Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.02.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:16.11.2004

obiectiv

 

Sunt o persoana motivata si dedicata, cu aptitudini solide si expertiza functionala relevanta in domeniul salarizarii si al administrarii resurselor umane. Imi place sa lucrez in Resurse Umane, deoarece imi da un sentiment de utilitate si oportunitatea de a evolua atat in plan personal, cat si profesional. Prin participarea la diferite proiecte am asimilat cunostinte solide de legislatia muncii si am dobandit experienta in domeniul salarizarii. De asemenea, pe parcursul activitatii profesionale am dezvoltat abilitati de comunicare, de a gestiona simultan mai multe sarcini si de a lucra cu termene limita. Am o atitudine pozitiva si proactiva, cu bune abilitati de lucru in echipa, organizata, cu o mare atentie la detalii. Consider ca pot fi un partener de incredere al companiei in procesul resurselor umane.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2017 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

• Pregatirea in timp util si in conformitate cu prevederile legislative a documentelor necesare administrarii de personal si salarizarii;
• Actualizarea bazei de date a angajatilor prin operarea datelor personale, intrari, iesiri, modificari salariale, etc. (Charisma);
• Inregistrarea corecta si la timp a tuturor modificarilor in REVISAL;
• Planificarea verificarii medicale prealabile angajarii si coordonarea examenului medical anual pentru toti angajatii si mentinerea relatiei cu furnizorul de medicina muncii;
• Organizarea instruirilor periodice de securitate si sanatate in munca si mentinerea relatiei cu furnizorul de protectia muncii;
• Colectarea, centralizarea si verificarea informatiilor necesare salarizarii (pontaje, concedii medicale si de odihna, modificari salariale, bonusuri, tichete de masa etc.);
• Efectuarea calculului salarial;
• Preagatirea dosarului pentru recuperarea indemnizatiilor pentru concedii medicale suportate din bugetul FNUASS;
• Implementarea prevederilor GDPR si monitorizarea respectarii regulamentului;
• Pregatirea rapoartelor specifice cerute de lege si/sau în scopuri interne;
• Implicare in crearea, imbunatatirea si implementarea politicilor si procedurilor de resurse umane;
• Asigurarea unei relatii eficiente si consistente cu autoritatile specifice - Institutul National de Statistica, Inspectoratul Teritorial de Munca, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate etc.
• Monitorizarea modificarilor legislative si analizarea impactului asupra angajatilor si a companiei.

01.05.2008 - 31.10.2017

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

• Verificarea si inregistrarea datelor necesare salarizarii (pontaje, concedii medicale, concedii de odihna, absente nemotivate, ore suplimentare, prime, comisioane etc.);
• Inregistrarea, calculul si acordarea salariilor, indemnizatiilor, altor drepturi de natura salariala, precum si a contributiilor si impozitelor aferente;
• Intocmirea si verificarea statelor de plata si a fluturasilor de salarii;
• Gestionarea relatiei cu banca privind viramentul salariilor;
• Generarea si verificarea centralizatorului de taxe sociale angajat/angajator;
• Intocmirea si depunerea declaratiei unice D112 privind contributiile sociale;
• Completarea formularelor statistice lunare, trimestriale, anuale solicitate de catre Institutul National de Statistica;
• Intocmirea si gestionarea raportarii situatiei locurilor vacante catre AJOFM;
• Gestionarea popririlor (adrese, calcul, inregistrare in baza de date);
• Completarea si transmiterea corecta si la timp a REVISAL-ului;
• Administrarea procesului de angajare, de modificare a clauzelor contractuale si de incetare a raporturilor de munca conform procedurii de angajare a companiei si a legislatiei in vigoare;
• Mentinerea si reactualizarea aplicatiei informatice utilizate (Charisma);
• Actualizarea fiselor de post si crearea celor pentru pozitiile noi;
• Eliberarea informatiilor si a documentelor care atesta calitatea de salariat a solicitantilor;
• Gestionarea abaterilor disciplinare si asigurarea documentatiei aferente conform legislatiei in vigoare;
• Gestionarea relatiei cu autoritatile statului, precum si cu furnizorii de medicina muncii si protectia muncii.

01.05.2007 - 31.05.2008

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

• Organizarea si derularea operatiunilor de administrare a resurselor umane, intocmind si gestionand dosarele salariatilor in toate etapele perioadei de angajare - incadrare, promovare, transfer, incetare (actele necesare la angajare, contractul individual de munca, actele aditionale, deciziile, notele de lichidare etc.);
• Pastrarea si completarea carnetelor de munca ale angajatilor in conformitate cu legislatia in vigoare;
• Intocmirea si vizarea la ITM Bucuresti in termenele prevazute de legislatia in vigoare a documentelor ce atesta angajarea, schimbarea statulului angajatului, incetarii activitatii etc.;
• Gestionarea contractelor de drepturi de autor;
• Completarea si transmiterea REVISAL;
• Gestionarea bazei de date a angajatilor (Charisma) si operarea modificarilor;
• Intocmirea si verificarea pontajelor salariatilor, evidenta concediilor efectuate;
• Intocmirea raportarilor lunare cu privire la plata salariilor;
• Desfasurarea activitatilor legate de procesul de recrutare si selectie la nivelul companiei, inclusiv integrarea noilor angajati;
• Gestionarea fiselor de post prin actualizarea celor deja existente si intocmirea celor necesare pentru pozitiile noi;
• Intocmirea diferitelor tipuri de adeverinte, solicitate de catre salariati, avand raspunderea confirmarii lor;
• Crearea si implemetarea Regulamentului Intern si a procedurilor de resurse umane;
• Elaborarea organigramelor si statelor de functii;
• Mentinerea legaturii cu autoritatile statului si furnizorii de medicina muncii.

01.06.2001 - 31.05.2007

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: referent resurse umane

Responsabilitati:

• Acoperirea tuturor etapelor procesului de recrutare: redactarea si intocmirea anuntului de recrutare, screening CV-uri, contactarea candidatilor selectati, organizarea si sustinerea interviurilor preliminare;
• Pregatirea dosarelor noilor angajati;
• Vizarea documentelor la ITM;
• Planificarea si coordonarea procesului de integrare pentru noii angajati;
• Identificarea nevoii de personal;
• Intocmirea pontajelor lunare ale angajatilor, evidenta concediilor de odihna si a certificatelor medicale;
• Distribuirea tichetelor de masa si a fluturasilor catre angajati.
• Urmarirea evolutiei noilor angajati, din punct de vedere al performantelor profesionale si adaptarea lor la nevoile companiei.

01.04.1999 - 30.06.2001

Departament: altele

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

• Preluare, prelucrare si transmitere de date pe suport multimedia;
• Traduceri;
• Mentinerea legaturii cu echipele tehnice din Romania si Franta.

studii

 

Facultati:

1998 - 2002 Facultate: Psihologie la Universitatea "Titu Maiorescu" din Bucuresti.

Activitati extracurriculare

Abilitati de comunicare interpersonala, capacitatea de a-mi stabili prioritatile si de a-mi organiza munca intr-un mod eficient,spirit de analiza si sinteza, capaciate de coordonare, spirit de echipa, rezistenta la efort intelectual, rapiditate in dactilografierea si editarea de text.

Premii

Calificari
Jun 2018: Data Protection Officer

Dec 2008: Inspector Salarizare

Jun 2006: Inspector Resurse Umane

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close