Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 20.11.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:27.09.2005

obiectiv

 

PROMOVAREA IN CADRUL UNEI FIRME DE SUCCES.

Salariu: 450,00 USD / luna

Beneficii: BONURI DE MASA, PLATA TRANSPORTULUI, PRIME DE SARBATORI.

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: 01.11.2009

experienta profesionala

 

01.05.2014 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: sourcing analyst

01.02.2012 - 31.05.2014

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: project support

01.08.2010 - 29.02.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: business asisstent

01.08.2009 - 01.11.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: referent contabil

Responsabilitati:

INTOCMIREA SI REGLAREA REGISTRULUI DE CASA;
EVIDENTA PLATILOR SI INCASARILOR;
INTOCMIREA INVENTARULUI;
CORECTAREA SI REFACEREA STOCULUI;
ORGANIZAREA SI INREGISTRAREA INTRARILOR SI IESIRILOR DE MARFA; REVIZUIREA CONTRACTELOR CU CLIENTII FIRMEI;
MENTINEREA SI IMBUNATATIREA RELATIILOR CU AVOCATUL, BANCA SI FURNIZORII FIRMEI;
INTOCMIREA DIVERSELOR SITUATII.

Realizari:

AM REUSIT SA PUN LA PUNCT TOATE PROBLEMELE CONTABILE PE CARE LE AVEA FIRMA.

01.09.2008 - 01.08.2009

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

ASIGURAREA SI IMBUNATATIREA COLABORARII CU FIRMA DE CONTABILITATE, CU MANAGERUL PRINCIPAL DAR SI CU COLEGII ; BUNA RELATIONARE CU BANCA, CU FURNIZORII ROMANI SI EXTERNI DAR SI CU COLABORATORII DIN GERMANIA ; MENTINEREA ZILNICA A EVIDENTEI INCASARILOR SI SOLDURILOR CLIENTILOR ; INTOCMIREA SI PREDAREA REGISTULUI DE CASA ; INTOCMIREA DIVERSELOR SITUATII(LA CERERE SAU NU) ; ASIGURAREA NECESARULUI PENTRU SEDIU ; ALTE ACTIVITATI DE SECRETARIAT.

01.04.2008 - 31.08.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: administrativ/secretariat

Responsabilitati:

-PRIMIREA SI SERVIREA CLIENTILOR;
-ADMINISTRAREA CERERILOR PRIMITE PE MAIL, FAX, SAU DIRECT DE LA CLIENTI; TRIMITERE IN LUCRU A ACESTORA, CORECTAREA SI FINALIZAREA DOCUMENTELOR; REZOLVAREA EVENTUALELOR PROBLEME APARUTE.
-EFECTUAREA PLATILOR CATRE COLABORATORI SAU ALTE PLATI SI ADMINISTRAREA INCASARILOR.
-OPTIMIZAREA EFECTUARII TUTUROR LUCRARILOR.

01.11.2006 - 19.06.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: operator facturare

Responsabilitati:

-DE A ASIGURA INREGISTRAREA SI PRELUCRAREA FACTURILOR;
-INTOCMIREA SI VERIFICAREA FACTURILOR/CHITANTELOR CATRE CLIENTII PERMANENTI/OCAZIONALI;
-INFORMAREA SEFILOR DEP. DE LIPSA PRODUSELOR DIN OFERTA DE PRODUSE/DIN STOC, SAU DE POSIBILELE GRESELI APARUTE IN STOC;
-PREGATIREA DIVERSELOR STATISTICI FINANCIARE/RAPOARTE LA CEREREA SEFILOR IERARHICI;
-INDOSARIEREA FACTURILOR EMISE.

15.08.2005 - 22.05.2006

Departament: import - export

Titlu Job: operator introducere, prelucrare si gestionare date

Responsabilitati:

OPTIMIZAREA LIVRARILOR CATRE CLIENTI (procesarea cat mai rapida a comenzilor pentru clientii din Otopeni sau/si livrarea cat mai rapida la sediul acestora);
MONITORIZAREA SI OPTIMIZAREA LIVARILOR DE MARFA CATRE MAGAZINELE DIN BUCURESTI SI DIN PROVINCIE (deasemenea monitorizarea retururilor de marfa de la aceste magazine);
OPTIMIZAREA LIVRARILOR PENTRU INTERNATIONAL (procesarea cat mai rapida a comenzilor de ultima ora);
MONITORIZAREA STOCULUI DE MARFA.

20.10.2002 - 10.05.2003

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: furnizor informatii

Responsabilitati:

OPTIMIZAREA RELATIILOR CU CLIENTII ( furnizarea de informatii privitoare la produse, servicii, retururi de marfa , etc);
REZOLVAREA PROBLEMELOR LEGATE DE RETURURI DE MARFA;
PREZENTAREA OFERTELOR SAPTAMANALE;

studii

 

Facultati:

UNIVERSITATEA BIOTERRA BUCURESTI
FACULTATEA DE CONTROL SI EXPERTIZA A PRODUSELOR ALIMENTARE
LICENTIAT

Activitati extracurriculare

RESPONSABILITATE SI EFICIENTA IN REZOLVAREA SARCINILOR DE SERVICIU;
DORINTA DE PERFECTIONARE SI PROMOVARE;
ADAPTABILITATE LA MEDIU;
BUNA COMUNICARE.

Premii

"TOTAL SCHOOL" -- CURS DE OPERATOR PC. 2001
"SEQUOIA NATIONAL CORPORATION" -- CURS FOTOMODELE. 2001
"NATURIST MED" -- CURSURI DE REFLEXOTERAPIE, MASAJ SOMATIC, MASAJ TERAPEUTIC. 2008
"ABSOLUTE SCHOOL" -- CURS DE CONTABILITATE FINANCIARA. 2010

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close