Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 13.01.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:31.10.2013

obiectiv

 

Posibilitatea de a lucra într-o echipă dinamică,serioasă,receptivă la nou, mediu organizaţional stabil, posibilitaţi de promovare şi afirmare, cultură organizaţională bazată pe respect, încredere şi obţinerea unui post într-o companie aflată în dezvoltare, unde să îmi pot folosi calitaţile pentru a contribuii la creşterea companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Marketing, Altele, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Achizitii, Alimentatie / HoReCa, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2015 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

Organizarea procesului de recrutare conform profilelor stabilite de directorii sediului regional şi participarea la evenimentele de carieră, atunci când este cazul;
Primirea centralizată şi prelucrarea candidaturilor pentru sediul regional;
Sortarea prealabilă a aplicaţiilor conform profilelor cerute;
Întocmirea contractelor de muncă şi verificarea transmiterii complete şi corecte a documentelor de personal către Departamentul Resurse Umane din Sediul Central;
Verificarea anexelor la contractele de muncă;
Asigurarea conţinutului şi aspectului unitar al formularelor;
Redactarea recomandărilor;
Documentaţie scrisă pentru măsurile disciplinare, în acord cu Şeful Departamentului de Dreptul Muncii
Controlul deconturilor a angajaţilor care aparţin de sediul regional;
Verificarea calitaţii şi a caracterului complet al listelor de înregistrare a timpului de lucru, administrarea, corectarea şi controlul lor;
Raportarea şi transferarea informaţiilor şi documentelor de personal relevante pentru salarizarea la departamentele implicate în proces;
Primirea , împartirea şi transmiterea rapoartelor de personal şi a altor documente de personal;
Administrarea cardurilor de acces în conformitate cu procedurile interne în vigoare;
Aplicarea şi verificarea aplicării în sediul regional aferent a tuturor procedurilor / directivelor de resurse umane.

01.05.2012 - 30.09.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: adjunct sef magazin

Responsabilitati:

Respectarea principiilor 4 + 1(amabilitate, curătenie ,principiul 1+ 2 la case,disponibilitate marfă,productivitate);
Realizarea comenzilor la timp,completă şi în funcţie de cerinţa, a tuturor articolelor listate în sortiment,utilizând mijloace ajutătoare (liste de comandă);
Utilizarea şi întreţinerea sistemului de comandă HOMI;
Realizarea modificărilor de preţ şi contorizarea pierderilor conform procedurii interne;
Efectuarea controlului de calitate precum şi controlul de rotire a mărfii;
Punerea în practică a principiilor de amplasare a mărfurilor şi a dispoziţiilor din informari primite zilnic;
Receptionare a mărfii trimisă de depozit ,furnizori externi şi din transferuri,atât cantitativ cât şi calitativ;
Verificarea aşezarii mărfii la raft şi în depozit ,etichetarea mărfii,verificarea termenelor de valabilitate şi retragerea de la comercializare a produselor cu termen de valabilitate depăşit şi aplicarea reducerilor;
Verificarea şi asigurarea respectării de livrare pe timp de noapte;
Respectarea normelor interne privind gestionarea banilor şi a valorilor;
Intervine atunci cănd este solicitat de Vânzători pentru rezolvarea problemelor clienţilor;
Respectarea strictă a reglementărilor interne privind corecţiile de stoc / inventar;
Asigurarea siguranţei biroului şi a seifului cu valori;
Păstrarea cheiei storno şi neînstrăinarea acesteia;
Efectuarea de promoţii şi aplicarea procedurilor;
Respectarea principiilor firmei,conducerii şi de comportament;
Şcolarizarea noilor angajaţi şi îndrumarea acestora către principiile şi obiectivele firmei;
Planificarea cifrei de afaceri şi a productivitaţii şi îndeplinirea / atingerea rezultatelor care au fost solicitate cu privire la eficienţă,costurile de personal ,rezultatul inventarului,diferenţa de inventar,pierderi;
Respectarea şi punerea în practică a termenelor şi instrucţiunilor primite de către superior sau informaţie de centru (nota zilnică);
Punerea în practică a conceptului HACCP;
Managementul sortării deşeurilor;
Respectarea Regulamentului intern şi Protecţia datelor;
Verificarea echipamentelor tehnice şi menţinerea acestora în stare de funcţionare;
Coordonarea şi motivarea angajaţilor;
Urmărirea permanentă şi verificarea sarcinilor angajaţilor;
Efectuarea planului de lucru în conformitate cu prevederile legale;
Întocmirea de PSI şi SSM;
Pontarea corectă şi integrală a timpilor de lucru a tuturor angajaţilor ;
Înregistrarea timpilor de lucru şi de transmiterea corectă a acestora ;
Efectuarea de contracte individuale de muncă;
Participarea la interviuri,;
Efectuarea de cereri de concediu;
Participarea la discuţii cu privire la evaluarea performanţelor angajaţilor;
Atribuţii menite să ajute noii angajaţi/ trainer.

01.01.2011 - 31.03.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: director magazin

Responsabilitati:

Cunoaşterea şi respectarea prevederilor procedurilor interne;
Întocmirea comenzilor de aprovizionare,preluarea mărfii de la furnizor în conformitate cu documentele de provenienţa,întocmind recepţia produselor conform procedurilor interne;
Efectuarea de avize,retururi către furnizor,facturi pentru clienţi,retururi la bon fiscal;
Verificarea şi aprobarea notelor de recepţie;
Organizarea activitaţii personalului din magazin;
Efectuarea programului în ture ,cât şi transmiterea pontajului la Departamentul Contabilitate;
Organizarea şi asistarea la inventarele săptămânale şi anuale, cât şi la întocmirea situaţiilor finale;
Verificarea stării de curăţenie în magazin;
Promovarea imaginii companiei prin atitudine,cunoştinţe ,orintare către client;
Aplicarea NPM şi PSI;
Promptitudinea rezolvării solicitărilor clienţilor;
Avansarea în grad ,în funcţia de Director magazin;
0724 205 859 VLASE MARIAN -BACKUP
Bonuri de masă;
Plata orelor suplimentare;
Plata deschiderilor de magazin.

01.06.2010 - 31.01.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent magazin

Responsabilitati:

Vânzarea propriu zisă a produselor;
Efectuarea deschiderii de zi şi a închiderii de zi;
Efectuarea de avize ,retururi către furnizori, facturi pentru clienţi,retururi la bon fiscal;
Relaţionam cu clienţii;
Promovarea produselor;
Curăţenie la locul de muncă .

01.02.2009 - 30.06.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

Realizam deschiderea/închiderea de zi;
Întocmeam comenzi de aprovizionare şi plata furnizorilor;
Etichetarea zilnică produsele expuse;
Controlarea calitaţii , aspectului şi termenul de valabilitate al produselor expuse;
Consilierea clienţilor cu privire la produsele aflate la vânzare;
Activiatate la casa de marcat: încasari cash, cu card sau cu alte modalitaţi de plată;
Mă asiguram de curăţenie la locul de muncă;
Receptionarea mărfii direct de la furnizor în baza facturilor;
Realizarea inventarelor lunare ;
Atragerea de clientelă.

01.09.2008 - 28.02.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: casiera

Responsabilitati:

Realizam deschiderea/închiderea de zi;
Realizam încasari cash ,cu card ,bonuri cadou şi prin Credit Cetelem;
Realizam cereri de garanţie a electrocasnicelor;
Efectuam registru de casa, monetare,dispoziţii de plată,facturi, chitanţe;
Am participat la deschiderea magazinului FLANCO din Galeria Comercială Cora Pantelimon.
CAZACIUC BOGDAN - 0723 308 943
Bonuri de masă
Atingerea targetului

studii

 

Facultati:

2014 - 2017 Facultate: Administrarea Afacerii la Universitatea Nicolae Titulescu din Bucuresti. Licenţiat în Stiinţe economice, domeniul Administrarea afacerilor
2004 - 2008 Liceu: Tehnician in turism la Colegiul Economic din BUZĂU.

Premii

Certificari
May 2016 - May 2016: Ascendis @ Cursuri / Conferinte, București, România perioada Mai 2016 Recrutare și selecţie personal
Participare la programul Recrutare şi Selecţie organizat de Ascendis



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close