Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.02.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:29.02.2008

obiectiv

 

Obtinerea unui loc de munca intr-o companie care sa incurajeze initiativa, sa aprecieze valoarea fiecarui angajat, sa urmareasca dezvoltarea si integrarea tuturor salariatiilor in echipa. Imi doresc ca noul post sa-mi ofere posibilitatea sa aplic cunostintele acumulate in facultate si abilitatile dobandite in cariera profesionala, in beneficiul companiei. In acelasi timp, doresc sa dezvolt, si in viitor, o cariera de succes in Achizitii sau /Marketing si Vanzari.

Salariu: nespecificat

Beneficii: telefon, auto, bonusuri

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Administrativ / Logistica, Achizitii, Import - export, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2016 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: sourcing manager

Responsabilitati:

- Identificarea si contactarea noilor furnizori;
- Mentinerea relatiilor comerciale cu furnizorii actuali;
- Negocierea preturilor si a conditiilor comerciale;
- Pregatirea fisierelor pentru campaniile de marketing;
- Urmarirea derularii campaniilor de marketing ale companiei;
- Efectuarea comenzilor catre furnizori;
- Verificarea documentelor (facturi comerciale, rapoarte logistice);
- Urmarirea livrarilor
- Rezolvarea neconformitatilor aparute in urma receptiei marfurilor;
- Participarea la targurile de specialitate.

01.03.2014 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: international buyer

Responsabilitati:

- Identificarea, evaluarea si contactarea noilor furnizori
- Mentinerea relatiilor comerciale cu furnizorii actuali
- Negocierea preturilor si a conditiilor comerciale
- Pregatirea fisierelor pentru campaniile de marketing
- Urmarirea derularii campaniilor companiei
- Efectuarea comenzilor catre furnizori
- Verificarea documentelor (facturi comerciale, rapoarte logistice)
- Organizarea transportului produselor comandate
- Pregatirea documentelor pentru vama, in cazul produselor importate din tari extra-comunitare;
- Rezolvarea neconformitatilor aparute in urma receptiei marfurilor;
- Monitorizarea competitiei;
- Activitati de cercetare in vederea identificarii celor mai bune produse, din punct de vedere al preturilor, conditiilor de livrare si al calitatii;
- Stabilirea preturilor de vanzare;
- Participarea la targurile de specialitate.

Recomandari: Ioana Ciocarlie, tel: 0724.420.623

01.01.2013 - 01.03.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: consultant back office

Responsabilitati:

Program Part-time.
- Asistenta tehnica (help desk tehnic) pentru clientii Vodafone Italia- proiect principal My Network.
- Contact OutBound in diverse proiecte.
Realiazarea targetului lunar

Recomandari: Bianca Roman. Tel: 0722.780.078
Bonusuri

01.12.2011 - 01.04.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director de vanzari

Responsabilitati:

- Indeplinirea targetelor de vanzare anuale, trimestriale si lunare;
- Stabilirea portofoliului de produse;
- Selectarea furnizorilor, negocierea contractelor si urmarirea derularii acestora;
- Urmarirea stocurilor si forcast pentru produse;
- Pregatirea ofertelor pentru clienti;
- Negocierea contractelor cu clientii, urmarirea desfasurarii acestora si urmarirea incasarilor de la clienti;
- Stabilirea mijloacelor de promovare a produselor si serviciilor societatii;
- Realizarea rapoartelor de venituri/cheltuieli lunare, trimestriale si anuale;
- Marirea portofoliului de clienti;
- Identificarea de noi modalitati de crestere a cifrei de afaceri;
- Formarea si coordonarea echipei;

Recomandari: Alexandra Enuta, tel: 0725.448.771
Telefon mobil, bonus

01.09.2007 - 01.03.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: director de vanzari

Responsabilitati:

- Realizarea planurilor de vanzare anuale, trimestriale si lunare, urmarirea indeplinirii acestora;
- Stabilirea portofoliului de produse a companiei;
- Selectarea furnizorilor, negocierea contractelor cu acestia
- Urmarirea stocurilor si forcast pentru produse;
- Stabilirea ofertelor promotionale pentru diverse categorii de produse;
- Identificarea nevoilor clientiilor, stabilirea ofertelor personalizate si prezentarea acestora clientiilor companiei ;
- Negocierea contractelor cu clientii si urmarirea desfasurarii acestora;
- Stabilirea mijloacelor de promovare a produselor si serviciilor societatii;
- Realizarea Rapoartelor de venituri/cheltuieli lunare, trimestriale si anuale;
- Marirea portofoliului de clienti;
- Cresterea cifrei de afaceri anuala;
- Formarea si coordonarea echipei;
- Incasarea creantelor de la clienti;

Se ofera recomandari la cerere.
Telefon mobil, diverse bonusuri

01.01.2007 - 01.06.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: assistant shop manager

Responsabilitati:

- Efectuarea comenzilor catre furnizori.
- Contabilitate primara (intocmirea documentelor zilnice - borderou de vanzari, monetar, introducerea vanzarilor in programul de vanzari al companiei).
- Realizarea rapoartelor privind activitatea zilnica a magazinului Max Mara;
- Trainning privind modalitatiile de vanzare a angajatelor din subordine;
- Coordonarea si verificarea angajatelor din subordine;
- Receptia marfurilor;
- Inventar sapamanal si lunar;
- Mentinerea relatiilor cu clientele, consiliere privind articolele de imbracaminte Max Mara si Marina Rinaldi;
- Aranjarea magazinului si a vitrinelor.
Am avut in subordine 4 persoane.

Se ofera recomandari la cerere.
Bonus -0,5% din vanzarile totale.

01.08.2005 - 01.12.2006

Departament: achizitii

Titlu Job: coordonator import

Responsabilitati:

- Verificarea si analizarea stocului de marfa;
- Mentinerea contactului permanent cu furnizorii interni si externi;
- Negocierea preturilor si a conditiilor comerciale;
- Plasarea comenzilor de marfa catre furnizorii externi;
- Organizarea transportului intern si extern (aerian, rutier, maritim);
- Tranzitul marfii catre vamile din Bucuresti;
- Mentinerea contactului permanent cu transportatorii;
- Asigurarea marfii;
- Pregatirea documentelor pentru vama;
- Verificarea calculatiei taxelor vamale;
- Rezolvarea neconformitatilor in urma receptiei marfurilor.

- AM DIMINUAT COSTUL DE ACHIZITIE AL PRODUSELOR IMPORTATE CU 20%.
- AM CONDUS O ECHIPA FORMATA DIN 15 PERSOANE.

Recomandari: IULIA BOLDAN - DIRECTOR ADJUNCT - SEF DIRECT
0720.134.876
bonuri de masa, telefon, comision din vanzari, prime

01.04.2004 - 01.07.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: sef departament marketing - vanzari

Responsabilitati:

- Organizarea si coordonarea activitatii punctelor de lucru si a departamentului Call-Center;
- Mentinerea contactului permanent cu mass-media, furnizarea materialelor de teleshopping aferente campaniilor de promovare a produselor companiei;
- Mentinerea contactului permanent cu clientii si cu furnizorii interni;
- Analizarea zilnica, saptamanala, lunara, anuala a vanzarilor si informarea actionarilor si a Directorului General asupra acestor rapoarte;
- Intocmirea ofertelor de preturi, identificarea noilor distribuitori si mentinerea relatiilor cu cei actuali;
- Analiza rentabilitatii canalelor de distributie si a posturilor de televiziune;
- Traducerea si adaptarea spoturilor tv;
- Verificarea instructiunilor de folosire si a certificatelor de garantie;
- Identificarea noilor metode de promovare a produselor companiei;
- Introducerea produselor in Selgros si Carrefour.

- AM CRESCUT VANZARILE CU 40%;
- AM CONDUS O ECHIPA FORMATA DIN 30 DE PERSOANE;
- AM PRIMIT IN SUBORDINE SI ALTE DEPARTAMENTE (EXPEDITII MARFA, GESTIUNE, INTRETINERE SI REPARATII).

Recomandari: IULIA BOLDAN (DIRECTOR ADJUNCT)
Telefon: 0720.134.876

Bonuri de masa, telefon, prime

01.11.2003 - 01.03.2004

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Organizarea mapei zilnice a conducerii;
- Primirea, sortarea si distribuirea corespondentei;
- Operator de telefonie, fax, copiator;
- Arhivarea documentelor;
- Organizarea protocolului;
- Asistarea Directorului General in activitatile zilnice;
- Traducerea documentelor in / din italiana si engleza.
AM IMBUNATATIT COMUNICAREA SI COOPERAREA INTRE DEPARTAMENTELE FIRMEI SI DIRECTORUL GENERAL.

Recomandari: IULIA BOLDAN - Director Adjunct - Sef direct
Bonuri de masa, telefon, prime

21.08.2003 - 10.11.2003

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

ORGANIZAREA MAPEI ZILNICE A CONDUCERII, PRIMIREA, SORTAREA SI DISTRIBUIREA CORESPONDENTEI, PRIMIRE COMENZI DE MARFA DE LA CLIENTI, OPERATOR DE TELEFONIE, FAX, COPIATOR, ARHIVARE, INDOSARIEREA DOCUMENTELOR, ORGANIZAREA PROTOCOLULUI.

01.04.2001 - 01.08.2002

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: sef sala

Responsabilitati:

- Primirea clientilor si asezarea acestora la mese
- Stabilirea necesarului de marfa si realizarea comenzilor catre furnizori
- Organizarea si coordonarea echipei din subordine

studii

 

Facultati:

2002 - 2007 Facultate / Colegiu: Marketing si Afaceri Internationale la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.

Premii

CURS OPERATOR CALCULATOR
CURS DE LIMBA ITALIANA

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

italiană(avansat,avansat,avansat)

engleză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close