Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 29.04.1984

Permis conducere:  Cat.A,B, Data obtinerii:01.09.2003

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

A ballanced mix of coaching and leading with solid technical and analytical skills always ready to jump in and solve complex situations. I am young, strong, ready, willing and able to help you run your business smoother and better than before. I am ready to either help you out of a quick situation or to build a long term business relationship.

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Internet / e-Commerce, Achizitii, IT Software, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 01.09.0000

experienta profesionala

 

01.01.2014 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: solution manager

Responsabilitati:

M-am alaturat Flextronics ca Solution Manager pentru RedPrairie WMS. Domeniul in care activez este Managementul Depozitelorsi Logistica.
- actionez ca interfata intre business si echipa de programatori
- analizez si revizuiesc cerintele de business si le transform in specificatii functionale
- testez si revizuiesc solutia, creez scenarii de test si asigur suport pentru echipa de testare
- propun optimizari de sistem sau de proces

Cu cateva exceptii, lucrez pe taskuri individuale, mai degraba decat pe proiecte end-to-end.

Realizari:

Cele mai relevante solutii pe care le-am propus si implementat:
- o noua logica de alocare a componentelor alternative
- optimizarea alocarii automate a componentelor
- redirectionarea automata a comenzilor pentru care nu exista stoc catre locatii care au stoc disponibil

10.04.2010 - 02.07.2010

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: freelance consultant

Responsabilitati:

M-am alaturat companiei ca si consultant subcontractat. Principalele responsabilitati au fost elaborarea hartii proceselor AS-IS si propunere de imbunatatiri pentru harta proceselor TO-BE.
Principalele activitati au fost:
- colectarea de informatii cu privire la procesele companiei prin interviuri, observatii si chestionare
- centralizarea si structurarea informatiilor colectate si crearea hartii de procese AS-IS
- propuneri de optimizari ale proceselor existente

10.03.2008 - 02.04.2010

Departament: transport / distributie

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

REORGANIZARE DEPOZIT

Scop: Actualizarea masterdata pentru articolele gestionare in depozit(aprox 10.000), optimizarea rutelor interne si ameliorarea calitatii paletilor mixati, scolarizarea echipei de intretinere layout.

Activitati:
- am coordonat activitatea de masurare a articolelor si actualizarea dimensiunilor in sistem
- am pregatit procedurile de intretinere a layoutului si am scolarizat echipa de intretinere


IMPLEMENTARE LES

Scop: Managementul si coordonarea tuturor fazelor implementarii pe partea de iesiri de bunuri (workshop-uri de prezentare a solutiei, pregatirea echipei, teste functionale, training Key-Useri si End-Useri, Go-Live, suport post Go-Live)
Responsabilitati:
- consolidarea echipei de Key-Useri
- Coordonarea testelor functionale
- Optimizarea si adaptarea continua a proceselor de iesiri de bunuri si a proceselor conexe
- Coordonarea primei implementari a Pick-by-Voice din Romania

Realizari:

REORGANIZARE DEPOZIT

- 20% ameliorare a paletilor mixati (mai multe produse pe palet, mai putin spatiu ocupat in camion)
- 15% reduceri in reclamatii cu privire la paleti distrusi din cauza constructiei defectuoase
- 20% crestere a productivitatii pickingului (colectarea marfii din depozit) prin reducerea rutelor interne


IMPLEMENTARE LES

- Am redus costurile implementarii prin adaptarea softului italian de recunoastere a vocii pentru a putea fi folosit de vorbitorii de romana, la o rata de acceptanta de 95% - costuri reduse cu aprox 50.000 de eur si 4-6 luni intarzieri
- Am dezvoltat o aplicatie bazata pe Excel pentru a printa etichete cu cod de bare pentru toate reperele din depozit (10 tipuri de repere, aprox 15.000 de instante) - costuri reduse cu 3.000 - 5.000 eur. si 2-4 saptamani intarzieri
- Am pus bazele unei echipe extraordinare formata din oameni obisnuiti
- Am imbunatatit comunicarea intre departamente si nivelele ierarhice mediind discutiile si promovandu-mi atitudinea pozitiva

15.05.2007 - 15.02.2008

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: senior business analyst

Responsabilitati:

Acitivitatea principala a fost designul si implementarea proceselor de afaceri si IT. Sarcinile au cuprins toate aspectele ce apar in timpul unui proiect: analiza, elaborare proceduri, migrare, training useri, suport Go-Live.

Realizari:

George Guiu - coleg
Catalina Dumitrescu - coleg

01.04.2006 - 01.05.2007

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consultant

Responsabilitati:

Diversificate, in functie de proiecte:
Proiect: Migrare Date SAP:
Scop: Administrarea si coordonarea activitatilor de Go-Live/Cutover
Responsabilitati:
- Coordonarea activitatilor de Go-Live/Cutover, in principiu elaborarea si urmarirea aplicarii procedurilor specifice
- Asistenta in desfasurarea activitatilor de Go-Live
- Raportarea statusului activitatilor catre managementul superior
- Interfata intre client si tertele persoane implicate in activitatile de Go-Live
- Abordarea si escaladarea problemelor aparute

Proiect: Implementare SAP
Scop: Implementarea SAP Baseline, modulele MM, SD, FI, CO, AA
Responsabilitati:
- Prepararea Business Blueprint-urilor
- Efectuarea testelor functionale
- Suport

Proiect: Consolidare situatii financiare
Responsabilitati:
- Asistenta in toate activitatile legate de consolidare

Proiect: Prepararea situatiilor financiare
Responsabilitati:
- Asistenta in toate activitatile legate de intocmirea situatiilor financiare

Realizari:

Am invatat ce inseamna intr-o echipa, ce inseamna un set de sarcini si un deadline, practic, mi-am facut ucenicia.

01.03.2005 - 01.04.2005

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: project

Responsabilitati:

Proiect - implementarea unei aplicatii pentru evidenta contabila a societatii + training pentru utilizatorii viitori

01.10.2003 - 01.04.2006

Departament: altele

Titlu Job: operator pc

studii

 

Facultati:

Academia de Studii Economice Bucuresti
Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune

Facultati in straiatate

TFIN20_2 - Management Accounting - Product Cost Planning
TFIN22_1 - Management Accounting - Cost Object Controlling
Trainingul a fost efectuat la Siemens in New Delhi

Premii

TFIN20_2 - Management Accounting - Product Cost Planning
TFIN22_1 - Management Accounting - Cost Object Controlling
Siemens, New Delhi

Training for BPTAA for SAP Baseline Package
SAP Romania, Bucuresti

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close