurare la emiterea politei, pe care a fost inregistrata dauna
- Instrumentarea dosarele de dauna, cu respectarea normelor si metodologiilor interne de lucru, completarea si semnarea referatului de plata
- Aprobarea pentru plata despagubiri de daune auto in limita competentelor acordate
- Intocmirea diverselor rapoarte si situatii privind activitatea desfasurata, stadiul dosarelor de dauna instrumentate etc.

01.04.1995 - 31.08.2012

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef serviciu administrativ

Responsabilitati:

- Planificarea si coordonarea activitatilor administrative
- Evaluarea situatiilor financiare, intocmirea bugetului departamentului si planificarea activitatii pentru diferite perioade de timp
- Gestionarea contractelor incheiate cu furnizorii de servicii ( telefonie, utilitati, inchirieri de spatii, firme de rechizite, papetarie, etc)
- Evidenta chiriilor/ spatiilor conform contractelor existente
- Gestionarea parcului auto si a cardurilor de combustibil
- Planificarea, recrutarea, coordonarea şi controlul activităţii personalului administrativ ( paza, curatenie, intretinere, protocol)
- Gestionarea contractelor de leasing aflate in derulare
- Utilizarea, păstrarea şi gestionarea în bune condiţii a documentelor cu regim special (facturi,bonuri, contracte, precontracte, agremente încheiate, bugete)
- Respectă normele privind sănătatea şi securitatea în muncă, prevenirea şi stingerea incendiilor
- Urmarirea si verificarea modului de intocmire a inventarului la sfarsit de an
- Dotarea agentiilor / sediului cu articole de mobilier, firme luminoase si alte echipamente tehnice
- Urmarirea lucrarilor de constructii pentru agentiile nou deschise dar si a acelora care aveau scop modernizarea celor deja existente
- Arhivarea documentelor, expedierea / primirea corepondentei de catre si spre agentii / tara
- Orice alte activitati aparute pe parcurs
- deschidere de agentii
- organizarea/ participarea la diverse licitatii
- proiecte privind securitatea si sanatatea in munca / prevenirea si stingerea incendiilor

01.09.1993 - 30.04.1995

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: responsabil cu emiterea si gestionarea politelor de asigurare

Responsabilitati:

- Gestionarea stocurilor de polite de asigurare ai a documentelor conexe, utilizate in asigurarile de bunuri mobile si imobile;
- Arhivarea politelor si a documentelor conexe dupa incheierea asigurarilor;
- Atributii in achizitia de produse si materiale necesare companiei.

studii

 

Facultati:

2003 - 2007 Facultate / Colegiu: Marketing si Management la Universitatea ARTIFEX din Bucuresti.

Premii

Proiecte
Aug 1995 - Apr 2014: Proiecte
Proiecte pentru deschiderea de noi agentii.
Proiecte pentru licitatii.
Proiecte pentru situatii de urgenta si sanatatea muncii.
Proiect pentru arhivarea electronica a documentelor companiei.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close