Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.08.1976

Permis conducere:  Cat.

obiectiv

 

Sunt o persoana ambitioasa,perseverenta si caut intotdeauna sa imi indeplinesc sarcinile cu succes. Sunt adepta fidela a lucrului in echipa,deoarece rezultatele obtinute sunt extraordinare.

Salariu: 1.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Relatii clienti / Call center, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 10.02.2017

experienta profesionala

 

01.07.2018 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: administrative assistant

01.07.2011 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: specialist financiar&contabilitate

Responsabilitati:

Activitati specifice:
-inregistrare facturi clienti,furnizori;
-estimari;
-inregistrarea in SAP a registrelor de casa,precum si verificarea acestora;
-inregistrarea deconturilor si verificarea amanuntita a documentelor justificative;
-reconcilierea lunara a soldurilor privind toate registrele de casa;
-inregistrarea diferentelor de curs valutar aferenta reg de casa in valuta;
-evidenta si actualizarea lunara a situatiei cu cheluielile/venituri din chirii(terenuri,spatii,chirii nedeductibile);
-analiza conturi si efectuare cliring;
-operarea extraselor bancare in FEBAN(SAP);
-alocarea incasarilor cf componentelor primite de la client;
_introducerea soldurilor bancare in SAP,in vederea prelucrarii;
-importarea fisierului de extrase bancare in Sap in vederea prelucrarii acestora;
-verificarea si reevaluarea soldurilor in valuta;
-verificarea soldurilor bancare si a conturilor intermediare.
-compensari clienti/furnizori;
-rularea unui raport saptamanal pentru extragerea datelor necesare;
-verificarea soldului client/furnizor si transmiterea catre partener propunerea de compensare;
-blocarea/deblocarea facturilor emise de partener dupa caz;
-transmiterea la plata a facturilor emise de partener,care au fost compensate partial;
-efectuarea punctajelor/confirmarilor de sold;
-cliring clienti,furnizori,conturi de carte mare;
-emiterea/actualizarea procedurilor,workflou-rilor/instructiunilor de lucru;
-organizare plati, efectuare compensari, confirmari sold cu case SCHENKER, diverse reglari
-evidenta situatiei a transportatorilor cu regim special
-efectuarea de compensari,pregatirea facturilor pentru plata
-urmarirea inregistrarii facturilor si compensarea/achitarea acestora dupa caz
-reglarea lunara a stocului fizic si scriptic al bonurilor de combustibil
-descarcare din gestiune a acestora in SAP
-descarcare din gestiune in SAP a produselor stocate(NIR)
-evidenta produselor promotionale si urmarire acestora(intrari/iesiri)
-descarcare lunara de gestiune prin bon de consum
-creare machete pentru platile in avans,in general pt toate autoturismele din parcul auto(RCA;CASCO)
-creare machete pentru platile in avans aferente serviciilor de inchiriere.
-remedierea erorilor de bach-uri;
-crearea codurilor pentru furnizorii noi;
_rularea propunerii de plata pentru facturile scadente;
_activitati specifice de casierie;
-verificarea facturilor nonoperatioale in platforma interna WINI si transmiterea acestora pe fluxul de aprobare.

01.02.2008 - 31.05.2009

Departament: marketing

Titlu Job: specialist marketing

Responsabilitati:

Actualizarea portofoliului de clienti;gestionarea abonamentelor efectuate de companie;elaborare chestionare privind satisfactia clientilor.

01.05.2004 - 31.03.2006

Departament: management

Titlu Job: specialist managementul calitatii

Responsabilitati:

Elaborare proceduri cf Standard Iso;modificare/revizuire documente;statistici lunare cf standardelor;intocmire grafice si raportarea lor catre conducere.
Aceasta activitate este extrem de complexa.
Am relatat in mare principalele sarcini.

01.01.2000 - 31.03.2004

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Activitati strict de secretariat:corespondenta,gestionare agend amanageri,diferite situatii statistice,intocmire deconturi,gestionarea apelurilor telefonice si programarea acestora;etc..

studii

 

Facultati:

2001 - 2006 Facultate / Colegiu: Marketing si Comert Exterior la Spiru Haret din Bucuresti. Specializare:Marketing

Premii

Traininguri
Jun 2015 - Jun 2015: MANAGEMENTUL CONFLICTULUI

Mar 2013 - Mar 2013: LUCRUL IN ECHIPA

Jul 2012 - Jul 2012: NEGOCIERE SI ABORDARE TELEFONICA

May 2012 - May 2012: ABC-UL COMUNICARII

Feb 2001 - Apr 2001: Curs initiere PC
Word,Excel
Feb 2000 - Feb 2003: Curs intensiv Lb Engleza
Curs intensiv
Feb 2000 - Aug 2000: Curs intensiv Asistent Manager(6luni)
Activitati specifice secretariat



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close