Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 08.09.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.11.2010

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Un loc de muncă cu un mediu transparent si prietenos unde oameni cu energie, creativitate, entuziasm şi angajament lucrează împreună pentru îndeplinirea obiectivelor. Acest tip de loc de muncă trebuie să pună în mişcare aptitudinile mele informatice si în interacţiunea umană.

Salariu: 3.500,00 USD / luna

Beneficii: In functie de criteriile de apreciere si posibilitatile companiei.

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

07.01.2013 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: specialist suport tehnic

Responsabilitati:

Asigurarea primului si celui de-al 2-lea nivel de suport tehnic pentru clientii Teamnet. Asigurarea satisfactiei clientilor in ceea ce priveste serviciile oferite. Cunoastere buna a clientilor si aplicatiilor responsabile. Cunoastere a business-ului clientilor de care raspund si intelegerea necesitatilor acestora. Raspunderea prompta a cererilor de suport adresate de clientii Teamnet prin telefon, email , web sau direct la sediul clientilor. Furnizare a servicii de suport pentru clienti conform SLA : proactiv (mentenanta) si reactiv (raspuns la cerere de suport). Responsabil pentru indeplinirea conditiilor de SLA definite. Intelegere a cerintelor si necesitatilor clientilor si gasirea solutii pentru cererile utilizatorilor. Rezolvarea sau raspunderea de rezolvarea problemelor aparute pe proiecte. Planificare, monitorizare si controlare a fluxului cererii de suport si verificare a solutiilor oferite. Identificare a resurselor necesare pentru rezolvarea cererii de suport a clientului. Colaborare cu celelalte departamente in vederea ofererii unui raspuns corect si complet clientului. Aplicare proceduri interne conform standardelor.

01.05.2012 - 19.12.2012

Departament: it software

Titlu Job: operator validare text si imagine

Responsabilitati:

Crearea si rularea cazurilor de testare, efectuarea testelor de regresie, verificarea solutiilor implementate si introducerea datelor in sistemul de urmarire al problemelor.

15.07.2011 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

Citysell România

- Principalele responsabilitati includ procesarea comenzilor clientilor de la cerere la pasul final - prezentarea site-ul şi funcţionalitatea lui;
- Dezvoltarea de site-uri web, fie prin intermediul HTML / CSS / Java / Flash sau printr-un CMS (Joomla, Drupal, PrestaShop, OpenCart);
- Dezvoltarea unei baze de date de clienti;
- Rezolvarea problemelor de functionalitate care pot aparea pe durata contractelor;

15.08.2009 - 01.03.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

MecoSteel Bijuterii România.
- Crearea şi punerea în aplicare a unui look nou pentru mediul online românesc de tip magazin online de bijuterii;
- Crearea unui magazin online bazat pe Joomla CMS şi CMS PrestaShop;
- Punere în aplicare a HTML, CSS şi Flash în aspectul magazinului pentru o senzatie unica si mai personala;
- Creare de campanii de publicitate cu diferiţi parteneri;
- Creare Campanii SEO;
- Creare baze de date pentru buletine de ştiri şi pastrarea relatiilor cu clientii;
- Bugetarea finanţelor companiei ;
- Manipulare importuri / exporturi;

08.08.2008 - 09.08.2009

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: reprezentant relatii clienti

Responsabilitati:

Proiect America Online.
Responsabilitati:
- Rezolvarea problemelor de facturare cu institutele bancar care prelucreaza metodele de plată ale clientului;
- Rezolvarea problemelor tehnice diferite in care clienţii se confruntă cu software-ul AOL si / sau computerele, software si hardware;
- Punerea în aplicare a serviciilor premium AOL in functie de nevoile clientului;
- Lucru in echipa - capacitatea de a lucra în echipă în timp ce se prioritizeaza obiectivele de ansamblu;
- Bune abilitati analitice - capacitatea de a rezolva probleme complexe de procesare

15.03.2008 - 01.08.2008

Departament: service / reparatii

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

- Planificarea obiectivelor companiei în întreaga cronologie programată şi supravegherea progresului acestora;
- Organizarea metodelor exacte de finalizare pentru realizarea fiecarui obiectiv având în vedere şi supravegherea activităţii;
- Conducerea personalului pentru a atinge obiectivele şi de a creşte valoarea companiei prin oferirea clienţilor cea mai bună calitate pe care le poate oferi serviciul;
- Bugetarea finanţelor Companiei prin crearea de rapoarte financiare detaliate si punerea în aplicare / prelucrarea / prezentarea acestora

15.11.2007 - 15.03.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: agent retail

Responsabilitati:

- Punerea în aplicare a motto-urilor si valorilor Hard Rock Cafe
- Sortarea şi gestionarea Magazinului respectand standardele Hard Rock Cafe;
- Identificarea nevoilor clientului si oferirea de ajutor în alegerea produsului potrivit

studii

 

Facultati:

2014 - prezent Facultate / Colegiu: Administratie publica la Universitatea "Nicolae Titulescu" din Bucuresti.
2004 - 2007 Liceu: Electric la Colegiul Tehnic "Petru Maior" din Bucuresti.

Premii

Certificari
May 2014 - Jun 2014: ITIL Foundation

Sep 2005 - Aug 2006: Microsoft PC Architect

Traininguri
Jan 2014: Oracle Databases

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close