Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.08.1982

obiectiv

 

O continua perfectionare a aptitudinilor si a cunostiintelor mele in domeniul Resurselor Umane, in cadrul unei firme de succes.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

02.11.2011 - 26.05.2012

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

- Dezvoltarea si executarea planurilor de recrutare;
- Colaborarea cu managerii de departamente pentru stabilirea nevoilor de recrutare;
- Gestionarea si actualizarea bazei de date pentru CV-uri;
- Actualizarea fiselor de post ori de cate ori este nevoie;
- Organizeaza si realizeaza interviurile preliminare pentru selectie;
- Postarea anunturilor de recrutare pe site-urle de specialitate;
- Actualizarea permanenta Raportului de Recrutare;
- Intocmirea Contractelor de Munca, Actelor Aditionale, Deciziilor de incetare si inregistrarea lor in Revisal;
- Asistarea angajatilor in cadrul procesului de incetare a Contractului;
- Intocmirea diverselor adeverinte pentru angajati;
- Cunoasterea si respectarea intocmai a legislatiei in domeniul relatiilor de munca si mentinerea in permanenta la curent cu noutatile aparute in acest domeniu;
- Managementul dosarelor de personal;
- Crearea, intretinerea si actualizarea bazei de date a angajatilor.

28.06.2010 - 01.11.2011

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: referent resurse umane

Responsabilitati:

Responsabilitatile mele sunt:
-intocmirea contractelor de munca, actelor aditionale, deciziilor de desfacere a CIM si inregistrarea acestora in REVISAL
-pogramarea viitorilor angajati la PM-PSI si Medicina Muncii
-intocmirea si gestionarea dosarelor de personal
-intocmirea de adeverinte de salariat
-pregatirea situatiilor lunare pentru salarizare (pontaje, modificari salariale, evidenta angajati intrari-iesiri, bonusuri, concedii medicale, valoare tichete de masa)
-ocazional participarea activa la recrutarea de personal

Realizari:

De la 01.07.2010 cand s-a trecut de la munca prin agentii de munca temporara la munca pe Sykes si pana in prezent, eu singura m-am ocupat de toate documentele ce tin de administrarea personalului: contracte de munca, acte aditionale, decizii de desfacere, operarea in REVISAL, intocmirea si gestionarea dosarelor de personal, etc pentru toti cei peste 400 de angajati.

23.03.2009 - 24.06.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: asistent comercial

Responsabilitati:

Responsabilitatile mele sunt: evidenta contabilitate primara; corespondenta mail cu strainatatea; evidenta inventar/stocuri; evidenta vanzari; emitere comenzi; monitorizarea procesului de livrare a produselor; tehnoredactare documente; facturare (WinMentor)
Resurse umane: intocmirea dosarelor de personal, eliberare adeverinte, predarea declaratiilor la ITM, CAS, Somaj

02.02.2007 - 31.01.2009

Departament: asigurari

Titlu Job: referent asistenta front-office

Responsabilitati:

Intocmirea dosarelor de clienti, listarea zilnica a tranzactiilor clientilor pentru ASIFI din centrala.
Arhivarea si verificarea documentelor aferente tranzactiilor clientilor permanenti primite lunar de la ASIF/ADEL
Transmiterea lunara spre Compartimentul de Control Intern situatia lunara cuprinzand si eventualele observatii cu privire la modalitatea de completare a documentelor prevazute de legislatia in vigoare

Realizari:

nu am realizari semnificative

01.03.2006 - 01.02.2007

Departament: asigurari

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Asigurarea protocolului, primirea, trimiterea si distribuirea corespondentei, relatii cu publicul, asigurarea si intocmirea necesarului saptamanal, redactarea documentelor si a mail-urilor de raspuns.
Asistarea directorului general in alcatuirea agendei zilnice.
Medierea intre diverse deparmente.
Intocmirea registrului de casa proprie.

Realizari:

nu am realizari semnificative

03.10.2005 - 03.03.2006

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: referent organizare

Responsabilitati:

responsabilitatile mele erau intocmirea statelor de plata si a contractelor tuturor colaboratorilor Filarmonicii
asigurarea transportului si a cazarii diferitilor invitati ai institutiei
asigurarea in bune conditii a diferitelor evenimente orgnizate de Filarmonica
stabilirea datei, orei si a locului unde se desfasoara un anumit eveniment
Achizitii publice pentru institutie, cerere de oferte conform legii, pregatirea documentatiei si negocierea cu furnizorii.

studii

 

Facultati:

2001-2005 Universitatea Babes-Bolyai/ Facultatea de Stiinte Politice si Administrative/ Sectia Comunicare si Relatii Publice

Activitati extracurriculare

August-Septembrie 2004 - Practica in cadrul Agentiei de Publicitate Alto Advertising
Martie 2004 - Practica la Muzeul National de Istorie a Transilvaniei in cadrul departamentului de Relatii Publice
Decmbrie 2003 - Operator de interviuri pentru Metro Media Transilvania, Studiu cu privire la structurile de conducere ale IMM-urilor
Octombrie 2003 - Operator de interviuri pentru Metro Media Transilvania, Studiu cu privire la Popularitatea noii Constitutii in randul populatiei

Premii

Atestat profesional de Inspector Resurse Umane

Certificate in Advanced English- Cambridge University

Curs de "Agent de Servicii de Investitii Financiare" organizat de Insitutul financiar Millenium

Atestat profesional in meseria de "Programator-ajutor operator tehnica de calcul"

Exchange Program Babes-Bolyai University RO/Ede Christian University NL: "To a Europe of Values: Transparency in Public Communication"

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

germană(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close