Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.04.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.11.2007

obiectiv

 

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Administrativ / Logistica, Achizitii

Oras de lucru: Brasov, Sibiu

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2019 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

01.03.2018 - 31.03.2019

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

Întocmirea documentelor de munca (contract individual, fisa de post, anexe, acte adiționale, adeverinte); dar și întocmirea documentelor de lichidare;
Programarea pentru efectuarea analizelor de medicina muncii la angajare;
Oferirea trainingului introductiv pentru noii angajați;
Planificarea/organizarea controlului medical periodic;
Planificarea si organizarea intructajelor introductiv-generale si periodice in ceea ce priveste protectia muncii (SSM, PSI);
Organizarea și menținerea dosarului de personal actualizat;
Efectuarea raportărilor priodice către instituții publice / private ( AJOFM, ITM, furnizori asigurări medicale sănătate privați);
Raportări Revisal;
Comunicarea cu furnizorii (beneficii pentru angajati);
Organizarea agentiei dpdv administrativ;
Organizarea evenimentelor interne pentru angajati;

01.06.2016 - 30.11.2017

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

Identificarea pozitiilor vacante si a profilelor potrivite pentru ocuparea lor, crearea, postarea, verificarea anunturilor de recrutare, cv screening, phone screening, on site interview, selectarea candidatilor, ofertare, intocmirea documentelor de angajare, actelor aditionale, documentelor de incetare, organizarea cercetarilor disciplinare, completarea adeverintelor necesare angajatilor, intocmirea pontajelor, inregistrarea concediilor medicale, raportarea in Revisal, intcmirea rapoartelor lunare, KPI, rectificarea regulamentului de ordine interioara, completarea/revizuirea CCM, comunicarea cu ITM, agentii de recrutare, participarea la evenimente de promovare, samd.

01.07.2014 - 30.06.2016

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: referent resurse umane

Responsabilitati:

- Intocmirea contractelor de munca si a documentelor aferente acestora;
- Intocmirea adeverintelor pentru angajati;
- Relatia cu salariatii si clientii companiei, in chestiuni legate de sfera de atributii;
- Realizarea procesului de recrutare (crearea si postarea anunturilor, screening CV, analiza CV, interviu telefonic, interviu fata in fata, oferirea feedbackului candidatilor)
- Intocmirea si transmiterea de rapoarte specifice catre conducerea companiei;
- Negocierea si prezentarea de alternative pentru solutionarea proiectelor de recrutare;

01.12.2013 - 31.07.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: sales assistant

01.10.2012 - 01.12.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Prelucrarea rolelor de casă, înregistrarea raportului fiscal şi desfăşurarea corectă a predării banilor, ţinerea registrului cu cifra de afaceri, instruirea personalului în vederea asistării clienţilor, prelucrarea vânzărilor către personal, retururilor, stornărilor, reclamaţiilor, planificarea şi controlul prezentării mărfurilor, prelucrarea listelor de reduceri, controlul stocurilor mărfii, prelucrarea livrărilor de mărfuri, închiderea şi deschiderea filialei.

01.04.2012 - 30.09.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: vanzator gestionar

Responsabilitati:

Consilierea şi servirea clienţilor, completarea şi sortarea stocurilor, prezentarea mărfii, expunerea şi asigurarea mărfii, controlarea şi coordonarea departamentelor magazinului, decoraţiuni, prelucrarea reducerilor, prelucrarea mărfii, activităţi de casă, prevenirea furturilor.

01.10.2011 - 01.04.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

Promoţii sau vânzări de produse sau servicii prin intermediul telefonului, preluarea apelurilor telefonice şi înregistrarea informaţiilor în baza de date utilizând programe specific, solutionarea solicitărilor transmise de către client.

studii

 

Facultati:

2014 - 2015 Colegiu / Studii postliceale: Inspector Resurse Umane la HSEQ Consulting din Ploiesti.
2011 - 2013 Masterat: Gestiunea şi Dezvoltarea Resursei Umane la Universitatea Transilvania Braşov din Brasov.
2008 - 2011 Facultate: Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, Specializarea Psihopedagogie la Universitatea Transilvania Braşov din Brasov.
2008 - 2011 Masterat: Facultatea de Sociologie şi Comunicare, Specializarea Asistenţă Socială la Universitatea Transilvania Braşov din Brasov.
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: Stiinte Sociale la Colegiul National Mihai Viteazul din Ploiesti.

Activitati extracurriculare

Practică şi voluntariat:
Adecco – Resurse Umane Braşov - septembrie 2013 – prezent (consultant HR – recepţie)
Lugera & Makler – martie - iunie 2012 – (asistent HR)
Copiii de cristal – februarie – iulie 2011 – (supraveghetor desfăşurare activitate predare – învăţare copii cu dizabilităţi mentale - autism)
Salvaţi copiii – mai 2010 – iulie 1011 – (organizator predare ore after school "A doua şansă")
Agapedia – septembrie 2009 – iunie 2010 - (participant proiect "Prefer să ştiu din timp, Susan G. Koman for the Cure"
Diaconia – octombrie 2008 – iulie 2009 – (participant voluntar la activităţi de educaţie a copiilor aflaţi la nevoie, prevenirea abandonului şcolar, programe after school, colectare fonduri, organizare serbări)


Competenţe organizatorice: abilităţi în planificarea activităţii; abilităţi de analiză şi sinteză; abilităţi în aplicarea şi respectarea regurilor; capacitate de gestionare corectă a timpului de realizare a unei sarcini; abilităţi de leadership; capacităţi decizionale.
Aceste aptitudini au fost dobândite şi îmbunătăţite în cadrul activităţilor din cadrul facultăţii, dar şi al locurilor de muncă, în cadrul numeroaselor training-uri şi seminarii la care am participat (pe tema dezvoltării personale, managementul timpului, promovare şi vânzări, cursuri de resurse umane şi finanţări nerambursabile, dar şi managementul resurselor şi al personalului).

Premii

Voluntariat
Feb 2011 - Jul 2011: Copiii de Cristal Brasov
Desfasurarea si supravegherea activitatilor de zi, educative pentru copii cu dizabilitati.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close