Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.07.1981

obiectiv

 

O cariera de succes intr-o companie cu renume in domeniul transporturilor, cu posibilitatea avansarii in functie in urma acumularii de cunostinte si experienta.

Beneficii: Tichete de masa, telefon mobil, servicii medicale private, asigurare viata, prime si bonusari in functie de nivelul de depasire al targhetului, prime Craciun si Paste, al 13-lea salariu.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Transport / Distributie, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Import - export

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

13.10.2008 - prezent

Departament: transport / distributie

Titlu Job: special services coordinator

Responsabilitati:

* oferirea de solutii de transport alternativ pentru transporturi DGR Time Critical si cargo aerian,
* strangerea de oferte de pret de la furnizorii de transporturi aeriene si rutiere in vedere construirii unei cotatii de pret adaptata cerintelor clientului,
* oferirea de cotatii de pret si timpi de tranzit,
* organizarea propriu zisa a transportului si urmarirea lui in timp real din momentul incarcarii pana in momentul livrarii catre client,
* mentinerea legaturii cu partenerii de transport si actualizarea listelor de tarife, in special in segmentul transporturilor aeriene.
* mentinerea legaturii cu toate departamentele implicate in organizarea transporturilor in cauza de la preluarea lor si pana la livrarea catre clientul final.
* mentinerea legaturii cu clientii (interni si externi), atat telefonic cat si prin intermediul Emai-ului si oferirea zilnica de update-uri referitoare la statusul transporturilor,
* expedierea de pre-alerturi catre statiile de destinatie
* implementarea in Romania a unui program web based utilizat pentru eficientizarea comunicarii dintre TNT si furnizorii de transporturi rutiere in vederea obtinerii unei palete mai largi de cotatii si solutii de transport.
* introducerea in sistem a datelor aferente comenzilor incheiate in vederea facturarii de catre departamentul financiar precum si a comenzilor de preluare de la clienti.

01.07.2006 - 13.10.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent serviciul clienti - front line

Responsabilitati:

* preluarea si procesarea comenzilor de la clienti (comenzi de import, export, transport intern),
* gestionarea transporturilor nelivrate,
* oferirea de informatii referitoare la transporturi, tarife standard de reta si procedurile de lucru ale companiei.

06.12.2004 - 01.07.2006

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent serviciu clienti - afiliati

Responsabilitati:

*acordarea de asistenta telefonica societatilor afiliate la sistemul ticketelor de masa si clientilor,
* Raspunderea cu promptitudine la solicitarile si sesizarile acestora,
* Gestionarea, intretinerea si actualizarea bazelor de date,
* Cresterea numarului de societati afiliate,
* Colaborarea cu celelalte departamente ale societatii in vederea atingerii targeturilor trimestriale si anuale stabilite,
* procesare de contracte in baza de date
* Alte activitati specifice

studii

 

Facultati:

2000-2004
Universitatea Romano-Americana , BUCURESTI
Facultatea de Economia turismului Intern si International
Specializare in Economia Turismului Intern si International si in Economia Serviciilor Turstice
Studii finalizate cu obtinarea diplomei de licenta

1996-2000
Liceul teoretic "Grigore Moisil" , BUCURESTI
Sectia "Istorie Filologie"
studii finalizate cu obtinere diplomei de bacalaureat

Activitati extracurriculare

Abilitati:
spirit de echipa, initiativa, capacitate de lucru in conditii de stres, atentie la detalii, orientare catre client.

Alte informatii:
Detinerea unei largi baze de contacte furnizori transport (linii aeriene, forwarderi, transportatori rutieri, time critical, DG packing, linii maritime)

Premii

Februarie 2012 - IATA Cargo Introductory, organizat de IATA Romania.
Iunie 2012 - IATA Dangerous Goods Regulations



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close