Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.08.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.11.2004

obiectiv

 

activare intr-o companie care asigura conditii de dezvoltare profesionala, munca alaturi de profesionisti, colaborare pe termen lung.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat

Oras de lucru: Oradea

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2016 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist recrutare

01.04.2014 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: coordonator activitate proiect incluzand si atributii de hr

Responsabilitati:

16.06.2014 – Prezent
Am ocupat functiile precum:
1. Coordonator Activitate Proiect incluzand si atributii de HR
- Activarea în cadrul unui proiect finanțat prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013- Proiect ,,FACTOR - Fii Activ in Orasul tau!’’
- Coordonarea generală a activităţilor si a echipei din subordine, participarea in elaborarea procedurilor de lucru, colaborare cu echipa de management;
- Incheierea acorduri de colaborare și mentinerea relatiilor cu instituții publice, firme, ONG-uri etc;
- Realizarea rapoartelor lunare de activitate, fiselor de pontaj pentru echipa proiectului, elaborarea instrumentelor de lucru- evidente, planificari
- Intocmirea rapoartelor tehnice referitoare la activitatile derulate, pregatirea documentelor pentru rambursarilor depuse in cadrul proiectului;
- Urmarirea graficului cu activitati si programarea acestora- fixarea termenelor pentru sarcini, colaborarea cu managerul de proiect şi cu ceilalţi coordonatori asupra sarcinilor şi indicatorilor de realizat prin proiect;
- Implicarea in activitati de resurse umane - recrutare, selectie, consiliere, mediere pe piata muncii si orientare catre cursuri de formare profesionala pentru beneficiarii proiectului;
- Intocmirea/modificarea fiselor de post pentru angajatii proiectului;
- Participare in activitatea de recrutare a formatorilor care urmeaza sa livreze cursuri de formare profesionala- crearea profilului de candidat, analiza CV-urilor si participare la interviuri;
- Implicarea in organizarea si participarea la evenimente gen burse de locuri de munca, evenimente de promovare;
- Participare in cadrul activitatilor de testare psihologica si generarea profilului de analiza comportamentala;
- Plasarea la locuri de muncă pentru grupul țintă din regiunea Vest;
- Organizarea activitatilor de formare profesionala: colaborare cu formatorii, organizarea grupelor de cursanti;
- Implicarea in alte proiecte si activitati de recrutare derulate in cadrul firmei;
2. Responsabil informare si promovarea regiunea Vest – proiect CEO – Centru de excelenta in ospiltalitate ID proiect POSDRU/135/5.2/S/126580
- Incheierea acorduri de colaborare și mentinerea relatiilor cu instituții publice, firme, ONG-uri etc;
- Realizarea activitatii de recrutare și selecție si consiliere profesionala a grupului tintă în regiunea Vest;
- Participare la activitatea de mediere pe piata muncii pentru grupul țintă din regiunea Vest;
- Deplasarea in judetele din zona de Vest a tarii in vederea promovarii si implementarilor activitatilor din proiect
- Organizarea activitatilor de formare profesionala: selectia cursantilor si organizarea grupelor de curs;
- Participare la sedintele echipei si realizarea minutelor;
- Intocmirea rapoartelor lunare de activitate si a fisei de pontaj, indosarierea documentelor
- Realizarea diferitelor situatii statistice privin managementul grupului tinta

01.03.2012 - 31.05.2014

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: 1. coordonator centru regional oradea incluzand si atributii de hr

Responsabilitati:

Am ocupat functiile precum:
1. Coordonator Centru Regional Oradea incluzand si atributii de HR
- Activarea în cadrul unui proiect finanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane – Proiect ,,Mediul înconjurător o alternativă sustenabilă pentru mediul rural”
- Activarea în cadrul unui proiect finanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - Proiect „Femei 2010”
- Asigurarea unui flux de informații către echipa de managment și celelalte echipe regionale, respectand procedurile de lucru;
- Derularea procesului de selecție și recrutare a echipei de implementare pentru biroul regional Oradea;
- Identificarea metodei optime de recrutare;
- Postarea anunțurilor de angajare pe o serie de portaluri și selectarea CV-urilor, contactarea candidatilor si realizarea interviurilor de angajare, realizarea listei scurte, oferirea de feed-back candidatilor;
- Planificarea activităților din graficul proiectelor, urmărirea stadiului de realizare;
- Inițierea acțiunilor de colaborare cu diverse instituții și organizații, întâlnire cu persoanele de contact pentru identificarea posibilităților de colaborare si incheierea acordurilor de colaborare;
- Participare la evenimente de networking, conferințe și burse ale locurilor de munca în vederea promovării proiectelor și recrutării de beneficiari pentru grupul țintă al proiectului;
- Furnizarea serviciilor de informare, consiliere, plasare la locuri de munca
- Organizarea cursurilor de formare profesională pentru beneficiarii înscriși în proiecte - selectia cursantilor, stabilirea locațiilor si a perioadei de desfășurarea cursurilor, colaborare cu formatorii;
- Realizarea rapoartelor si a fiselor de pontaj pentru echipa de implementare, elaborarea rapoartele specifice cererilor de rambursare;
- Colaborarea cu echipa de management privind utilizarea resurselor materiale și financiare alocate activității eficiente, transmiterea centralizatoarelor cu estimări privind costuri eligibile și deplasări planificate
2. Consultant in cariera profesionala
- Organizarea și susținerea seminariilor de informare și consiliere profesională organizate în cadrul proiectelor;
- Recrutarea, selecția si managementul grupului țintă
- Identificarea locurilor de muncă vacante și relationare cu angajatorii precum si cu AJOFM Bihor în vederea medierii persoanelor din grupul țintă;

01.04.2011 - 31.03.2012

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: psiholog part - time

Responsabilitati:

Activarea în cadrul unui proiect finanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - Proiect,,Măsuri complexe pentru ocupare - Sanse sporite pe piaţa muncii – MOSAIC”.
- Implementarea procedurilor de recrutare și consiliere în vederea facilitării integrării pe piața muncii a șomerilor (șomeri de lungă durată, persoane inactive sau persoane aflate în căutarea unui loc de muncă;
- Implicarea în elaborarea materialelor de lucru din cadrul proiectului;
- Implicarea în organizarea seminariilor și conferințelor pentru promovarea proiectului;
- Distribuirea materialelor publicitare pentru promovarea proiectului;
- Întocmirea rapoartelor și documentelor necesare bunei desfășurări a proiectului;

01.12.2009 - 31.08.2012

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: consilier in cariera

Responsabilitati:

- Activarea în cadrul unui proiect finanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane – Proiect “ȘANSE EGALE pentru integrarea in munca a persoanelor cu dizabilitati intelectuale din Romanial”
- Implementarea procedurilor de recrutare, consiliere și plasare la muncă a beneficiarilor proiectului;
- Contactarea instituțiilor și a angajatorilor din regiunea Nord-Vest a țării în vederea promovării proiectului precum și sensibilizarea acestora cu privire la problematica persoanelor cu dizabilități;
- Colaborarea cu alte organizații pentru cunoașterea pieței muncii la nivel regional și identificarea oportunităților de angajare pentru persoanele cu dizabilități;
- Orientarea persoanelor cu dizabilitati spre diversi angajatori;
- Organizarea împreună cu echipa a diverselor evenimente: târgul locurilor de muncă pentru persoane cu dizabilități, evenimente de recrutare, evenimente de informare și consiliere profesională;

01.10.2008 - 31.10.2009

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: analist recrutare

Responsabilitati:

- Formularea și postarea anunțurilor de angajare pe o serie de portaluri;
- Realizarea selecției de personal pentru diverse poziții vacante;
- Programarea și susținerea interviurilor cu candidații selecționați;
- Prezentarea candidaților angajatorului;
- Organizarea cursurilor de formare profesională în domeniul resurselor umane
- Promovarea serviciilor oferite;
- Menținerea legăturii cu persoanele înscrise în baza de date, activități de follow-up;
- Participare la ședințele de lucru cu echipa;
- Raportarea către AJOFM a persoanelor integrate pe piața muncii;

01.07.2007 - 31.10.2008

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: psiholog

Responsabilitati:

Evaluarea psihologică a copiilor instituționalizați
- Desfășurarea programelor de intervenție, prevenție și dezvoltare în urma identificării nevoilor copiilor;
- Sprijinirea şi orientarea persoanelor instituționalizate pe teme legate de autocunoaştere, dezvoltare personală, comunicare, abilităţi sociale, planificarea carierei, managmentul relaţiilor interpersonale
- Terapie psihomotrică și cognitivă în scopul dobândirii maturității școlare la copii de 7-8 ani
- Stimularea componentelor cognitive, socio-afecive în vederea unei bune adaptări familiale, școlare și sociale a copilului consiliat.

01.08.2004 - 31.07.2007

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: ingrijitor social

Responsabilitati:

- Supravegherea și îngrijirea copiilor
- Prepararea micului dejun și a prânzului pentru întreaga familie
- Organizarea activitățior recreative și educative, însoțire în activități în tabere;

studii

 

Facultati:

2003 - 2007 Facultate / Colegiu: Specializarea Psihologie) la Universitatea din Oradea (Facultatea de Știinte Socio-Umane din Oradea.
1999 - 2003 Liceu: Pedagogie la Liceul Pedagogic ,,Iosif Vulcan’’ din Oradea.

Premii

Voluntariat
Jun 2015 - Jun 2015: Fundatia Comunitara Oradea
Participare in organizarea Swimathon Oradea
Jun 2008 - Jun 2010: Psiholog Centrul comunitar evreiesc JCC - Oradea
Centru de joacă ,,Planeta copiilor,, din cadrul comunității evreiești, Oradea:
- Organizarea și implicarea în activități educative și terapeutice pentru copiii aflați la centru de joacă;
- Organizarea programului de desfășurare a activităților pentru întreaga săptămână, verificarea acestuia cu celelalte persoane implicate în activitatea cu copiii
Certificari
May 2013 - Sep 2013: Adaptabilitatea angajaților, succesul angajatorilor
Curs “Managementul schimbării și tranziției.”
Curs „Comunicare”.
Curs „Managementul stresului.”
Curs „Eficientizarea muncii.”
Curs „Valoarea totală a recompenselor. Motivarea financiară și non-financiară.”
SC Active Job Consulting SRL
Oct 2010: Formator
Modalități de pregătire a formării.
- Realizarea activității de formare.
- Aplicarea metodelor și tehnicilor de instruire.
- Evaluarea participanților.
May 2009 - Jun 2009: Manager Resurse Umane
Consilierea celorlalți manageri în probleme de Resurse Umane.
- Coordonarea și organizarea activităților de Resurse Umane.
- Coordonarea elaborării politicilor și programelor de Resurse Umane.
- Coordonarea personalului din departamentul de Resurse Umane.
Mar 2009 - Apr 2009: Inspector Resurse Umane
- Recrutare și selecție personal
- Legislație și salarizare

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close